search
menu

هتل The Golden Crown Hotel Kandy

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Golden Crown Hotel Kandy
امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن کراون کندی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل گلدن کراون کندی
امکانات رستوران و خوراکی در هتل گلدن کراون کندی
خدمات و امکانات مشهورهتل گلدن کراون کندی
فاصله اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن کراون کندی

درباره هتل The Golden Crown Hotel Kandy


هتل گلدن کراون کندی ازهتل های ۵ ستاره زیبای شهر کندی است که در منطقه آمپاتیا کندی در کشورسریلانکا واقع شده است. این محوطه در میان شالیزارهای سرسبزو مزارع برنج واقع شده است. هتل گلدن کراون با خدمات و امکانات رفاهی متنوعش گزینه مناسبی برای کسانی که بلیط هواپیما کندی را خریداری کرده اند، است. این هتل زیبا فاصله بسیار اندکی با معبد معروف دندان مقدس بودا که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر کندی است، دارد و با اقامت در هتل The Golden Crown Hotel Kandy می توان دسترسی راحتی به این مکان جذاب و دیدنی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن کراون کندی


هتل گلدن کراون (Golden Crown Hotel ) دارای استخر روباز و کافه در نزدیکی استخر در طبقه دوم است که میهمانان می ‌توانند در این کافه حین نوشیدن نوشیدنی های مخصوص از چشم انداز بی نظیر این مکان لذت ببرند. همچنین این هتل دارای سه رستوران است. مرکز تناسب اندام نیز در هتل وجود داشته و علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل The Golden Crown Hotel Kandy به صورت رایگان عرضه می شود. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، و پارکینگ رایگان، کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی از امکانات هتل گلدن کراون کندی محسوب می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل گلدن کراون کندی


هتل گلدن کراون (Golden Crown Hotel) از ۹۰ اتاق و ۱۸ سوئیت تشکیل شده است که تمامی‌ اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، چای ساز یا قهوه ساز، مینی بار، اتاق نشیمن (در بعضی از اتاق ها)، مبلمان، حمام اختصاصی با وان و دوش آب، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، آینه اصلاح و ملزومات بهداشتی رایگان هستند.

امکانات رستوران و خوراکی در هتل گلدن کراون کندی


این هتل دارای سه رستوران است که رستوران بریکس (Brix) رستوران ایرلندی با فضایی مدرن، کافه لانگ (Long Cafe) که نوشیدنی های مخصوص ایرلندی را سرو می‌ نماید، و رستوران تریتس که صبحانه، نهار، میان وعده و شام را برای میهمانان سرو می ‌نماید. کافه شبانه لا لاوو( La Lavo) در آخرین طبقه این هتل The Golden Crown Hotel Kandy قرار دارد و می توانید انواع غذاهای سبک و اسنک را با بهترین منظره از شهر زیبای کندی، تهیه کنید. به هیچ عنوان در سفرتان به کندی نگران ذائقه خود نباشید، زیرا همه نوع غذا در این رستوران ها موجود است و می توانید با خیال آسوده سفارش دهید. همچنین صبحانه در این هتل به صورت رایگان عرضه می شود.

خدمات و امکانات مشهورهتل گلدن کراون کندی


این هتل شامل استخر، اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، صرافی و خودپرداز است. در فضای بیرونی نیز در کنار استخر روباز، صندلی های آفتاب قرار داده شده است که می توانید در کنار استخر حمام آفتاب بگیرید و از نوشیدنی های بار کنار استخر بنوشید. در نظر داشته باشید که هنگام اقامتتان در هتل گلدن کراون اجازه ندارید تا حیوانات خانگی تان را به همراه خود ببرید، زیرا هتل گلدن کراون کندی از پذیرش حیوانات معذور است. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. شما می توانید بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل، به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل The Golden Crown Hotel Kandy به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی و فرانسه تسلط دارند از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

فاصله اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن کراون کندی


فاصله هتل گلدن کراون کندی تا دریاچه کندی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل گلدن کراون کندی تا موزه ملی کندی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل گلدن کراون کندی تا معبد دندان مقدس بودا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل گلدن کراون کندی تا معبد کتاوالا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل گلدن کراون کندی تا مجسمه بودا باهیراووکاندا ویهارا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل گلدن کراون کندی تا پناهگاه طبیعی اوداواتا کاله: ۵.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است