search
menu

هتل Floral Hotel Dolphin Circle Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Floral Hotel - Dolphin Circle Pattaya
امکانات رفاهی هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا

درباره هتل Floral Hotel - Dolphin Circle Pattaya


هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا اقامتگاهی است لوکس و چهار ستاره واقع در شمال شهر دیدنی پاتایای تایلند که بدلیل برخورداری از موقعیت مکانی مطلوب (در فاصله ۶۰۰ متری ساحل) و امکانات رفاهی فراوانی نظیر استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران و کافی شاپ، چند سالی است به انتخاب اول بسیاری از گردشگرانی که بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را برای اقامت در شهر جذاب و تماشایی پاتایا خریداری می کنند، مبدل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا


چنانچه در جستجوی هتلی شیک با امکانات رفاهی فراوان هستید، هتل Floral Hotel - Dolphin Circle Pattaya درست همان جایی است که در پی آنید. این هتل با داشتن محدوده وسیعی از امکانات رفاهی قادر است مشکل پسندترین گردشگران را نیز راضی و خشنود سازد. به منظور رفاه حال گردشگرانی که به حمام آفتاب و شنا علاقه دارند، استخری روباز و پاکیزه در این هتل در نظر گرفته شده است تا رضایت خاطر این افراد را نیز جلب گردد. همچنین برای ورزشکارانی که دوست دارند در تعطیلات نیز به انجام فعالیت های ورزشی مشغول گردند، باشگاه تناسب اندام مجهزی در محوطه هتل تعبیه شده است تا سلامتی آن ها در طول اقامت در هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا تضمین گردد.
ناگفته نماند که کلاس های ورزشی و تناسب اندام مختلفی نظیر اروبیک، زومبا، بادی پامپ و غیره در این هتل برگزار می گردد تا گردشگران در طول اقامت در این مکان به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب شوند. آسانسور، فضای سبز، حمام بخار، نوشگاه، اسپا، فروشگاه، زمین بازی تنیس، کافی شاپ، کادوسرا، محوطه استعمال دخانیات، اتاق خانواده، اتاق چمدان، اتاق مراقبه، پارکینگ و ایستگاه شارژ خودروهای برقی از دیگر امکاناتی است که در اختیار کلیه میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


ضرورت وجود رستورانی باکیفیت در هتلی لوکس انکار ناشدنی است و هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا نیز که هتلی چهار ستاره بشمار می رود، از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه به لطف وجود رستوران هایی باکیفیت، هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا در این زمینه نیز نمره قبولی را دریافت کرده است. برای احترام به ذائقه و سلیقه غذایی میهمانان، دو رستوران مختلف و مجزا در این هتل تعبیه شده تا میهمانانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند، نیز قادر باشند از تنوع غذایی رستوران های هتل برخوردار گردند. وجود کارکنانی مجرب و خوش برخورد، سرآشپزانی متبحر، محیطی دل انگیز و غذاهای رنگارنگ و لذیذ موجب شده که صرف غذا در هر یک از رستوران های هتل به تجربه ای لذت بخش و بیادماندنی تبدیل شود.

خدمات هتل


اگر فکر می کنید که مزایای اقامت در هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا صرفا به برخورداری از امکانات رفاهی فوق الذکر ختم می گردد، در اشتباهید؛ چراکه این هتل از کارکنانی تشکیل شده که قادرند خدمات رفاهی متنوعی را نیز به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه دهند. خدماتی از قبیل: اینترنت وایفای پرسرعت، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خانه داری، پذیرش خصوصی و سریع، خدمات برای جابجایی معلولین، ماساژ، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما، باربری، پارک خودرو و غیره در این هتل برای کلیه میهمانان انجام خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


بی تردید یکی از اصلی ترین دلایل اقامت در هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا، خوش گذرانی در واحدهای اقامتی شیک و مدرن و خوش منظره آن است. تعداد ۵۶ باب واحد اقامتی در دو طبقه گنجانده شده تا از حیث تنوع و تعدد واحدهای اقامتی هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد و دست گردشگران در انتخاب مکانی متناسب با سلیقه و بودجه‌شان باز باشد. گفتنی است که کلیه تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون، میز، صندلی، صندوق امانات، سشوار، تلفن، دراور، کمد لباس و وسایل بهداشتی و استحمام در واحدهای اقامتی هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد.

موقعیت مکانی هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا


از دیگر مزایای اقامت در هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا، برخورداری از موقعیت مکانی مناسب این هتل است. قرار گرفتن در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی پاتایا و جاذبه های گردشگری محبوب تایلند موجب شده که این اقامتگاه از نظر موقعیت جغرافیایی نیز رضایت گردشگرانی را که برای گشت و گذار در سواحل پاتایا، بلیت هواپیما را خریداری می کنند، در پی داشته باشد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فلورال دلفین سیرکل پاتایا


فاصله هتل تا جاده دریایی: ۱.۵۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل مرکزی فستیوال پاتایا: ‌۱.۹۷ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد پناهگاه حقیقت پاتایا: ۲.۱۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل پاتایا:‌ ۲.۳۷ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد بودای بزرگ:‌۴.۷۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل جامتین: ۷.۳۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است