search
menu

هتل Aiyara Grand Hotel Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aiyara Grand Hotel Pattaya
انواع اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آریانا گرند پاتایا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Aiyara Grand Hotel Pattaya


هتل آیارا گرند پاتایا از جمله هتل های لوکس و رده بالای تایلند است اقامت در آن برای زوج های جوان و دوستانی که به سفری دو نفر رفته اند پیشنهاد می‌ شود‌. بدون شک بیشتر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به پاتایا سفر کرده اند دوست دارند محل اقامت شان فاصله کمی با جاذبه ها داشته باشد تا فرصت بیشتری برای بازدید است جاهای مختلف پاتایا را داشته باشند. اگر شما نیز چنین ذهنیتی دارید پس باید هتل آیارا گرند را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید؛ به ویژه اینکه این هتل به جاذبه هایی مانند خیابان واکینگ استریت پاتایا نیز نزدیک است و تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی به این خیابان پر شور و نشاط دسترسی خواهید داشت. سواحل پاتایا نیز فاصله کمتر از ۲ کیلومتر با هتل دارند و می توانید با چند دقیقه پیاده روی به سواحل طلایی پاتایا برسید. در کنار این موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده امکاناتی که این هتل را می دهند هر گردشگری را وسوسه به اقامت در پاتایا خواهد کرد. از امکانات و خدمات که بگذریم کارکنان مجرب هتل با برخورد حرفه ای و محترمانه خود توانستند رضایت مهمانان هتل را جلب و خاطره خوشی از اقامت را برای آن ها رقم بزنند.

انواع اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل آیارا عبارتند از اتاق سوپریور توئین، اتاق دلوکس دابل، سوئیت، سوئیت خاتواده و گرند سوئیت. سوئیت عروس و اتاق های بدون سیگار از دیگر انواع این اتاق ها هستند. نقطه مثبت تمامی این اتاق ها پنجره های بزرگ آن است که از زمین تا سقف اتاق کشیده شده و علاوه بر اینکه گرمای دلپذیر نور خورشید را به داخل اتاق هدایت می کند، چشم انداز زیبایی از مناظر اطراف را نیز ارائه می دهد. همه این اتاق های هتل Aiyara Grand Hotel Pattaya مبله و دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود.

رستوران هتل


این هتل تنها یک رستوران دارد اما کیفیت همین یک رستوران به اندازه ای هست که مهمان را بی نیاز از غذاخوری های خارج از هتل کند. رستوران هتل" سالوت" نام دارد که با استفاده از مواد محلی تازه گلچینی از انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را سرو می کند. به جز این رستوران، آیارا کافه باری دارد که با اسنک های سبک و نوشیدنی های تازه خود انرژی دوباره ای به شما خواهد داد.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


آیارا از نظر تفریح و ورزش کم و کسری ندارد مهمانان این هتل می توانند در بخش اسپا از خدمات ماساژ و اسپا استفاده کنند و یا در باشگاه هتل به فعالیت بپردازند. اگر اهل آبتنی هستید می‌توانید است یکی از سه استخر هتل استفاده کرده و تنی به آب بزنید. نگران سرگرمی کودکان خود نباشید چون آیارا برای آن ها شبکه تلویزیونی مخصوص کودک فراهم کرده است. آیارا اتاق بازی هم دارد.

امکانات و خدمات کلی هتل


امکانات کلیه هتل شامل ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه کادویی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور، اتاق های خانواده و سوئیت عروس، روزنامه و خدمات روم سرویس است. اما بد نیست بدانید که این هتل خدمات ویژه ای برای افراد توانیاب در نظر گرفته است از علائم بریل گرفته تا رمپ و دستگیره مخصوص در سرویس ها همگی برای اقامت هرچه راحت تر سالمندان و افراد توان یاب ایجاد شده است. صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط و تور و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر امکانات و خدمات آریانا هستند.

فاصله هتل آریانا گرند پاتایا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آسمان خراش پاتایا پارک تاور: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل پراتومناک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل دونگتان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پیست‌ کارتینگ ایزی کارت پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است