search
menu

هتل Centara Azure Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara Azure Hotel Pattaya
امکانات کلی هتل سنتارا آزور پاتایا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتارا آزور پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centara Azure Hotel Pattaya


هتل ۴ ستاره لوکس و مجلل سنتارا آزور پاتایا در مرکز پاتایا واقع شده و دسترسی آسانی به بهترین مراکز خرید، تفریحات و سواحل شهر دارد. شهر پرجنب‌ و جوش تایلند، پاتایا، یکی از زمین‌های بازی مورد علاقه آسیا برای دهه‌ها بوده است. در این‌جا، مقاصد بی‌شماری برای صرف غذا و خرید، فعالیت‌های آدرنالین ‌زا که هم در خشکی و هم در دریا وجود دارد و بخش‌های زیبای ماسه‌ای در انتظار تعطیلات شما هستند. معبد پناهگاه حقیقت، پارک یخ جادویی سیام، پارک مینی سیام، خیابان واکینگ استریت و آکواریوم جهان زیر آب پاتایا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که ۳۰.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پاتایا تایلند، هتل Centara Azure Hotel Pattaya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سنتارا آزور پاتایا


در طول اقامت، میهمانان می‌توانند از دسترسی رایگان به وای فای در سراسر هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات موجود در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، انبار چمدان و خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. امکانات جلسه نیز فراهم شده است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای آسودگی فکر و خیال خود می‌توانید به هنگام گشت و گذار و تفریح، پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.
برای مبادله ارز نیز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل مجلل تجربه کنند. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. هتل تازه‌ ساخت سنتارا آزور پاتایا با امکانات رفاهی شیک و مدرن و محوطه استخری وسیع با استخر مجزا برای کودکان و سرسره‌های آبی، طوری طراحی شده است که میهمانان را در هر سنی به وجد آورد. مرکز تناسب اندام مجهز، جکوزی و اتاق بخار از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. همچنین برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید. پرسنل کارآزموده هتل Centara Azure Hotel Pattaya به زبان‌های تایلندی، انگلیسی، روسی، سوئدی و عبری مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۱۲ نیمه شب و تخلیه اتاق از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل سنتارا آزور پاتایا عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق کینگ سوپریور
• اتاق خانوادگی لوکس
• اتاق لوکس رو به استخر
• اتاق توئین لوکس
اتاق‌های شیک مبله هتل Centara Azure Hotel Pattaya دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت، وای فای رایگان، تجهیزات تهیه چای و قهوه و مینی‌بار هستند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن و بالکن هستند. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم آرایش رایگان هستند. همچنین می‌توانید از میان چهار نوع اتاق بزرگ موجود با پیکربندی‌های مختلف تخت‌ها را انتخاب کنید که همگی دارای منظره‌ای مشرف به شهر یا استخر زیبا هستند.

رستوران هتل


طیف وسیعی از غذاهای لذیذ در رستوران هتل Centara Azure Hotel Pattaya سرو می‌شود. میهمانان همچنین می‌توانند از مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های خوب و موسیقی دلپذیر در بار لذت ببرند. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه و سایر تنقلات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل سنتارا آزور پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رویال گاردن پلازا پاتایا: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۵۰۰ متر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: ۹۰۰ متر
فاصله تا ساحل پارادیس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است