search
menu

هتل A-One The Royal Cruise Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A-One The Royal Cruise Hotel Pattaya
امکانات کلی هتل ای - وان د رویال کروز پاتایا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ای - وان د رویال کروز پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل A-One The Royal Cruise Hotel Pattaya


هتل ۴ ستاره ای - وان د رویال کروز پاتایا در ساحل طلایی پاتایا واقع شده است و به لطف تنوع شگفت‌انگیزی که دارد، انتخابی ایده آل برای تعطیلات مقرون به صرفه در پاتایا به شمار می‌آید. این هتل ۳ کیلومتر از فستیوال مرکزی و ۴.۳ کیلومتر تا تفریحات شبانه در خیابان واکینگ استریت فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به معبد پناهگاه حقیقت، پارک مینی سیام و آکواریوم جهان زیر آب پاتایا اشاره کرد. بانکوک و فرودگاه بین المللی سووارنابومی ۱.۵ ساعت با ماشین فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong پاتایا است که ۳۲.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پاتایای تایلند را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام به خرید بلیط کرده و با رزرو هتل A-One The Royal Cruise Hotel Pattaya اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ای - وان د رویال کروز پاتایا


هنگام اقامت در این هتل دسترسی آسانی به وای فای رایگان خواهید داشت. این هتل همچنین دارای پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و اسپا است. از دیگر امکانات و خدمات می‌توان به سالن بدنسازی، سونا، میز تور، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. میهمانانی که از لحاظ جسمانی کم‌توان یا ناتوان هستند به خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر دسترسی دارند. قبل از رزرو هتل ای - وان د رویال کروز پاتایا دقت کنید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خود به داخل هتل بیاورید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای راحتی میهمانان خدماتی از قبیل لباسشویی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل A-One The Royal Cruise Hotel Pattaya به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و پاکیزگی هتل از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در پاتایا به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل A-One The Royal Cruise Hotel Pattaya عبارتند از:
• مینی سوئیت با چشم انداز دریا
• سوئیت رو به اقیانوس
• اتاق خانوادگی
• اتاق اکسکیوتیو کروز
• اتاق توئین لوکس
• اتاق دبل لوکس
هتل ۴ ستاره مدرن ای - وان د رویال کروز در جاده ساحلی پاتایا دارای ۱۹۶ اتاق و سوئیت است که به سبک مدرن و شیک و با تمام امکانات رفاهی مورد انتظار از یک هتل با کیفیت برتر، مانند تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تخت‌های مجلل تزئین شده‌اند. ، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، بالکن، گاوصندوق، مینی بار و چای‌ساز و قهوه‌ساز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. حمام‌های خصوصی دارای سشوار، حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند از غذاها و نوشیدنی‌ها در رستوران و بار هتل ای - وان د رویال کروز پاتایا لذت ببرند. طیف وسیعی از غذاها از جمله غذاهای غربی و آسیایی در این هتل سرو می‌شوند. صبحانه روزانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

فاصله هتل ای - وان د رویال کروز پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۴۰ متر
فاصله تا مجموعه هنر در بهشت پاتایا: ۶۰۰ متر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج پارک پاتایا: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است