search
menu

هتل Avani Pattaya Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avani Pattaya Resort
امکانات کلی هتل هتل آوانی پاتایا ریزورت
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوانی پاتایا ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avani Pattaya Resort


هتل آوانی پاتایا ریزورت، یک هتل ۵ ستاره فوق العاده در شهر ساحلی پاتایا، کشور تایلند است. این هتل امکانات متعددی برای مهمانانش در نظر گرفته تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی برایشان فراهم کند. موقعیت مکانی هتل Avani Pattaya Resort بسیار عالی است و در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. بنابراین، دسترسی از آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید بسیار سریع و آسان است. تمام پرسنل هتل تلاش می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر از هتل جدا بشوند و در سفر بعدی باز هم این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

امکانات کلی هتل هتل آوانی پاتایا ریزورت


مهمانانی که بلیط هواپیما پاتایا خریداری می کنند، می توانند با اقامت در این هتل از امکانات بی نظیری برخوردار شوند و تجربه بسیار شیرینی به دست آورند. مهمانانی که از شهرهای دیگر با خودروی شخصی شان به پاتایا سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک خودروهایشان استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب اطمینان خاطر داشته باشند. در سراسر هتل امکان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد و مهمانان می توانند در هر نقطه از هتل چه در اتاق ها، چه لابی و چه در محوطه بیرونی با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنند. لابی هتل جایی است که از مهمان استقبال شده و آن ها را پذیرش می کنند.
در لابی هتل امکانات متعددی برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند که شامل میز، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، مرکز تجاری، اتاق چمدان، فضای مخصوص استعمال دخانیات، کانسرج، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش خاموش کن هستند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند درصورت داشتن هر گونه نیاز یا سوال و یا درخواست خدماتی چون لاندری، خشکشویی، خدمات کانسرج، خدمات مراقبت از کودک، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاذبه ها، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، پرینت، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، کرایه خودرو، خدمات اتاق های وی آی پی، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.
پرسنل هتل بسیار خوش برخورد، صمیمی و صبور هستند و به خوبی مهمانان را راهنمایی می کنند. همچنین، پرسنل به زبان های انگلیسی، سوئدی، تایلندی و چینی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به هیچ مشکلی برنمی خورند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و باغ، تراس آفتاب و مبلمان مخصوص فضای باز فراهم شده اند تا مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری از آن ها استفاده کنند. مهمانانی که قصد سفر به پاتایا همراه حیوان خانگی شان را دارند، بایستی توجه داشته باشند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل مهمانان می توانند از امکانات متعددی برای گذراندن یک روز پرنشاط و هیجان انگیز استفاده کنند. قرار گرفتن هتل در مرکز شهر به خودی خود مزیت بزرگی محسوب می شود و مهمانان می توانند به بسیاری از مراکز تفریحی و سرگرمی پاتایا در کمترین زمان و کوتاه ترین مسافت دسترسی داشته باشند. اما در داخل هتل نیز امکانات تفریحی متعددی در نظر گرفته شده اند تا مهمانان از فرط خوشی و هیجان گذر زمان را احساس نکنند. از جمله فعالیت هایی که مهمانان می توانند در این هتل انجام دهند عبارتند از شرکت در کلاس های آشپزی، بازی تنیس روی میز و غواصی در منطقه ساحلی. برای کودکان نیز یک محوطه بازی در فضای داخلی فراهم شده تا بتوانند در محیطی ایمن و سالم بازی کرده و سرگرم شوند.
در حیاط هتل نیز یک دو استخر بزرگ مخصوص بزرگسالان و کودکان طراحی شده اند. مساحت استخر روباز هتل به اندازه ۶۵۰ متر مربع است و برای شنا، آب بازی و گرفتن حمام آفتاب مکان فوق العاده ای به حساب می آید. بزرگسالان می توانند همراه کودکانشان در یک روز آفتابی زیبا از خدمات استخر و اطراف آن بهره مند شده و لذت ببرند. وجود سرسره های آبی در استخر بر هیجان آب بازی اضافه می کند و هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بسیار هیجان انگیز است. در اطراف استخر نیز تخت، چتر آفتاب و حوله فراهم شده اند تا مهمانان بتوانند استراحت کنند و آفتاب بگیرند. یک بار نوشیدنی جات نیز در کنار استخر وجود دارد که نوشیدنی های خنک و خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می کند. یکی دیگر از خدماتی که مهمانان می توانند پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب و جوش از آن استفاده کرده و به اوج آرامش دست یابند، خدمات اسپا و ماساژ است. در مرکز اسپا و ماساژ این هتل خدمات متعددی برای ریلکسیشن ارائه می شوند که شامل سونا، صندلی ماساژور، ماساژ فول بادی، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ کاپل، ماساژ پا، گردن و پشت هستند. مهمانانی هم که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند و از انجام تمرینات ورزشی غافل نمی شوند، می توانند به سالن بدنسازی مجهز هتل مراجعه کرده و ورزش کنند. همچنین، می توانند در صورت نیاز از مربی مجرب خصوصی کمک بگیرند. علاقه مندان نیز می توانند در کلاس های فیتنس و یوگا که در هتل طبق برنامه برگزار می شوند، شرکت نمایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل مهمانان می توانند انواع اتاق ها با امکانات متنوع را باتوجه به نیازها و اولیت هایشان انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت عروس و داماد، سوئیت های یک خوابه و دو خوابه، ویلا، اتاق های دوبل و توئین دلوکس با بالکن، اتاق های کینگ با منظره دریا و ویلا با منظره باغ هستند. منظره اتاق ها را دریا، فضای سبز و باغ تشکیل می دهد و استعمال دخانیات در تمام آن ها ممنوع است. کف اتاق ها با پارکت چوبی فرشینه شده، چیدمان و دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا و هماهنگ است و حس دلنشینی القا می کنند.
زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. در همه واحدهای اقامتی هتل امکانات رفاهی بی نظیری فراهم شده اند تا مهمانان با آسایش و اطمینان خاطر در اتاق ها اقامت داشته باشند. امکانات اتاق های هتل شامل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد، آینه، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی شامل مسواک و خمیردندان، دمپایی و ... هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش است و خدمات خانگی به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. اقامت در این هتل مطمئنا تجربه سفر به پاتایا را دلچسب تر و خاطره انگیزتر می کند.

رستوران هتل


در این هتل وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین در رستوران هتل به صورت بوفه ای ارائه می گردد و شامل غذاهای وگان، آسیایی و آمریکایی است. علاوه بر این وعده های غذایی ناهار و شام در رستوران های بِنی هانا و گاردن کافه آماده و سرو می شوند. در رستوران بنی هانا انواع غذاهای خوشمزه ژاپنی سرو می شوند و در واقع این رستوران به عنوان استیک هاوس ژاپنی شناخته می شود و علاوه بر استیک، سوشی نیز در آن سرو می گردد.
غذاها به صورت منوی آلاکارته ارائه می شوند. در رستوران گاردن کافه نیز غذاهای بین المللی و تایلندی به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرند. منوی غذایی مخصوص کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص در صورت درخواست ارائه می گردد. علاوه بر رستوران ها، چندین بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارند که اِلِفِنت بار و مانائو هستند و انواع نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده می کنند.

فاصله هتل آوانی پاتایا ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۵۵۰ متر
فاصله تا واکینگ استریت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل فستیوال مرکزی پاتایا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد بودایی وات نانگ آئو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی سیفاری: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است