search
menu

هتل Cape Dara Resort Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cape Dara Resort Pattaya
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل کیپ دارا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Cape Dara Resort Pattaya


هتل کیپ دارا ریزورتی ۵ ستاره در پاتایا شمالی تایلند است که با ارایه خدمات و امکاناتی در حد استانداردهای بین المللی توانسته به یکی از برترین گزینه های اقامتی مسافران و گردشگران در پاتایا تبدیل شود. تقریباً هر کسی می داند که جاهای دیدنی پاتایا فراوانند و بازدید از این جاذبه ها و گشت و گذار در طبیعت سرسبز آن حتی اگر چندین و چند بار هم اتفاق بیفتد بازم تکراری نبوده و همچنان پاتایا جایگاه خود به عنوان یکی از زیباترین مقاصد سفر را حفظ خواهد کرد. بازدید از جاذبه های این شهر هر یک طرف قضیه است و اقامت در آن طرف دیگر ماجراست. پیدا کردن اقامتگاهی که ارزش پول رزرو و هزینه صرف شده را داشته باشد گاه مثل چالشی بزرگ‌ است ولی نگران نباشید چرا که ریزورت کیپ دارا با ارائه خدمات و امکانات مختلف راه حل این چالش بزرگ را در اختیار مسافران پاتایا قرار داده است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این ریزورت لاکچری واحدهای اقامتی مختلفی دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی خاصی هستند به طور مثال برخی از اتاق های دلوکس دابل آن دارای ووچر اسپا، ویلاهای آن دارای استخر خصوصی و اتاق های کینگ روم آن چشم اندازی رو به دریا دارند. تمامی اتاق‌ های این ریزورت ۵ ستاره دارای امکاناتی مانند تلویزیون با شبکه های کابلی، دستگاه چای/ قهوه ساز و حمام داخل سوئیت هستند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل کیپ دارا یکی از مفرح ترین هتل هایی است که در آن اقامت خواهید داشت. هتل Cape Dara Resort Pattaya امکانات ورزشی تفریحی خود را تنها به باشگاه ورزشی ختم نکرده و مهمانان با اقامت در این هتل به مجموعه ای از فعالیت های ورزشی و تفریحی مختلف دسترسی خواهند داشت. مهمانان این هتل روزشان را با کلاس های یوگا آغاز کرده و ظهر را به پیک نیک در فضای سرسبز هتل سپری خواهند کرد. حتی می توانند با استفاده از تجهیزات باربیکیو کباب ها و استیک های خوش مزه را برای نهار نوش جان کنند. عصرها می توانید به ساحل خصوصی هتل رفته و غروب خوش رنگ آفتاب را در کنار عزیزانتان تماشا کنید. پس از غروب آفتاب دوباره به هتل برگشتیم و با استفاده از خدمات ماساژ آن انرژی خود را دوباره کسب کرده و با استفاده از خدمات بخش خدمات زیبایی و مراقبت های پوست و مو زیبایی خود را به حداکثر رسانده و سپس برای تماشای اجرای زنده موسیقی آماده شوید.
نگران کودکانتان هم نباشید چرا که برای آنان نیز علاوه بر فضای بازی مخصوص، شبکه تلویزیونی کودک، کتاب ها و موسیقی های مخصوص کودکان فراهم شده است. همچنین درصد تمایل می توانید با صرف کمی هزینه از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کنید. بد نیست بدانید که هتل دو استخر روباز دارد که یکی از آن ها مخصوص کودکان بوده و هر دوی آن ها برای مهمانان هتل رایگان هستند.

رستوران هتل


رستوران رادیوس یکی از رستوران های هتل است که از ساعات اولیه صبح با ارائه انواع صبحانه های مقوی و خوشمزه پذیرای مهمانان هتل بوده و انواع غذاهای بین المللی را در دیگر وعده های غذایی در اختیار مهمانان قرار می دهد. مینگ ژینگ دومین رستوران هتل است و همانطور که از نامش می توان حدس زد انواع غذاهای سالم و متنوع چینی را سرو می کند.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل کیپ دارا ریزورت همه آن چیزی که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این هتل علاوه بر خدمات معمول هتل ها مانند نظافت روزانه و خدمات لباسشویی، امکانات و خدماتی مانند امکان کرایه خودرو، فروشگاه کادویی، خدمات روم سرویس، خدمات برای معلولان، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط هواپیما، چک این/ چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز بانکی، خدمات تبدیل ارز، خدمات کامپیوتری و پذیرش ۲۴ ساعته را ارائه می دهد.

فاصله هتل کیپ دارا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ناکلوآ: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر تیفانی شو: ۰‌.۸ کیلومتر
فاصله تا گالری موزه سه بعدی هنر در بهشت پاتایا: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه و فروشگاه طلا و جواهر ورلد جم کالکشن: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است