search
menu

هتل Hotel Topaz Kandy

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Topaz Kandy
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک هتل

درباره هتل Hotel Topaz Kandy


هتل توپاز کندی در کشور سریلانکا قرار دارد. این هتل یکی از هتل های پرطرفدار و لوکس شهر کندی به حساب می آید. هتل توپاز کندی یکی از هتل هایی است که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا و ساحلی قرار دارد. این هتل چهار ستاره در شهر کندی قرار دارد که این شهر یکی از شهرهای مقدس بوداییان است و جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله معابد مختلف، موزه های متعدد و طبیعت زیبا و چشم نوازی دارد. موقعیت هتل Hotel Topaz Kandy برای کسانیکه علاقه مند به اقامت در هتل های ساحلی هستند مناسب است زیرا در نزدیکی استراحتگاه ساحلی بوگیبا قرار دارد. گردشگران می توانند با تهیه بلیط هواپیما و سفر به کشور سریلانکا هم از جاذبه های طبیعی و تاریخی در شهرهای مختلف این کشور لذت ببرند و هم با اقامت در هتل های زیبا مانند هتل توپاز کندی تجربه اقامتی خاطره انگیز را داشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


داشتن امکانات رفاهی و خدمات عمومی برای هر هتلی امتیاز ویژه ای است. همانند سایر هتل های چند ستاره و مطرح Hotel Topaz Kandy نیز امکانات قابل توجهی دارد این امکانات شامل: استخرهای روباز و سرپوشیده، استخرهای مخصوص برای کودکان، رستوران، تهویه مطبوع در اتاق ها، امکان استفاده از اینترنت بصورت رایگان و اتاق هایی مجهز به تلویزیون، حمام و تهویه مطبوع است.

انواع اتاق های هتل


هتل توپاز کندی دارای دو نوع اتاق است: اتاق های لوکس و سوییت ها. ۶۸ اتاق لوکس و ۵ باب سوییت در این هتل وجود دارد. پنجره های اتاق های هتل توپاز کندی رو به طبیعت زیبا و منطقه ساحلی جذابی است که اقامت در این هتل را بسیار دلنشین تر ساخته است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل توپاز کندی امکانات بسیار مناسبی دارند. اتاق های هتل Hotel Topaz Kandy بسیار تمیز و لوکس هستند و از این نظر برای گردشگران قابل توجه هستند. امکانات اتاق های توپاز کندی شامل داشتن تخت، تهویه هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی و برخی دارای بالکن نیز هستند. اتاق ها دارای بالکن هایی هستند که می توان در فضای این بالکن ها ساعاتی را به استراحت در این مکان پرداخت و از طبیعت زیبای کندی بیشتر بهره برد. در این اتاق ها اینترنت رایگان برای رفاه حال هر چه بیشتر مهمانان نیز وجود دارد.

گزینه های صرف غذا


این هتل رستورانی دارد که منوی غذای آن بسیار کامل است بطوریکه حتی برای افرادیکه رژیم دارند نیز منوی مخصوصی وجود دارد. در این رستوران هر سه وعده غذایی سرو می گردد. وعده صبحانه بنابه درخواست مهمانان در اتاق ها نیز سرویس دهی می گردد. بر اساس نظرات کسانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند صبحانه این هتل بسیار لذیذ و خوشمزه است. علاوه بر وعده های اصلی غذایی بوفه موجود در هتل برای تامین میان وعده ها نیز آماده به خدمت است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


درهتل توپاز کندی شما به پارکینگ اختصاصی دسترسی دارید و این پارکینگ برای مهمانان این هتل رایگان است. خدمات جانبی دیگری از جمله: خشکشویی و اتو نیز وجود دارد که البته هزینه اضافی برای این خدمات گرفته می شود. امکانات جالب دیگر هتل Hotel Topaz Kandy از جمله مجهز بودن به مکانی برای ماساژ نیز در هتل توپاز کندی قابل دسترسی است. برای تفریح و سرگرمی بیشتر در این هتل تمهیداتی مانند سالن ورزشی، سالن بیلیارد و تنیس نیز ساخته شده است.

دلایل انتخاب هتل


مهمان نوازی و برخورد گرم و صمیمی کارکنان هتل با مهمانان.
قرار گرفتن در کنار منطقه زیبای ساحلی.
داشتن چشم انداز و طبیعت بسیار زیبا.
داشتن امکانات و سرگرمی های بسیار جذاب.
تمیز بودن و نظافت خوب و به موقع اتاق ها.
برخورداری از رستورانی با غذاهای بسیار خوشمزه و منوی کامل.

اماکن و جاذبه های نزدیک هتل


فاصله هتل توپاز کندی تا معبد دندان مقدس بودا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل توپاز کندی تا کاخ سلطنتی کندی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل توپاز کندی تا موزه کندی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل توپاز کندی تا دریاچه کندی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل توپاز کندی تا موزه چای سیلان: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است