search
menu

هتل The Westin Cape Town

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Westin Cape Town
امکانات رفاهی هتل وستین کیپ تاون
رستوران های هتل
فعالیت های تفریحی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل وستین کیپ تاون

درباره هتل The Westin Cape Town


هتل وستین کیپ تاون از گزینه های اقامتی مجلل و پرطرفدار کشور آفریقای جنوبی و شهر پرگردشگر و دیدنی کیپ تاون است که در همجواری مرکز همایش CTICC کیپ تاون، چسبیده به اسکله V&A واقع شده است. این هتل ۵ ستاره از معماری خیره کننده و تماشایی و طراحی دلنواز و جذابی بهره برده و به امکانات رفاهی فراوانی از جمله استخر، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران تجهیز گشته است. نرخ اقامتی منصفانه، کارکنانی مجرب و متعهد، طرح های اقامتی متنوع و خدماتی رضایت بخش و قابل قبول، همگی دست به دست هم داده اند تا هتل The Westin Cape Town به یکی از برترین هتل های مجلل و لوکس کیپ تاون برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل وستین کیپ تاون


بر هیچ کس پوشیده نیست که نقطه قوت اصلی هتل های ۵ ستاره، تعدد و تنوع امکانات رفاهی آن هاست و هتل وستین کیپ تاون نیز که اقامتگاهی ۵ ستاره محسوب می شود، از این حیث در شرایط خوبی قرار دارد. از سونا و جکوزی گرفته تا پارکینگ و سالن زیبایی، هرآنچه برای اقامتی آسوده و دلپسند بدان نیاز داشته باشید، در هتل وستین کیپ تاون خواهید یافت. وجود دو استخر مجزای سرپوشیده و روباز موجب شده که خیال میهمانان از بابت رفاه و آسایش کامل در این هتل آسوده گردد. برای گردشگرانی که دوست ندارند در طول اقامت در این هتل از برنامه ورزشی خود عقب بمانند، باشگاه تناسب اندام مجهزی در محوطه هتل گنجانده شده تا امکان سوزاندن کالری و حفظ تناسب اندام در این هتل نیز برایشان فراهم گردد. آسانسور، نوشگاه، اتاق چمدان، مرکز اسپا و مراقبت از پوست، سالن برگزاری اجلاس، کادوسرا، صندوق امانات و مینی مارکت از دیگر امکاناتی است که هتل وستین کیپ تاون در اختیار میهمانان خود قرار خواهد داد.

رستوران های هتل


برای رفاه مطلق گردشگران و احترام به ذائقه و سلیقه غذایی‌شان، هتل وستین کیپ تاون از سه رستوران باکیفیت و مجزا برای تامین خورد و خوراک آن ها بهره جسته است: رستوران ترتی سون شو کیچن، لوئیز بیز بار اند لانج و رالیز بار. رستوران ترتی سون کیچن که رستوران اصلی هتل محسوب می شود، مسئولیت فراهم سازی سه وعده غذایی میهمانان را بر دوش دارد و به لطف داشتن فضایی دلپسند و منوی بلندبالایی از غذاهای بین المللی رنگارنگ، به خوبی توانسته از عهده این مسئولیت برآید. رستوران لوئیز بیز بار اند لانج که دومین رستوران هتل بشمار می رود، نه تنها قادر است طیف وسیعی از غذاهای لذیذ فرانسوی را در اندک زمانی برای شما طبخ کند، بلکه انواع و اقسام نوشیدنی های دلچسب را نیز برای شما سرو خواهد کرد. و در آخر رستوران رالیز بار از محیطی دوستانه و کارکنانی متعهد و کاربلد متشکل است و برای صرف غذایی لذیذ در عصری بیادماندنی، بهترین گزینه به حساب می آید.

فعالیت های تفریحی هتل


گفتنی است که خریداران بلیت هواپیما خارجی سفرمارکت در طول اقامت در هتل وستین کیپ تاون و با هماهنگی پذیرشگر هتل می توانند محدوده وسیعی از فعالیت های مفرح و ورزشی و تفریحات هیجان انگیزی نظیر غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، طبیعت گردی و شنا را تجربه کنند و لحظاتی بیادماندنی را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

خدمات هتل


خوشبختانه هتل وستین کیپ تاون در این زمینه نیز برای میهمانان خود سنگ تمام گذاشته و انواع گوناگونی از خدمات رفاهی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، واکس کفش، خانه داری، صرافی، تورهای گردشگری، تهیه بلیط ارزان هواپیما، پرستاری از کودکان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، ماساژ و خدمات آرایشی و زیبایی نظیر پدیکور و مانیکور را به میهمانان خود عرضه کرده است.

واحدهای اقامتی هتل


همانطور که در تصاویر نیز مشهود است، کلیه واحدهای اقامتی هتل از طراحی و معماری مدرن و جذابی بهره مند بوده و به انواع و اقسام تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، تخت خواب، میز و صندلی، آباژور، کمد لباس، دراور و غیره مجهز گشته اند. رنگ آمیزی دلنواز و فضای دلباز و همچنین نمای چشم نواز واحدهای اقامتی هتل وستین کیپ تاون موجب شده که این هتل به مکانی بسیار مناسب حتی برای اقامتی طولانی تبدیل شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل وستین کیپ تاون


فاصله هتل تا اسکله وی اند ای: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه های تیبل: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ ملی گیاه شناسی کیرستنبوش: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دنیای پرندگان کیپ تاون: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیپ تاون: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است