search
menu

هتل Citrus Grande Hotel by Compass Hospitality Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Citrus Grande Hotel Pattaya by Compass Hospitality
امکانات کلی هتل سیتروس گرند پاتایا بای کامپس هاسپیتلیتی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتروس گرند پاتایا بای کامپس هاسپیتلیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Citrus Grande Hotel Pattaya by Compass Hospitality


هتل سیتروس گرند پاتایا بای کامپس هاسپیتلیتی یکی از هتل های ۵ ستاره شهر پاتایا است. پاتایا یکی از شهرهای معروف تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهرت این شهر مدیون سواحل زیبا، ساختمان های بلند، کلوپ های ۲۴ ساعته و هتل های تفریحی فراوان است. هتل سیتروس گرند از هتل های تفریحی مهم این شهر است که در موقعیت مکانی بی‌نظیری قرار دارد. جاذبه های گردشگری مهم پاتایا همگی در نزدیکی این هتل لوکس قرار گرفته‌اند و با اقامت در هتل سیتروس گرند به راحتی می‌توانید از آنها بازدید کنید. اگر به دنبال تعطیلاتی به یاد ماندنی هستید، در انتخاب هتل سیتروس گرند تردید نکنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما راهی راحت و مطمئن برای سفر به این شهر رویایی است.

امکانات کلی هتل سیتروس گرند پاتایا بای کامپس هاسپیتلیتی


هتل سیتروس گرند با مهیا کردن بهترین امکانات ممکن، اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات اصلی این هتل ۵ ستاره می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، استخر شنا، اتاق های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، تهویه مطبوع و ترانسفر رایگان اشاره کرد. امکانات دیگری همچون اتاق چمدان، بیزینس سنتر، کپسول آتشنشانی، دوربین مدار بسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، روزنامه و خدمات ویژه معلولین به مهمانان ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است خدمات نظافت روزانه و اتو رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک شویی و پرستاری از کودک برخوردار شوید. کارکنان خوش برخورد هتل Citrus Grande Hotel Pattaya by Compass Hospitality یکی از ویژگی های مثبت این هتل است؛ تمامی کارکنان بسیار حرفه‌ای و مجرب هستند و به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می‌کنند. ناگفته نماند سیگار کشیدن در هتل سیتروس گرند ممنوع است، ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. فراموش نکنید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


جالب است بدانید استفاده از استخر شنا در این هتل ۵ ستاره رایگان بوده و در تمامی فصول سال باز است. امکاناتی از جمله حوله و صندلی‌های مخصوص در استخر مجموعه قرار دارند. با پرداخت هزینه می‌توانید از ماساژ بهره‌مند شوید. علاقمندان به تناسب اندام از تمرینات ورزشی داخل باشگاه لذت خواهند برد. باغ و محوطه هتل سیتروس محل زیبایی برای گشت و گذار و قدم زدن است. لازم به ذکر است برای رفاه حال کودکان عزیز امکاناتی نظیر باشگاه کودکان، زمین بازی، وسایل بازی و شبکه های کودکان برایشان در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل دارای معماری داخلی لوکس و زیبایی هستند. این هتل دارای چندین نوع اتاق است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد همسفران، سلیقه و بودجه خود اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق تریپل، خانواده، پریمیر کلوب، لوکس، کانکت و پریمیر دوبل است. اتاق لوکس دارای بالکن و چشم انداز جذابی به سمت استخر است. تمامی اتاق ها عایق صدا هستند و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، چای ساز، پرده های ضد نور، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز، صندلی، اینترنت رایگان، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی دارند.

رستوران هتل


دو رستوران مشهور داخل هتل سیتروس گرند قرار دارند. در یکی از رستوران ها غذاهای آمریکایی و بین‌المللی سرو می‌شود و برای هر سه وعده غذایی باز است. رستوران دوم مخصوص غذاهای آسیایی است و برای وعده های ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کنند. اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید، می‌توانید از منوی ویژه غذا سفارش دهید. ناگفته نماند رستوران ها دارای غذای کودک و سلف سرویس مخصوص کودکان هستند.

فاصله هتل سیتروس گرند پاتایا بای کامپس هاسپیتلیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کارتینگ ایزی‌کارت: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا تپه پاتایا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پاتایا ویوپوینت: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا واکینگ استریت پاتایا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا ساحل پاتایا: ۸۵۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است