search
menu

هتل Centara Pattaya Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara Pattaya Hotel
امکانات کلی هتل سنتارا پاتایا
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سنتارا پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centara Pattaya Hotel


هتل سنتارا پاتایا، هتلی است ۴ ستاره، لوکس و مدرن که در Central Pattaya واقع شده و یک انتخاب محبوب برای مسافران است. فاصله هتل تا مرکز شهر چندان دور نیست. هتل از جاهای دیدنی پاتایا از جمله ParadiseTailor و مرکز خرید Pattaya Dragon فاصله نزدیکی دارد و بازدید کنندگان از هتل موقعیت مکانی آن را دوست دارند. این استراحتگاه علاوه بر زندگی شبانه پر جنب و جوش و سواحل بکر، منظره ای عجیب و غریب از باغ گیاه شناسی Nong Nooch را ارائه می دهد. به زبان ساده، کلیه خدمات و امکاناتی که شما از هتل ها و استراحتگاه های سنتارا انتظار دارید در Centara Pattaya Hotel در اختیار شما قرار می گیرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پاتایا را داشته باشید امکانات فوق العاده و موقعیت عالی، هتل سنتارا پاتایا را به پایگاه مناسبی برای لذت بردن از اقامت در پاتایا تبدیل کرده است.

امکانات کلی هتل سنتارا پاتایا


WiFi رایگان در مکان های عمومی و پارکینگ خودکار رایگان نیز در هتل سنتارا پاتایا در نظر گرفته شده است. هتل امکانات فوق العاده ای از جمله مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز و اتاق بخار را برای آرامش شما بعد از یک روز پرتحرک در شهر ارائه می دهد. همچنین می توانید از کلاس های آشپزی برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید. خدمات برای افراد کم توان و ناتوان، آسانسور، میز تور و انبار چمدان از دیگر امکانات این هتل به شمار می آیند. گلف، بازدید از پارک های تفریحی و بسیاری از فعالیت های دیگر همه می توانند در میز تور ترتیب داده شوند. امکانات رفاهی مناسب برای تجارت شامل میز، گاوصندوق و تلفن نیز وجود دارد. هتل در تمام طول سال باز است و ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.
کرایه اتومبیل می تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. قبل از تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که در هتل سنتارا پاتایا اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. کودکان ۱۸ سال به بالا در این هتل بزرگسال محسوب می شوند. کارکنان مجرب هتل به زبان های انگلیسی، هندی، سوئدی و تایلندی تسلط دارند و با برخورد خوب خود اقامتی زیبا را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل یکی از دلایل اصلی انتخاب این هتل به شمار می آید.

رستوران هتل


در طول روز، Mix Bistro طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و منطقه ای را ارائه می دهد و Blu-Pool Bar با کوکتل های خوشمزه آماده پذیرایی است. صبحانه های بوفه هر روز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. منو های رژیم غذایی و غذای کودک نیز در صورت درخواست در اختیار شما قرار می گیرد.

امکانات اتاق های هتل


هتل سنتارا پاتایا ۱۵۲ اتاق خواب دارد که همه با سلیقه مبله شده اند و حتی بسیاری از آنها امکاناتی از قبیل تلویزیون LCD ، اتاق نشیمن مجزا، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، اتاق های غیر سیگاری، تهویه مطبوع را فراهم می کنند. میهمانان همچنین می توانند از دستگاه های پخش DVD، مینی بار و سرویس اتاق لذت ببرند. اتاق ها به بالکن باز می شوند و حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز فراهم شده است.

فاصله هتل سنتارا پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا هنر در بهشت پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا جشنواره مرکزی ساحل پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان بین المللی پاتایا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا واکینگ استریت: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی پاتایا: ۴۵.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است