search
menu

هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg
امکانات کلی هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج پیلانزبرگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج پیلانزبرگ تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg


هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج پیلانزبرگ یک هتل بسیار زیبا و جذاب در آفریقای جنوبی است و بهتر است بدانید که دارای چهار ستاره است. این هتل در دل طبیعت قرار گرفته‌ و از پنجره‌های آن می‌توانید طبیعت بسیار زیبای آفریقا را ببینید. امکانات خوب و کافی و اتاق‌های بسیار زیبایی دارد که اقامت خوبی را برای شما رقم خواهد زد. کوه پیلانزبرگ و دره امواج از جمله جاهای دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌آیند. این اقامتگاه در ۱۳۳ کیلومتری فرودگاه Lanseria قرار دارد. رزرو بلیط اینترنتی هواپیما می‌تواند از طریق تورهای گردشگری انجام شود و سفر آسانی را برای شما به وجود آورد. با اقامت در هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج پیلانزبرگ


هتل دارای امکانات خوبی است که در خور یک هتل چهار ستاره است. هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg دارای بالکن و تراس است که چشم اندازی به کوه‌ها و طبیعت زیبای اطراف دارد و محل مناسبی برای نشستن و بهره بردن از زیبایی‌های این منطقه است. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، صندوق امانات و صرافی از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود. فعالیت‌ها و خدمات اضافه‌ای برای مسافران هتل ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به امکان رزرو شام برای جشن‌های خاص با تدارکات خاص اشاره کرد. این هتل همچنین دارای دو استخر روباز و سرسره آبی است. دوستداران ورزش می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام استفاده کنند. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپای هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج رفته و استراحتی به بدن خود دهید. پارکینگ بسیار امن و مناسبی برای مسافران وجود دارد که می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از آن استفاده کنند. برای میهمانان کم توان و نا توان خدماتی مانند ویلچر در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران احساس راحتی کنند. اگر برای انجام کارهای خود از راه دور و حتی برای برقراری ارتباط با بخش‌های مختلف دنیا به اینترنت نیاز دارید، اصلا جای نگرانی نیست زیرا در هتل اینترنت رایگان پرسرعت بدون هیچ هزینه اضافی در اختیار شما قرار می‌گیرد. چنانچه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی استفاده کنید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


تورهای پیاده روی در هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg در نظر گرفته شده‌ است تا بتوانید از زیبایی‌های اطراف هتل بهره ببرید. برای تنیس و گلف بازی کردن نیز امکانات ویژه‌ای وجود دارد. از دیگر روش‌های سرگرمی می‌توان به بیلیارد اشاره کرد. برای علاقه‌مندان به مطالعه کتابخانه وجود دارد تا بتوانند ساعاتی را در آرامش حاصل از آن سپری کنند. کودکان نیز به راحتی می‌توانند در زمین بازی سرگرم شوند یا پازل بازی کرده و از کانال‌های تلویزیونی کودکان لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دبل در طبقه همکف
• اتاق خانوادگی استاندارد
• اتاق دبل اکسکیوتیو
• اتاق کینگ اکسکیوتیو
اتاق‌های روشن و بزرگ میهمان دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند که به بالکن منتهی می‌شوند. هر اتاق دارای یک قسمت نشیمن است. هر یک از اتاق‌های هتل Kwa Maritane Lodge Pilanesberg مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی، تلفن، آباژور، چای ساز و مینی بار است. حمام اختصاصی نیز در هر اتاق وجود دارد که دارای حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


این ملک دارای محوطه چوبی است که می‌توان در کنار آتش از نوشیدنی‌ها لذت برد. صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج پیلانزبرگ، مشرف به چاله آب و صخره‌های گرانیتی طبیعی پارک سرو می‌شود. غذای مخصوص کودکان و منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کی دبلیو ای ماریتانه لاج پیلانزبرگ تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کوه پیلانزبرگ: ۱۰۰ متر
فاصله تا دره امواج: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا سان سیتی: ۶ کیلومتر
فاصله تا سد مانکوه: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است