search
menu

هتل A ONE Bangkok Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A-ONE Bangkok Hotel
امکانات کلی هتل ای وان بانکوک
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ای وان بانکوک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل A-ONE Bangkok Hotel


هتل چهار ستاره شیک و لوکس ای وان بانکوک نزدیک به جاده سوخومویت واقع شده و با مجموعه‌های خرید متنوع و منطقه تفریحی شبانه راچاداپیسک نظر مسافران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. همچنین این هتل نزدیک سیستم متروی بانکوک قرار دارد. فراموش نکنید که در نمادین ترین نقطه در این منطقه، کاخ معروف The Grand Palace قرار دارد که تنها ۱۰.۳ کیلومتر با شما فاصله دارد. خانه جیم تامپسون یکی از مشهورترین مکان‌های دیدنی محلی این شهر به شمار می‌آید. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به موزه ملی بانکوک و پارک لومپینی اشاره کرد. فرودگاه بین المللی دون موئنگ و فرودگاه سووارنابومی هر دو ۱۹ کیلومتر تا هتل A-ONE Bangkok Hotel فاصله دارند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بانکوک تایلند را داشته باشید می‌توانید از آژانس‌های گردشگری درخواست کمک کرده و با رزرو این هتل زیبا اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ای وان بانکوک


دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در داخل هتل شما را در تمام مدت اقامت با فضای مجازی در ارتباط نگه می‌دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از تاریخ ورود خود رزرو کرد تا از ورود یا خروج راحت اطمینان حاصل شود. برای میهمانانی که با ماشین خود سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان ارائه می‌شود. خدمات موجود مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه به شما این امکان را می‌دهد که بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر جای هتل مجاز نیست. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مکان‌های تعیین شده برای سیگار در دسترس است. قبل از رزرو هتل A-ONE Bangkok Hotel توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. میز تور، انبار چمدان، صرافی و صندوق امانات از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. پس از یک روز طولانی، می‌توانید در اسپا با ماساژهای سنتی تایلندی و درمان‌های بدن نهایت لذت را ببرید. همچنین می‌توانید با ورزش در مرکز تناسب اندام کاملا مجهز که یک استخر روباز نیز دارد، سرحال شوید. در این هتل استخر برای فرزندان دلبند شما نیز وجود دارد. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مرکز تجاری، و خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل وجود دارند. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل ای وان بانکوک به زبان‌های عربی، انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ای وان بانکوک عبارتند از:
• اتاق دوبل اکسکیوتیو
• سوئیت خانوادگی
• سوئیت جونیور
• سوئیت رویال
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق دوبل سوپریور
اتاق‌های هتل A-ONE Bangkok Hotel با ظاهری مدرن و مبلمان مدرن طراحی شده‌اند. اتاق‌های بزرگ دارای پنجره‌ای شیشه‌ای هستند که حمام و محل خواب را از هم جدا می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، نشیمن جداگانه، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، آب بطری، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار هستند.

رستوران هتل


هر روز صبح می‌توانید روز خود را با یک صبحانه خوشمزه در هتل A-ONE Bangkok Hotel آغاز کنید. با نوشیدنی و موسیقی زیبا می‌توانید در سالن پیانو استراحت کنید یا از بوفه بین المللی در رستوران گوندولا لذت ببرید. همچنین یک نانوایی وجود دارد که در آن می‌توانید انواع نان‌ها و شیرینی‌های خوشمزه خانگی را تهیه کنید. برای کسانی که فرزند کوچک دارند غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود.

فاصله هتل ای وان بانکوک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج بایوکه ۲: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ تایلند: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۱۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است