search
menu

هتل The Bayview Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bayview Hotel Pattaya
امکانات عمومی هتل بی ویوو پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی ویوو پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bayview Hotel Pattaya


هتل بی ویوو یکی از هتل ۴ ستاره در شهر پاتایا است که به ساحل این شهر نزدیک بوده و جزو یکی از پرطرفدارترین هتل های این شهر به شمار می رود. این هتل بی نظیر در ۹ طبقه و ۲۶۰ اتاق در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است و سال ها بعد در ۲۰۲۰ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است، به طوری که امروز Bayview Hotel Pattaya به بهترین شکل ممکن با امکانات و خدمات رفاهی عالی آمادگی استقبال از گردشگران سراسر دنیا را دارد. حدودا یک و نیم ساعت مسافت بین این هتل تا شهر بانکوک وجود دارد، بر همین اساس نزدیکترین فرودگاه نیز سوارنابومی است که توسط شاتل فرودگاهی به این فرودگاه دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل بی ویوو پاتایا


قسمت پذیرش هتل بی ویوو به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی هستند و در هرساعتی از شبانه روز آماده استقبال از مسافران سراسر دنیا هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در The Bayview Hotel Pattaya خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز شامل هزینه جداگانه است. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم شهر پاتایا می شوند، مطمئنا با رزرو این هتل می توانند از مرکز بیزینس بهره مند شوند و جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار نمایند. در لابی هتل می توانید از اتاق چمدان، تبدیل ارز، خدمات بلیط و تور بهره مند شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای مسافران با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است، بدین جهت افراد ویلچری رفت و آمد آسانی در این هتل خواهند داشت. پرسنل مجرب این هتل نیز به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی مسلط هستند. طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


سه استخر روباز باعث محبوبیت هرچه بیشتر این هتل شده اند، همه استخرها روباز بوده و به صورت رایگان در طول سال قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است دو استخر برای تمامی رده های سنی و استخر سوم مخصوص کودکان است، همچنین در کنار این استخرها صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است. علاوه بر استخر در Bayview Hotel Pattaya می توانید از زمین تنیس نیز بهره مند شده و لذت ببرید. برای میهمانان این هتل انواع ماساژها انجام می گیرد و در جکوزی می توانید استراحت کرده و به آرامش برسید. برای دوستداران باشگاه بدنسازی انواع دستگاه های به روز دنیا تعبیه گردیده است. برخی از ورزش های آبی نیز به دلیل نزدیکی به ساحل امکانپذیر است. برای کودکان کلوب بازی و شهربازی سرپوشیده وجود دارد، همچنین خدماتی نظیر نگهداری بچه ها نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس با چشم انداز اقیانوس یا باغ یا شهر یا استخر، سوئیت تیم، اتاق دولوکس، اتاق دوبل دولوکس، سوئيت دولوکس. اتاق های این هتل به طور روزانه و مرتب نظافت می شوند و طراحی دکوراسیون این اتاق ها با اسباب و مبلمان چوبی است. همه اتاق ها در Bayview Hotel Pattaya شامل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، آب رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، یخچال، کاناپ، فضای نشیمن، کمدلباس و میزکار هستند. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله، سشوار است.

رستوران هتل


رستوران هتل بی ویوو به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی است و غذاهای بین المللی در وعده های ناهار و شام سرو می کند و صبحانه نیز به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شود.

فاصله هتل بی ویوو پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پاتایا: ۸۰۰ متر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه پاتایا: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی یخ جادویی سیام: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ: ۲۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است