search
menu

هتل Authong Residence Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Authong Residence Pattaya
امکانات و خدمات عمومی هتل اوتونگ رزیدنس پاتایا
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل اوتونگ رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Authong Residence Pattaya


هتل اوتونگ رزیدنس پاتایا هتلی ۴ ستاره در ۵۰۰ متری مرکز شهر قرار گرفته است. طبیعی بی نظیر اطراف این هتل را احاطه کرده است و تماشای این فضا به همه گردشگرانی که بلیط هواپیما خارجی خریده و به پاتایا سفر می کنند، توصیه می شود. پرسنل کارآزموده این هتل با گشاده رویی از میهمانان استقبال می کنند و در ایجاد اقامتی دل انگیز برای مسافران تلاش می کنند. فاصله هتل تا فرودگاه سوارنابومی ۸۳ کیلومتر است و شاتل فرودگاهی از این هتل با پرداخت هزینه مربوطه وجود دارد. امکان رزرو این هتل از سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۵ فراهم شده است. ایستگاه های اتوبوس های شهری از این هتل در فاصله ۲ کیلومتری قرار دارند و برای دسترسی به نقاط مختلفی از شهر نقش اساسی دارند. همچنین سواحل پاتایا نیز در فاصله کمی از هتل هستند به طور مثال ساحل نزدیک به Authong Residence Pattaya وانگ آمات نام دارد و فاصله ای ۱.۵ کیلومتری دارند که می توانید در این ساحل شن های طلایی شنا کرده و غروب آفتاب بسیار دلنشینی را تماشا کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوتونگ رزیدنس پاتایا


امکانات عمومی هتل وجود اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است. در قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمت رسانی هستند، همچنین بخشی تحت عنوان میز تور برای راهنمایی مسافران در این هتل دایر است. قسمتی نیز برای نگهداری چمدان ها در این هتل وجود دارد تا در صورت نیاز وسایل خود را به آنها بسپارید. برای مسافران ویلچری و معلول در این هتل امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرند. برای آن دسته از مسافرانی که به خاطر سفرکاری هتل Authong Residence Pattaya را انتخاب کرده اند، امکاناتی نظیر مرکز بیزینس همراه با محل برگزاری جلسات و کنفرانس و فکس و کپی فراهم شده است. کادر مجرب هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. لازم به ذکر است که در بخش لابی قسمتی تحت عنوان تبدیل ارز دایر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است، مگر در صورتی که تخت اضافی برای کودکان درخواست شود هزینه کامل گرفته می شود. همچنین درخواست تخت اضافی به ظرفیت اتاق مورد نظرتان بستگی دارد.

رستوران هتل


در رستوران هتل می توانید صبحانه مفصل با منوی آمریکایی نوش جان کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز اشاره کرد. استخر این هتل برای همه سنین مناسب بوده و در طی سال به صورت رایگان دایر است. همچنین باشگاه بدنسازی و مرکز اسپا در این هتل دایر هستند، اگر شما نیز جزو طرفداران سلامتی و یوگا هستید، به راحتی می توانید در کلاس های در حال برگزاری در هتل اوتونگ رزیدنس شرکت کنید. بعد از کلی گشت و گذار نیز می توانید از امکانات اسپا و ماساژ بهره مند شوید و ریلکس کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل و اتاق بیسیک. همه اتاق های هتل اوتونگ رزیدنس دارای تهویه مطبوع هستند و این اتاق ها شامل تلویزیون، یخچال و محوطه ای برای نشستن، گاوصندوق و بالکن هستند. استعمال سیگار در اتاق های هتل اوتونگ رزیدنس ممنوع بوده ولی برای افراد سیگاری محل های مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه گردیده است. روم سرویس در هتل اوتونگ رزیدنس دایر بوده که در صورت علاقه مندی می توانید بهره مند شوید. رفتن به اتاق های این هتل نیز از طریق آسانسور امکان پذیر است و در بخش لابی می توانید به مارکت کوچک دسترسی داشته باشید و خریدهای مورد نیازتان را از این مارکت انجام دهید. حمام های اختصاصی اتاق ها دارای دوش، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، سشوار هستند.

فاصله هتل اوتونگ رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنر پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ریپلی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل موآنگ پاتایا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۷.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است