search
menu

هتل Barcelona Princess

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Barcelona Princess
خدمات ارائه شده در هتل پرنسس بارسلون
اتاق های هتل پرنسس بارسلون
امکانات تفریحی موجود در هتل پرنسس بارسلون
امکانات غذا و رستوران در هتل پرنسس بارسلون
جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل پرنسس بارسلون

درباره هتل Barcelona Princess


هتل پرنسس بارسلون، هتل چهار ستاره لوکس واقع در شهر بارسلون در کشور اسپانیا است. هتل Barcelona Princess ۳۶۳ اتاق دارد و برای زوج‌های جوانی که با خرید بلیط هواپیما بارسلون سفری به این شهر زیبا دارند هم ازلحاظ فضا و هم از لحاظ خدمات با قیمتی عالی انتخاب مناسبی است. هتل پرنسس بارسلون با ارتفاع صد و شش متر که در نزدیکی سواحل مدیترانه ای شهر بارسلون در محل تقاطع دو خیابان اصلی شهر قرار گرفته است، جزو شاخص ترین بناهای این شهر محسوب می شود. هتل پرنسس توسط Oscar Tusquets در سال ۲۰۰۵ طراحی و ساخته شده است. طراحی هوشمندانه معماری در این هتل در قالب پلانی مثلثی شکل است که به صورت دو برج اقامتی مجزا متصل به وسیله پل شیشه ای ساخته شده است. در طراحی نمای بنا از مصالح متفاوتی استفاده شده است، مانند نمای حاشیه خیابان با صفحات آلومینیومی پوشانده شده و نمای جنوبی بسیار شفاف است، طوری که جنس شیشه های استفاده شده بدون مسدود کردن دید، عبور نور خورشید را کنترل می کند. دو ساختمان عمودی از جنس بتن و نارنجی رنگ هستند که آسانسور ها و پلکان را در خود جای داده اند. زیربنا در طبقات اول تا سوم به شکل مثلث است.
برج های اقامتی در هر طبقه شامل چهارده اتاق دو تخته و سه سوئیت است که سوئیت ها دارای تراس هستند و در کنج های پلان مثلثی قرار دارند. برای رفتن به واحدهای اقامتی کوچکتر باید از پل شیشه ای وسط عبور کنید. برج بلندتر شامل بیست و چهار طبقه و برج کوچکتر شامل هجده طبقه است و بر روی بام هر برج نیز استخر روباز قرار دارد. هتل Barcelona Princess در نزدیکی نمایشگاه بین المللی بارسلون و مرکز همایش های جدید و انجمن ۲۰۰۴ قرار گرفته نه تنها مکانی ایده آل برای کسب و کار است؛ بلکه به دلیل نزدیکی به بندر، باغ وحش دریایی و صخره های زیر آبی بسیار باارزش است و سالانه افراد بسیاری با خرید بلیط هواپیما به ویژه در ایام نمایشگاه سفری به این منطقه از بارسلون دارند. فاصله بسیار اندکی با ساحل و مرکز شهر دارد و از این منطقه به راحتی می توانید به حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید.

خدمات ارائه شده در هتل پرنسس بارسلون


هتل پرنسس بارسلون دارای ۴۰ سوئیت و ۳۲۴ اتاق دو نفره در ۲۶ طبقه با آسانسور است. کارکنان ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی هستند و به چندین زبان زنده دنیا مانند آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی مسلط هستند و میز پذیرش شبانه روزی آماده پاسخگویی به میهمانان است. هتل Barcelona Princess دارای امکاناتی مانند صندوق امانات، خودپرداز، تبادل ارز، دسترسی به اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، کمک های پزشکی، امکانات افراد معلول و خدمات اتاق و خدمات رختشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی است.

اتاق های هتل پرنسس بارسلون


اتاق های هتل پرنسس بارسلون مخصوص سوئیت ماه عسل، اتاق خانواده، اتاق خصوصی دارای تهویه مطبوع و حرارت مرکزی هستند و درجه حرارت اتاق ها به طور متناسب با فصل ها تنظیم می گردد. از همه بالکن های موجود در اتاق ها می توانید از منظره دریا لذت ببرید. در اتاق های هتل Barcelona Princess تخت، مینی بار، یخچال، تلفن شماره گیری مستقیم ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای یا کابلی ، رادیو، قابل دسترس است. حمام های موجود در اتاق های هتل پرنسس بارسلون نیز مجهز به حمام و سشوار هستند.

امکانات تفریحی موجود در هتل پرنسس بارسلون


این هتل دارای مجتمع استخر روباز برای ورزش و آرامش اعصاب است. صندلی آفتاب در تراس همه اتاق ها در دسترس است. وان آب داغ در منطقه استخر آماده آرامش دادن به خستگی های شماست. امکانات دیگری برای ریلکس کردن یا فعال بودن در هتل پرنسس بارسلون وجود دارد، مانند وجود استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، آبگرم، سونا و ماساژ درمانی، سولاریوم و اسپا. در هنگام استراحت یا فعالیت پدر و مادرها دیگر نیازی به نگرانی از بچه ها نیست، زیرا محلی برای فعالیت های سرگرم کننده بچه ها در نظر گرفته شده است.

امکانات غذا و رستوران در هتل پرنسس بارسلون


امکانات غذاخوری در هتل Barcelona Princess شامل یک رستوران برای افراد غیر سیگاری، یک اتاق ناهار خوری، یک کافه و یک بار است. در صبحانه هرچیزی که از ذهنتان می گذرد را خواهید یافت و برای ناهار و شام نیز غذاهای مختلفی در منو برای سفارش وجود دارد.

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل پرنسس بارسلون


فاصله هتل پرنسس بارسلون تا کلیسای لا ساگرادا فامیلیا: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل پرنسس بارسلون تا پارک سیتادلا (باغ وحش بارسلون): ۵٫۱ کیلومتر
فاصله هتل پرنسس بارسلون تا ساحل بارسلون: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل پرنسس بارسلون تا موزه پیکاسو: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله هتل پرنسس بارسلون تا ساختمان کازا باتیو: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله هتل پرنسس بارسلون تا ساختمان کازا میلا: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله هتل پرنسس بارسلون تا پارک گوئل: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است