search
menu

هتل Beston Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beston Pattaya
امکانات عمومی هتل بستون پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بستون پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beston Pattaya


هتل ۴ ستاره بستون پاتایا در نزدیکی جاده اصلی جنوب پاتایا واقع شده است. این هتل یکی از بهترین مکان ها برای کشف پاتایا و حومه آن است، طوری که تا مرکز شهر فاصله زیادی ندارد و در ۳.۷ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این هتل زیبا در ۸ طبقه در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و حدودا ۱.۵ کیلومتری تا ساحل پاتایا و کلوب های شبانه مشهور فاصله دارد، همچنین دسترسی از هتل Beston Pattaya به نقاط مختلف شهر بسیار آسان است، همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه های حمل و نقل عمومی دسترسی به جاذبه های گردشگری نیز آسان خواهد بود.
فرودگاه های بین المللی بانکوک و سوورنابومی نیز حدودا یک ساعت با این هتل فاصله دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما فرقی ندارد به کدام فرودگاه خواهید رسید، در هر حالت شاتل فرودگاهی در این هتل دایر است. به دلیل موقعیت مکانی هتل Beston Pattaya همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و سالانه میهمانان زیادی از سراسر دنیا هتل بستون را رزرو می کنند. کارکنان هتل بستون در تلاشند تا اقامتی راحت برای گردشگران فراهم سازند تا به یاد ماندنی ترین سفر عمرشان را در این شهر تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل بستون پاتایا


هتل بستون دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و خدمات رفاهی زیادی برای آسایش گردشگران ارائه می شود. این هتل شامل امکانات مشهوری مانند استخر در فضای باز و اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده است. در لابی هتل می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید یا اینکه از خدمات میز تور و خدمات بلیط بهره مند شوید. در هنگام رزرو هتل Beston Pattaya بهتر است توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای کسانی که به قصد سفرکاری عازم پاتایا شده اند، با انتخاب هتل بستون می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را به راحتی برگزار کنند.
لازم به ذکر است استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است اما برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. علاوه بر موارد ذکر شده در هتل Beston Pattaya امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی فراهم شده است که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند. خدمات مربوط به نظافت مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند.

امکانات تفریحی هتل


از تفریحات هتل بستون می توان به استخر روباز اشاره کرد که در طول سال دایر بوده و به صورت رایگان برای تمامی رده های سنی قابل استفاده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين سوپرییر با چشم انداز استخر، اتاق تریپل دولوکس و اتاق توئين یا دوبل سوپرییر. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور بهره مند شوید. در هتل بستون ۲۳۱ اتاق وجود دارد که در این اتاق ها برای دوری از مشغله های روزمره امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است، به طوری که در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد و به طور مرتب نظافت می شوند، گویی همانند اتاق های خانه شخصی احساس راحتی و تمیزی خواهید کرد. اتاق ها با وسایل مدرن چیده شده اند و همگی شامل امکانات رفاهی مانند گاوصندوق و تلویزیون، تلفن، کتری برقی، یخچال و کمد لباس و فضای نشیمن هستند.
حمام اختصاصی در داخل اتاق های هتل Beston Pattaya نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۱ سال رایگان و برای کودکان ۲ تا ۱۱ ساله در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است و در نهایت برای افراد بالای ۱۲ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل بستون صبحانه عالی به صورت سلف سرویس در رستوران سرو می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل بستون پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ رویال پلازا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا تپه پاتایا: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه طبیعت: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی یخ جادویی سیام: ۱۴.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ: ۲۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است