search
menu

هتل Best Western Cape Suites Cape Town

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Cape Suites Hotel
امکانات هتل بست وسترن کیپ سوئیتس
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بست وسترن کیپ سوئیتس

درباره هتل Best Western Cape Suites Hotel


هتل بست وسترن کیپ سوئیتس را باید اقامتگاهی همه فن حریف برای اقامت در پایتخت دیدنی آفریقای جنوبی، شهر شگفت انگیز کیپ تاون دانست. این هتل سه ستاره که در دل طبیعت بسیار تماشایی کیپ تاون، واقع در دامنه کوه تیبل آشیانه کرده و از موقعیت مکانی بسیار خوب خود برای جذب گردشگر بهره جسته، قادر است میزبانی شایسته برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت باشد و آن ها را در ثبت خاطراتی فراموش نشدنی در این منطقه تماشایی یاری رساند.

امکانات هتل بست وسترن کیپ سوئیتس


شاید امکانات هتل بست وسترن کیپ سوئیتس در مقایسه با هتل هایی مجلل و لوکس اندک باشد، اما این هتل حداقل های مورد نیاز برای اقامتی بیادماندنی را در فضای محدود خود گنجانده است. از استخر روباز گرفته تا پارکینگ رایگان و فضای سبز، کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی کیپ تاون در هتل Best Western Cape Suites Hotel فراهم گشته تا هیچ نیازی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد. گفتنی است که این هتل از رستورانی باکیفیت به نام ویلیج کفه برخوردار است که از دکوری جذاب و محیطی دلنشین بهره مند بوده و طیف وسیعی از غذاهای مقوی و لذیذ بین المللی را در منوی خود جای داده است. محوطه کباب پزی، نوشگاه، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن اجلاس و کنفرانس، محل نگهداری از چمدان و بار و بنه و محل استعمال دخانیات از جمله امکاناتی است که هتل بست وسترن كاپ سوئیتس در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل بست وسترن كاپ سوئیتس خدمات مختلفی را نیز برای میهمانان خود در نظر گرفته است: خشکشویی، خانه داری، پذیرش شبانه روزی، پذیرش خصوصی، صدور فاکتور، فکس، پرینت و سرویس شاتل فرودگاهی رایگان از جمله خدماتی است که گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت با اقامت در این هتل از وجودشان بهره مند خواهند گشت. ناگفته نماند که خدمات اینترنت پرسرعت وایفای نیز به طور کاملا رایگان به میهمانان هتل عرضه خواهد شد تا هیچ گردشگری از لذت گشت و گذار در فضای مجازی محروم نگردد.

واحدهای اقامتی هتل


تنوع گزینه های اقامتی هتل بست وسترن كاپ سوئیتس به حدی است که هیچ کمبودی برای انتخاب اتاقی مناسب در این مکان احساس نمی شود. از سوئیت های استودیوی دو تخته گرفته تا واحدهای اقامتی کلاسیک چند تخته، محدوده انتخابی گردشگران بسیار گسترده بوده و دستشان برای گزینش واحد اقامتی مناسب و متناسب با بودجه و نیازهایشان باز است. در مورد محیط داخلی واحدهای اقامتی هتل نیز باید گفت که هر یک از اتاق ها از فضای نورگیر و دلبازی برخوردار بوده و به زیبایی دکور و با کلیه اسباب و وسایل اقامتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی نرم و پاکیزه، قهوه جوش، چای ساز، یخچال، کمد لباس و دراور تزئین شده است. لازم است ذکر گردد که در هر واحد اقامتی هتل، آشپزخانه ای مناسب و مجهز به کلیه وسایل آشپزی تعبیه گردیده تا گردشگرانی که دوست دارند غذای مورد علاقه خود را طبخ کنند، قادر به انجام این کار باشند.

موقعیت مکانی هتل


موقعیت مکانی مناسب هتل بست وسترن كاپ سوئیتس نه تنها امکان لذت بردن از مناظر شگفت انگیز اطراف هتل را برای گردشگران فراهم ساخته، بلکه دسترسی میهمانان را به برخی از جاذبه های گردشگری محبوب و اماکن دیدنی آفریقای جنوبی نظیر موزه ناحیه شش کیپ تاون و قلعه گود هوپ میسر ساخته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بست وسترن کیپ سوئیتس


فاصله هتل تا موزه ناحیه شش کیپ تاون: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا قلعه گود هوپ: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه قلعه نظامی:‌ ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ایزیکوی آفریقای جنوبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا وان ریبیک پارک: ‌۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک د وال: ۲.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است