search
menu

هتل Radisson Blu Gautrain Hotel, Sandton Johannesburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Radisson Blu Gautrain Hotel, Sandton Johannesburg
امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ
رستوران های هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ

هتل Radisson Blu Gautrain Hotel, Sandton Johannesburg


هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ اقامتگاهی است شیک و باکیفیت واقع در مکانی مناسب در پایتخت اقتصادی و صنعتی کشور آفریقای جنوبی، شهر دیدنی ژوهانسبورگ که به لطف برخورداری از امکانات رفاهی گوناگون و کارکنانی مجرب و خوش برخورد به یکی از اصلی ترین گزینه های اقامتی خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت برای سکونت در بزرگترین شهر آفریقای جنوبی مبدل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ


در گزینش مکانی برای اقامت، حتما امکانات رفاهی باید در اولویت قرار گیرد، چراکه تجربه اقامتی بی دغدغه و آسوده در گروی امکانات رفاهی باکیفیت و مناسبی که اقامتگاه به شما عرضه می کند، خواهد بود. خوشبختانه سازندگان هتل Radisson Blu Gautrain Hotel, Sandton Johannesburg به خوبی براین امر واقف بوده اند، زیرا کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز میهمانان را برای اقامتی طولانی در محوطه هتل فراهم ساخته اند. از استخر روباز گرفته تا پارکینگ و اینترنت وایفای رایگان، هرآنچه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی برای تجربه اقامتی لذت بخش و فراموش نشدنی بدان نیاز دارند، در دسترس آن ها قرار خواهد گرفت.
برای گردشگرانی که دوست ندارند حتی در تعطیلات نیز از انجام فعالیت های ورزشی دور بمانند، باشگاه تناسب اندام مجهزی در محوطه هتل در نظر گرفته شده است. این باشگاه با داشتن کلیه تجیهزات مدرن بدنسازی و کاهش وزن قادر است میهمانان را در سوزاندن کالری در طول مدت اقامت در هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ یاری کند. سالن آرایش و زیبایی، تهویه مطبوع، سالن برگزاری اجلاس، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، نوشگاه و آسانسور از دیگر امکانات رفاهی است که در این هتل به تمامی میهمانان ارائه خواهد گشت.

رستوران های هتل


برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان، دو سالن غذاخوری شیک و مجزایی در نظر گرفته شده است: رستوران اول که سنترال وان (مرکزی) نام دارد، گزینه اصلی غذاخوری هتل محسوب می شود، چراکه از ظرفیتی وسیع و منویی سرشار از انواع و اقسام غذاهای لذیذ آفریقایی، هندی، ایتالیایی، دریایی، محلی و سنتی برخوردار گشته است. رستوران دوم هتل که سنترال وان بار نامیده می شود، علاوه بر داشتن منوی پر و پیمانی از کباب های لذیذ محلی، طیف وسیعی از نوشیدنی های دلچسب را به میهمانان هتل عرضه می دارد.

خدمات هتل


بخش خدمات هتل نیز مانند امکانات آن، بسیار متنوع و گوناگون بوده و گستره وسیعی از خدمات رفاهی از جمله: خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، واکس کفش، صرافی، پرستاری از کودکان، خرید بلیط هواپیما، اجاره خودرو و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی را در برگرفته است. گفتنی است که برای سرگرم ساختن میهمانان هتل، تورهای تفریحی مختلفی نظیر تور آشنایی با فرهنگ بومیان منطقه در این هتل برگزار می شود تا اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد سبک زندگی و تفریح های مورد علاقه ساکنان این شهر شگفت انگیز به میهمانان ارائه گردد.

واحدهای اقامتی هتل


از امکانات و خدمات رفاهی هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ که بگذریم، نوبت به واحدهای اقامتی هتل خواهد رسید. همان گونه که در تصاویر نیز مشاهده می کنید، هر یک از واحدهای اقامتی هتل با دکوارسیونی متفاوت و بسیار هنرمندانه با استفاده از رنگ هایی دلنشین طراحی و رنگ آمیزی شده و به شایستگی با تجهیزات اقامتی نظیر چای ساز، قهوه جوش، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، آباژور، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی و کمد لباس چیدمان گشته است.
پنجره های وسیع اتاق های هتل، نمایی شگفت انگیز از شهر دیدنی ژوهانسبورگ را قاب گرفته اند و به گونه ای طراحی شده اند که هر روز صبح نور خورشید درخشان آفریقای جنوبی، زمانی که برفراز آسمان خراش های آفریقای جنوبی نمایان می شود، را به درون محوطه دلباز و وسیع واحدهای اقامتی هتل ریزند و جلوه مسحورکننده ای از تقابل طبیعت و این سازه های غول آسای فلزی را در پیش چشمان شما بیافرینند.

موقعیت مکانی هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ


فاصله اندک هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ به برخی از جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی ژوهانسبورگ موجب شده که بسیاری از خریداران بلیت هواپیما آفریقای جنوبی، این هتل را صرفا برای موقعیت مکانی مناسب آن برگزینند. در حقیقت، هتل رادیسون بلو گوترین به تمامی جاهای دیدنی، اماکن تجاری، جاذبه های تفریحی و خلاصه هر آنچه که شهر ژوهانسبورگ برای ارائه به گردشگران دارد، متصل شده است و به لطف قرار گرفتن در نزدیکی قطار سریع السیر درون شهری، امکان بازدید از برخی اماکن پرگردشگری که در مکانی دورتر از این هتل واقع شده، در اندک زمانی میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رادیسون بلو گوترین هتل، سندتون ژوهانسبورگ


فاصله هتل تا پارک کاترین کوای: ۴۱۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید سندتون: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک ماشروم فارم: ۵۸۰ متر
فاصله هتل تا باغ وحش ژوهانسبورگ: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آپارتاید: ‌۱۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ماندلا: ‌۲۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است