search
menu

هتل Shangri-La Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Bangkok
امکانات و خدمات عمومی هتل شانگری لا بانکوک
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شانگری لا بانکوک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shangri-La Bangkok


هتل شانگری لا بانکوک یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس بانکوک است که در حاشیه رودخانه چائو فرایا واقع شده است. این رودخانه که خود از جاذبه‌های دیدنی بانکوک به حساب می‌آید، از وسط شهر می‌گذرد و یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما بانکوک، کروز سواری بر روی این رود زیباست. این هتل از جاذبه‌هایی مثل موزه مادام توسو، موزه سیام، خانه جیم تامپسون، آکواریوم سی لایف اوشن ورلد و کاخ بزرگ/ گرند پالاس بانکوک فاصله ۳-۴ کیلومتری دارد و به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل شانگری لا بانکوک


همانطور که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود، امکانات بی‌شماری برای اقامت مهمانان در این هتل ارائه می‌شوند و فرقی نمی‌کند برای کار یا تفریح به این شهر آمده باشید و یا تنها یا با خانواده سفر کرده‌اید، هتل Shangri-La Bangkok اقامت راحتی را برای همه مهیا کرده است. این هتل دارای ۲ استخر در محوطه خود، باشگاه، کلاس‌های یوگا، ماساژ، سالن زیبایی، باغ، تراس، اسپا و اتاق‌های جلسه است. استفاده از پارکینگ این هتل برای مهمانان رایگان است و خدمات ترانسفر فرودگاهی آن نیز به صورت غیررایگان ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در شهر خودرویی از هتل کرایه کنند و بانکوک‌گردی راحتی داشته باشند. افراد توان‌جو هم می‌توانند با خیال راحت هتل شانگری لا را رزرو کنند چون این هتل امکاناتش را برای استفاده این دسته از افراد هم بهینه کرده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل شانگری لا متشکل از ۲ برج مجاور هم است که در مجموع ۸۰۲ واحد اقامتی لوکس را در اختیار مهمانانشان قرار می‌دهند. از هر یک از این واحدها چشم‌اندازهای معرکه‌ای از رودخانه یا شهر پیداست. دکوراسیون این اتاق‌ها به سبک معاصر بوده ولی رگه‌هایی از سبک کلاسیک تایلندی نیز در آن‌ها دیده می‌شود. واحدهای اقامتی هتل Shangri-La Hotel Bangkok در قالب اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند و هنگام رزرو، طیف گسترده‌ای از آن‌ها برایتان نمایش داده می‌شوند. برخی از این اتاق‌ها بالکن خصوصی دارند ولی حتی اتاق‌هایی که فاقد بالکن هستند، دید کاملی به رودخانه و شهر دارند. برخی از واحدها نیز دارای جکوزی هستند. رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون این اتاق‌ها زیبایی و شکوه خاصی به آن‌ها داده و امکاناتی همچون مبلمان، میز، تلویزیون صفحه‌‌تخت، تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانت، میز کار و چای‌ساز در آن‌ها قرار داده شده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


هتل شانگری لا از آن دست اقامتگاه‌هایی است که دل بیرون رفتن از آن را ندارید چون بهره‌مندی از تفریح‌ها و حتی خدمات آن نیازمند زمان و وقت زیادی است. در این هتل موسیقی زنده اجرا می‌شود، تورهای آشنایی با فرهنگ مردم محلی برگزار می‌شود، ساعات برنامه شادی و اجراهای کمدی بخشی از برنامه هتل است و همچنین تجهیزات بازی تنیس و زمین بازی آن هم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. به خدمات سلامتی و زیبایی هم که برسیم، تجهیزات کامل اسپا در هتل Shangri-La Hotel Bankok وجود دارند و هیچ کمبودی حس نخواهید کرد. خدمات نگهداری از کودک، فروشگاه، سرویس لیموزین و تاکسی، کلاس بدن سازی (همراه با مربی شخصی) و نور تراپی از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. سالن‌های باشکوه هتل شانگری لا چه برای جشن‌های خصوصی و بزرگ و چه همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی در زمره بهترین‌های بانکوک هستند. این هتل دارای ۲۰ اتاق جلسه با ظرفیت‌های مختلف و همچنین سالنی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر است.

رستوران هتل


در هتل شانگری لا بانکوک ۶ رستوران با محیط‌ها و تم‌های متفاوت وجود دارند که در آن‌ها لذیذترین غذاهای تایلندی، آسیایی و بین‌المللی سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید شام رمانتیکی به همراه همسر خود داشته باشید، به رستوران “Horizon II River Cruise” آن بروید که در حین کروز سواری خصوصی به سبک سلف سرویس پذیرایی شوید. برای لذت بردن از موسیقی هنگام صرف غذا هم به رستوران فوق لاکچری “Salathip” بروید. در رستوران “Shang Palace” هتل Shangri-La Hotel Bankok هم غذاهای چینی سرو می‌شود. بعد از میل غذا هم می‌توانید برای خوردن شیرینی‌های خوشمزه و رنگارنگ به بوتیک شکلات هتل سربزنید.

فاصله هتل شانگری لا بانکوک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مادام توسو: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه سیام: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا گرند پالاس بانکوک: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است