search
menu

هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya
امکانات کلی هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya


هتل ۵ ستاره سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا ۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال تفریح خانوادگی بی‌پایان یا یک استراحت رمانتیک باشید، این هتل تجربه‌ای را که برای تعطیلات رویایی خود می‌خواهید ارائه می‌کند. هتل در امتداد سواحل Wong Amat و Naklua واقع شده است و ۳ کیلومتر از ایستگاه قطار پاتایا فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به خیابان واکینگ استریت، معبد پناهگاه حقیقت و پارک مینی سیام اشاره کرد که مورد توجه مسافران بسیاری قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya، ۳۳.۸ کیلومتر تا هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا


در این هتل برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر میهمانان خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی، صندوق امانات و وای فای رایگان در نظر گرفته شده است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل دارای مکان‌های روباز و سرپوشیده برای رویدادهای اجتماعی است. چه در ساحل خصوصی بکر و چه در چمن سبز، پرسنل هتل می‌توانند فضاها را بر اساس اندازه و نوع رویداد شما سفارشی کنند. هر دوی این فضاهای بیرونی برای پذیرایی‌های کوکتل، کنسرت‌های کوچک و جشن‌ها مناسب هستند. برای فضاهای داخلی، مجموعه وسیعی از سوئیت‌ها و سالن‌های رقص وجود دارد که همگی مجهز به آخرین فناوری هستند. سه سالن رقص هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya را می‌توان با هم ترکیب کرد تا به یک مکان بزرگ برای برگزاری رویدادهای بزرگ تبدیل شود. این هتل همچنین برای عروسی‌های ساحلی، ماه عسل و سالگردهای به یاد ماندنی فوق العاده است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و نظافت روزانه در این هتل انجام می‌گیرند. اتاق جلسه و فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، تایلندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی و چینی از جمله زبان‌هایی هستند که کارکنان این هتل به آن‌ها تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان با امکانات تفریحی گسترده از جمله استخرهای بزرگ مردابی، زمین‌های تنیس، بیلیارد و یک اسپا درجه یک از انتخاب خود در پاتایا لذت خواهند برد. همچنین می‌توانید از طیف وسیعی از فعالیت‌ها از غواصی گرفته تا صخره نوردی در هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا لذت ببرید. ایروبیک و شرکت در کلاس‌های آشپزی از دیگر گزینه‌های سرگرمی محسوب می‌شوند. پارک آبی The Lost World جنگلی ملایم از رودخانه‌ها، آبشارها و سرسره‌هایی است که به این سمت می‌پیچند و هیجان را برای همه سنین فراهم می‌کنند. میهمانان کوچک می‌توانند در کلوپ بچه‌ها بگردند. برای آرامش، بزرگسالان می‌توانند در حالی که از یک کوکتل کنار استخر لذت می‌برند، شنای آرام داشته باشند یا به سادگی به SPA Cenvaree بروند. کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند می‌توانند در فراتر از سواحل به انواع ورزش‌های آبی بپردازند. همچنین برای افراد علاقمند به ورزش، سالن تناسب اندام مجهز در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس رو به اقیانوس
• اتاق کینگ لوکس پریمیوم
• کلوب کینگ پریمیوم میراژ
• کلوب توئین پریمیوم میراژ
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های مدرن به ‌سبک تایلندی، با منظره دریا از بالکن‌های خصوصی، امکانات رفاهی ۵ ستاره مانند تلویزیون صفحه ‌تخت، مینی‌بار، چای‌ساز، اینترنت بی سیم رایگان و دوش بارانی را ارائه می‌دهند. همه آن‌ها همچنین دارای سایه‌های دلپذیری از فضای سبز و مناطق نشیمن راحت هستند. هر اتاق مناظر وسیع اقیانوس و مناظر دیدنی غروب خورشید را به نمایش می‌گذارد. با سوئیت‌هایی که دارای چیدمان چند خوابه هستند، فضای زیادی برای خانواده‌ها و دوستانی که با هم سفر می‌کنند وجود دارد. در هر واحد حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود سفارش دهید.

رستوران هتل


غذاهای متمایز را می‌توانید در رستوران هتل کشف کنید. در هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارها وجود دارد که مناظری خیره ‌کننده از اقیانوس و غروب باشکوه خورشید ارائه می‌دهند. روز خود را می‌توانید با یک صبحانه بوفه‌ای مغذی از تمام غذاهای مورد علاقه بین المللی در Oasis آغاز کنید. پس از مدتی تفریح، از صرف غذای آرام کنار ساحل در ساحل لذت ببرید و با یک یا دو نوشیدنی در بار شنای Waves استراحت کنید. غذاهای برجسته شامل غذاخوری در کنار ساحل، غذاهای کبابی در Flames و غذاهای آسیایی در منطقه غذاخوری در فضای باز Ginger & Lime است. میهمانان کوچکتر نیز می‌توانند از منوهای مغذی خوشمزه‌ای که مخصوص آنهاست، لذت ببرند.

فاصله هتل سنتارا گرند میراژ بیچ ریزورت پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجموعه هنر در بهشت پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه پاتایا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک پاتایا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است