search
menu

هتل The Table Bay Hotel Cape Town

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Table Bay Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل د تیبل بی کیپ تاون
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل د تیبل کیپ تاون

درباره هتل The Table Bay Hotel


هتل د تیبل بی کیپ تاون یکی از لوکس ترین هتل هایی است که در کیپ تاون وجود دارد و بدون شک با اقامت در آن یکی از بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم خواهید زد. کارکنان خوش برخورد، امکانات مناسب و موقعیت جغرافیایی فوق العاده، عوامل محبوبیت هتل The Table Bay Hotel بین گردشگران است به طوری که بیشتر گردشگرانی که برای بار دوم با خرید بلیط هواپیما به کیپ تاون سفر کرده اند، مجددا این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند. د تیبل بی نه تنها نزدیک به دریا و ساحل است بلکه تا یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر نیز تنها چند قدم فاصله دارد و به جرات می توان گفت هتل دارای ایده آل ترین موقعیت جغرافیایی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل د تیبل بی کیپ تاون


د تیبل بی همانند بسیاری از هتل های هم رده خود امکانات و خدماتی مانند رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور، فضای مخصوص سیگار و نهار بسته بندی شده را ارائه می دهد اما آن چه که د تیبل بی را از دیگر هتل ها متمایز می کند علاوه بر موقعیت جغرافیایی اش، خدمات و امکاناتی است که برای مهمانان سالمند و توان یاب خود ارائه می دهد. هتل برای این دسته از مهمانان تنها به آسانسور و رمپ ویژه ورودی اکتفا نکرده و برای آسایش بیشتر آن ها در سرویس های بهداشتی برخی اتاق ها دستگیره هایی برای سهولت در نشت و برخاست قرار داده؛ همچنین ارتفاع سرویس های بهداشتی را مطابق با ویلچر تنظیم کرده و از طرف دیگر ارتفاع سینک های روشویی برخی اتاق ها را پایین تر از ارتفاع نرمال قرار داده است.
یکی دیگر از مزایای هتل نزدیکی آن به مرکز خرید است که باعث شده مهمانان خیلی وقت خود را به دنبال پیدا کردن سوغات و یا هدیه مناسب از دست نداده و فرصت بیشتری را برای گشت و گذار در جاهای دیدنی کیپ تاون داشته باشند. مهمانان هتل حتی برای دریافت خدمات صرافی نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارند و تنها با مراجعه به بخش پذیرش می توانند از خدمات تبدیل ارز هتل استفاده کنند. دیگر خدمات که توسط بخش پذیرش هتل ارائه می شود عبارتند از خدمات کانسیرج، دستگاه خودپرداز بانکی، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور. بد نیست بدانید که کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.
پارکینگ رایگان، زنگ هشدار دود، صندوق امانات، حراست ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته، سالن همایش/ جلسات، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات خشک شویی، لباسشویی، اتو و نظافت روزانه دیگر امکانات و خدماتی است که با اقامت در هتل د تیبل بی کیپ تاون به آن ها دسترسی خواهید داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


مهمانان علاقه مند به ورزش هتل می توانند در باشگاه ورزشی هتل تحت نظر مربی خصوصی فعالیت داشته باشند و برای آن ها که به دنبال تجدید قوا و دقایقی آرامش هستند، انواع ماساژها از ماساژ سر گرفته تا ماساژ کف پا ارائه می شود. مهمانان همچنین می توانند از خدمات زیبایی هتل مانند خدمات مانیکور و مراقبت های پوستی نیز استفاده کنند. برای کودکان و خانواده های دارای کودک نیز خدمات پرستاری از کودک و شبکه تلویزیونی مخصوص کودک ارائه می شود. هتل دارای استخر روباز نسبتا بزرگی هم هست که به صورت فصلی فعالیت دارد.

رستوران هتل


هتل ۳ گزینه غذاخوری مختلف پیش روی مهمانان خود گذاشته است: رستوران آتلانیک در وعده صبحانه با منوی لاکارته خود در اختیار مهمانان قرار دارد و رستوران کامیسا براسیر در وعده غذایی شام انواع غذاهای محلی آفریقای جنوبی را برای مهمانان سرو می کند. اگر به دنبال نوشیدنی های گوارا و اسنک های خوشمزه باشید می توانید سری به د لانژ‌ بزنید که در نهار و تایم کوکتل پذیرای شما خواهد بود.

اتاق های هتل


هتل انواع اتاق ها و سوئیت های مختلف مانند سوئیت عروس و اتاق خانواده را برای مهمانانش فراهم کرده است. اما بد نیست بدانید که همه اتاق های هتل بدون سیگار بوده و برخی از آن ها رو به دریا قرار گرفته اند.

امکانات اتاق های هتل


در تمامی اتاق های هتل امکاناتی مانند دستگاه چای/ قهوه ساز قرار داده شده و به جز این هر یک از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی هستند. حمام خصوصی اتاق ها نیز دارای امکاناتی مانند دوش، وان و لوازم بهداشتی رایگان است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل د تیبل کیپ تاون


فاصله تا دریای آتلانتیک: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وی اند ای واترفرانت: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نیروی دریایی آفریقای جنوبی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه الماس کیپ تاون: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل میولی پوینت: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است