search
menu

هتل Amari Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amari Pattaya
امکانات کلی هتل آماری پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آماری پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amari Pattaya


هتل آماری پاتایا، یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره پاتایا در تایلند است که امکاناتی لاکچری برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم آورده و در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است. این هتل در پاتایای شمالی قرار دارد و چشم انداز فوق العاده زیبایی از دریا به مهمانان ارائه می دهد. همچنین، دسترسی از هتل Amari Pattaya به بسیاری از جاذبه های معروف و مراکز خرید سریع و آسان است. تمام کارکنان هتل نهایت تلاش خود را می کنند تا بهترین اقامت را برای مهمانان فراهم سازند و آن ها را رضایت خاطر و خوشنودی بدرقه کنند.

امکانات کلی هتل آماری پاتایا


در این هتل امکانات مدرن و شیک زیادی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از شهرهای دیگر به جای خرید بلیط هواپیما پاتایا با خودروی شخصی شان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب اطمینان خاطر داشته باشند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مهمانان می توانند با اتصال به اینترنت با دنیای بیرون در ارتباط باشند و عکس ها و ویدئوهای زیبایی که می گیرند با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. لابی هتل جایی است که در آن از مهمانان استقبال شده و آن ها را پذیرش می کنند.
در لابی هتل برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر میز، مبلمان، تلویزیون، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، مرکز تجاری، فضای مخصوص استعمال دخانیات، اتاق چمدان، دستگاه خود پرداز ATM و غیره در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قبیل خشکشویی، اتو، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاذبه های دیدنی، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، روم سرویس و شاتل فرودگاهی به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش خوش برخورد، صمیمی و مهربان هستند و مهمانان را به خوبی هدایت می کنند.
همچنین، پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی، تایلندی و چینی به راحتی قادر به برقراری ارتباط با مهمانان خارجی هستند. در محوطه بیرونی هتل Amari Pattaya امکانتی چون منطقه پیک نیک، تراس آفتاب، فضای سبز و باغ، مبلمان فضای بیرون فراهم شده اند تا مهمانان در ساعات بیکاری و فراغت بتوانند از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل امکانات تفریحی متعددی برای مهمانان در نظر گرفته شده تا نهایت لذت را از اقامت خود در هتل ببرند. قرار گرفتن هتل در مقابل ساحل از جمله امتیازات مثبتش به حساب می آید. زیرا مهمانان می توانند در کمترین زمان و با طی مسافت کوتاه به ساحل رفته و از ورزش های آبی مهیج و شنا لذت ببرند. در داخل هتل نیز دو استخر روباز طراحی شده اند که در تمام سال قابل استفاده هستند. یکی از این دو استخرها مخصوص بزرگسالان و دیگری مخصوص کودکان است. در استخر بزرگسالان سرسره های آبی نیز تعبیه شده اند که به هیجان آب بازی اضافه می کنند. در کنار استخر تخت، چتر آفتاب و حوله قرار داده شده اند تا مهمانان استراحت کرده و یک حمام آفتاب جانانه بگیرند. علاوه بر این، یک بار نوشیدنی جات در کنار استخر وجود دارد که نوشیدنی های خنک و خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می کند.
پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب و جوش در پاتایا، یکی از مکان هایی که می تواند حال مهمانان را خوب کرده و خستگی را از تنشان رفع کند، مرکز اسپا و ماساژ است. در این هتل خدمات اسپا و انواع ماساژها شامل ماساژ فول بادی، ماساژ کاپل، ماساژ سر، دست، پا، گردن و پشت ارائه می گردند. استفاده از جکوزی گرم نیز برای مهمانان مقدور است. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندام خود حتی در سفر اهمیت زیادی قائل اند، می توانند به سالن بدنسازی هتل مراجعه کرده و به انجام تمرینات روزانه شان بپردازند. علاقه مندان به ورزش گلف نیز می توانند در کلاس های گلف شرکت کنند. البته که، در این هتل کودکان از قلم نیافتاده اند و برای آن ها هم امکانات تفریحی مهیا گشته است. کودکان می توانند در باشگاه کودک و زمین بازی فای بسته هتل بازی کرده و به خواندن کتاب، تماشای دی وی دی، گوش دادن موسیقی، بازی های تخته ای و پازل ها و استفاده از تجهیزات و اسباب بازی ها مشغول شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متنوع وجود دارند که مهمانان با توجه به نیازها و اولویت هایشان می توانند اتاق مد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های توئین یا دوبل دلوکس با منظره اقیانوس، کلاب گرند دلوکس با منظره اقیانوس، کلاب کینگ، گرند دلوکس کینگ، اتاق توئین دلوکس با منظره دریا، دلوکس کینگ، اتاق توئین، اتاق دوبل با منظره استخر، سوئیت دوپلکس، سوئیت کلاب آماری، سوئیت کلاب گرند آماری، اتاق توئین با منظره استخر و اتاق خانواده دلوکس هستند. همان طور که مستحضر هستید، منظره اتاق ها را چشم انداز زیبای دریا، ساحل، استخر، فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می دهد. اتاق های هتل بسیار مرتب و تمیز بوده و از چیدمان و دکوراسیون شیک، مدرن و دلنشین برخوردارند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال دخانیات در آن ها ممنوع است. پنجره تمام اتاق ها از زمین تا سقف کشیده شده و تماشای منظره مقابل را به صورت پانورامیک امکان پذیر نموده است.
اکثر اتاق ها دارای بالکن هستند که رو به خلیج درخشان و زلال قرار گرفته اند. کف اتاق ها با پارکت چوبی فرشینه شده و در دکوراسیون داخلی رنگ های گرم به کار گرفته شده اند که حس دلنشین و آرامش بخش به فضا می بخشند. تجیهزات خدمات وی آی پی نیز در صورت تقاضا ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. در همه اتاق های هتل امکانات رفاهی مناسب و شیک فراهم شده اند. در اتاق ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تخت خواب، کمد، آینه، تلویزیون با کابل شبکه های ماهواره ای، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، چای/ قهوه ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، وان، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش و قابل اطمینان هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. اقامت در یکی از اتاق های این هتل قطعا تجربه شیرین و دلپذیری خواهد بود.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران به نام «رستوران آمایا» وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان تهیه و سرو می کند. مهمانان می توانند همه روزه در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران بروند و از غذاهای وگان، آسیایی و آمریکایی که به صورت بوفه ای سرو می شوند، امتحان کنند. در وعده ناهار و شام نیز غذاهای بین المللی لذیذ به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرند. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده که در صورت تقاضا ارائه می گردد.

فاصله هتل آماری پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۱۲۰ متر
فاصله تا گالری هنری هنر در بهشت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار شب پاتایا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد چای مونگخون پاتایا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا واکینگ استریت: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است