search
menu

هتل Hotel Royal @ Queens Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Royal @ Queens Singapore
اتاق‌های هتل رویال کوئینز سنگاپور
رستوران هتل رویال کوئینز سنگاپور
امکانات عمومی هتل رویال کوئینز سنگاپور
سرویس‌های عمومی هتل رویال کوئینز سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل رویال کوئینز سنگاپور

درباره هتل Hotel Royal @ Queens Singapore


هتل رویال کوئینز سنگاپور از هتل‌های ۴ ستاره کشور سنگاپور است که با محیط زیبا و امکانات بسیار خوبش، شرایط ایده آلی برای اقامت مهمانان خود به وجود آورده است. این هتل به دلیل داشتن کادر بسیار مجرب همواره مورد توجه گردشگران سنگاپور بوده است. به طوری که اکثر گردشگران، همزمان با خرید بلیط هواپیما سنگاپور، به فکری رزرو اتاقی در Hotel Royal @ Queens Singapore هستند.

اتاق‌های هتل رویال کوئینز سنگاپور


با تلویزیون‌هایی به ابعاد ۴۳ اینچ و امکانات راحتی و رفاهی دیگری مثل صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سرویس اینترنت بی سیم رایگان، اتاق‌های هتل رویال کوئینز سنگاپور کاملاً مهیای میزبانی از مهمانان خوش سلیقه خود هستند. این اتاق‌ها اکثراً با فرش‌های بسیار چشم نواز تزئین شده‌اند. با اقامت در آن‌ها می‌توان از دستگاه‌های چای ساز و قهوه ساز برای آماده کردن چای و قهوه برخوردار شد. لازم به ذکر است که در هر یک از اتاق‌های هتل رویال کوئینز سنگاپور یک عدد میز تحریر نیز تعبیه شده است.

رستوران هتل رویال کوئینز سنگاپور


اگر در سفر به کشور شهر سنگاپور بخواهید غذاهای لذیذ و خوش طعم بخورید، کافیست مهمان هتل رویال کوئینز شوید و در طول سفر خود سری به رستوران این اقامتگاه بزنید. در این رستوران، انواع غذاهای آسیایی و بین المللی به بهترین شکل ممکن طبخ و سرو می‌شود. اگر نگاهی به منوی رستوران هتل Hotel Royal @ Queens Singapore تنوع غذاهای موجود در آن، شما را شگفت زده خواهد کرد.

امکانات عمومی هتل رویال کوئینز سنگاپور


همانند بسیاری از اقامتگاه‌های دیگر، هتل رویال کوئینز سنگاپور نیز دارای مجموعه گسترده‌ای از امکانات عمومی بسیار خوب و با کیفیت است. نخستین مورد از این امکانات، پارکینگی است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و امنیت سفر آن‌ها را تأمین می‌کند. در همین حال، آسانسور هتل امکان دسترسی به طبقات فوقانی را برای مهمانان پدید می‌آورد و صندوق امانات آن نقش مؤثری در ارتقاء سطح ایمنی اقامت شما ایفا می‌کند. لازم به ذکر است که هتل ۴ ستاره رویال کوئینز دارای یک استخر بسیار مفرح و بهداشتی است که مطمئناً بخش اعظمی از زمان اقامت شما در این هتل، با حضور در فضای استخر این اقامتگاه به عالی‌ترین شکل ممکن سپری می‌شود.

سرویس‌های عمومی هتل رویال کوئینز سنگاپور


اقامت در هتل رویال کوئینز سنگاپور به منزله برخورداری از فرصتی مناسب برای استفاده از سرویس‌های مختلف است. در این راستا، شما شاهد ارائه سرویس نظافت روزانه واحد اقامتی خودتان توسط خدمه بسیار حرفه‌ای خواهید بود. همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از مزایای سرویس خشک‌شویی در این هتل بهره مند شوید. لازم به ذکر است که صرافی اقامتگاه امکان تبدیل ارز را برایتان به راحت‌ ترین شکل ممکن فراهم خواهد آورد. هتل رویال کوئینز سنگاپور مجهز به اتاقی مخصوص نگهداری از چمدان‌ها هم هست. در طول اقامت در هتل رویال کوئینز، شما می‌توانید از اجراهای بسیار جذابی که در آن برگزار می‌شود لذت ببرید. لازم به ذکر است که اغلب کارکنان هتل رویال کوئینز سنگاپور مسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، مالایی و چینی هستند و مکالمه با آن‌ها برای گرفتن راهنمایی‌های لازم به هیچ عنوان دشوار نیست.

اماکن نزدیک به هتل رویال کوئینز سنگاپور


فاصله هتل رویال کوئینز سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۱۰۰ متر
فاصله هتل رویال کوئینز سنگاپور تا خیابان واترلو: ۲۰۰ متر
فاصله هتل رویال کوئینز سنگاپور تا موزه ملی سنگاپور: ۴۰۰ متر
فاصله هتل رویال کوئینز سنگاپور تا موزه پراناکان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل رویال کوئینز سنگاپور تا تئاتر ساحلی اسپلانده: ۹۰۰ متر
فاصله هتل رویال کوئینز سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۱٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است