search
menu

هتل The Kingdom Resort Sun City

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل The Kingdom Resort
امکانات رفاهی هتل کینگ دام ریزورت
رستوران و کافی شاپ هتل
فعالیت های تفریحی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل کینگ دام ریزورت
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کینگ دام ریزورت

هتل The Kingdom Resort


هتل کینگ دام ریزورت را باید گزینه ای همه فن حریف برای تجربه اقامتی عالی و بی نقص در کشور دیدنی آفریقای جنوبی دانست. این هتل چهار ستاره که در موقعیت مکانی مناسب، در همجواری پارک ملی پیلانسبرگ قرار گرفته، از امکانات رفاهی گوناگون و بی شماری بهره جسته و قادر است اقامت خوش و بیادماندنی را در مکانی محصور در دل طبیعت شگفت انگیز آفریقای جنوبی برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به این کشور دیدنی سفر می کنند، رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل کینگ دام ریزورت


از آنجایی که هتل The Kingdom Resort، اقامتگاهی چهار ستاره است، طبیعتا امکانات رفاهی فراوانی را در خود جای داده است. خوب است بدانید که این هتل از استخر وسیعی برخوردار گشته که امکان شنا و استراحت در آب هایی پاکیزه و کریستالی را در حین تماشای طبیعت مسحورکننده منطقه پیلانسبرگ فراهم کرده است. گفتنی است که استخر هتل به دلیل ارتفاع اندک آن، برای تمام سنین مناسب است و کودکان نیز می توانند در آن به تفریح و بازی بپردازند. افزون بر استخر، پارک آبی مناسبی نیز برای کودکان طراحی گردیده که به امکاناتی نظیر سرسره آبی مجهز شده و با تجهیزات مناسب و بی خطر خود امکان انجام انواع مختلفی از تفریح های آبی را برای کودکان میسر کرده است. سونا، حمام داغ، اتاق بازی کودکان، محوطه مخصوص استعمال دخانیات، زمین بازی کودکان، کادوسرا و اتاق نگهداری از چمدان از دیگر امکاناتی است که در هتل کینگ دام ریزورت به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد شد.

رستوران و کافی شاپ هتل


گردشگرانی که هتل کینگ دام ریزورت را برای اقامت انتخاب می کنند، نیازی نیست هیچ نگرانی بابت خورد و خوراکشان در این هتل داشته باشند، چراکه رستوران این هتل چنان باکیفیت است که در این منطقه یکه تازی می کند. کارکنانی خوش برخورد و مجرب، محیطی دلنشین و منویی سرشار از غذاهایی لذیذ و مقوی موجب گردیده که انتظارات کامل میهمانان از این رستوران برآورده گردد. افزون بر رستورانی باکیفیت، کافی شاپی نیز در این هتل گنجانده شده تا خیال میهمانان از بابت تامین نوشیدنی های دلچسب و گوارا نیز آسوده گردد. فضای دلپذیر کافی شاپ که با نمایی تماشایی از طبیعت دل انگیز اطراف هتل تزئین شده، صرف نوشیدنی را در این مکان به تجربه ای متفاوت و بسیار لذت بخش مبدل کرده است.

فعالیت های تفریحی هتل


به لطف فضای وسیع هتل کینگ دام ریزورت، امکان انجام فعالیت های تفریحی متنوعی نظیر تیراندازی با کمان، مینی گلف، دوچرخه سواری، طبیعت گردی و تنیس روی میز برای میهمانان هتل فراهم گردیده است. از آنجایی که زمین گلفی وسیع در فاصله ۳ کیلومتری این هتل واقع شده، امکان بازی گلف نیز برای دوستداران این ورزش مفرح فراهم گردیده است.
خدمات هتل
خدماتی از قبیل: ماساژ، برگزاری تورهای آموزشی و خانه داری برای کلیه میهمانان هتل در صورت درخواست صورت خواهد پذیرفت. همچنین اینترنت رایگان و پرسرعت نیز به میهمانان هتل عرضه خواهد شد تا لذت گشت و گذاری پرسرعت و مطمئن در فضای مجازی را نیز در این هتل تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


طرح های اقامتی هتل کینگ دام ریزورت در قالب ویلاهایی چند خوابه به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما آفریقای جنوبی ارائه خواهد شد. ویلاهای این هتل هرکدام از امکانات رفاهی مختلفی برخوردار بوده و بسته به نیاز و بودجه میهمانان سطح بندی شده اند. برای مثال افرادی که طرح های اقتصادی را برای اقامت انتخاب می کنند، ویلایی جمع و جور و مجهز به امکانات رفاهی از قبیل: تلویزیون، تخت خواب، میز تحریر، مبلمان، آباژور و غیره در اختیارشان قرار خواهد گرفت و برای گردشگرانی که محدودیت بودجه ندارند، ویلاهایی مجلل با استخری خصوصی و نمایی شگفت انگیز از طبیعت آفریقای جنوبی تدارک دیده گردیده است.

موقعیت مکانی هتل کینگ دام ریزورت


همان گونه که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل کینگ دام ریزورت در نزدیکی طبیعت زیبای پارک ملی پیلانسبرگ قرار گرفته و از آب و هوای مطلوب و مناظر شگفت انگیز این منطقه به خوبی برای آسایش و رفاه میهمانان خود بهره برده است. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی برخی اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری محبوب آفریقای جنوبی نظیر پارک آبی دره امواج (ولی آو ویوز) و زمین گلف د لاست سیتی موجب شده که هتل کینگ دام ریزورت از حیث موقعیت مکانی نیز نمره قبولی را دریافت کند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کینگ دام ریزورت


فاصله هتل تا باغ وحش پریداتور وورلد: ‌۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا زمین بازی گلف گری پلیر: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پناهگاه کروکدیل ها: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی ولی آو ویو: ‌۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی سان سیتی: ۶.۳ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است