search
menu

هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center
امکانات کلی هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center


هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ هتلی است ۴ ستاره، لوکس و مدرن که در مرکز شهر تاریخی و فرهنگی سن پترزبورگ روسیه واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی سن پترزبورگ از جمله کلیسای جامع سنت ایزاک، کلیسای جامع دریایی سنت نیکلاس، پل پوتسلوف، موزه ارمیتاژ و کاخ زمستانی مورد استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته است. از میدان تورگنف و تراموا فقط با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به این هتل برسید. همچنین می توانید از پیاده روی در امتداد رودخانه نوا لذت ببرید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای سن پترزبورگ را داشته باشید، هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center هم برای اوقات فراغت و هم برای نیازهای مسافران تجاری گزینه مناسبی است.

امکانات کلی هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ


هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ دارای اینترنت رایگان در همه بخش های هتل، پارکینگ رایگان، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، رستوران، بار و شاتل فرودگاهی برای آسایش میهمانان است. مسافران کم توان یا ناتوان و دارای مشکلات جسمانی می توانند از ویلچر و سایر امکاناتی که مخصوص این افراد است استفاده کنند. برای جا به جایی در بین طبقات مختلف هتل آسانسور تعبیه شده است. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد خدماتی مانند سالن میتینگ، فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. از روش های سرگرمی در هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center می توان به پیاده روی و رویداد های ورزشی زنده اشاره کرد.
هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ دارای مرکز تناسب اندام بوده و علاقمندان می توانند از امکانات آن استفاده کنند. کارکنان با تجربه این هتل با خوش رویی از مسافران استقبال می کنند و به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی تسلط دارند. به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان و قیمت مناسب نیز یکی از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید. با پرداخت هزینه در هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center می توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. هتل دارای دستگاه خودپرداز بوده و همچنین با مراجعه به صرافی می توانید از خدمات تبدیل ارز آن نیز استفاده کنید. حداکثر تعداد تخت و تخت اضافی بستگی به اتاقی دارد که انتخاب می کنید.

رستوران هتل


رستوران Poema با انواع غذاهای روسی، مدیترانه ای و قفقازی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. هم چنین یک بوفه صبحانه بین المللی در همین رستوران وجود دارد که یک اتاق غذاخوری خصوصی نیز برای موارد خاص ارائه می دهد. منو های رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، عصرانه، میوه، کیک و شیرینی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس قرار می گیرد.

اتاق های هتل


۲۷۳ محل اقامت لوکس و بزرگ با داشتن تمام امکانات لازم، اقامتی دلپذیر را برای شما تضمین می کند. هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دلوکس، اتاق سوپریور با منظره شهر، سوئیت، اتاق توئین دلوکس و سوئیت اکسکیوتیو است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های مدرن و زیبای هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه چای یا قهوه در همه اتاق های این هتل وجود دارد. امکان سرو صبحانه در اتاق های هتل Courtyard by Marriott St Petersburg Center نیز فراهم شده است.

فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت سن پترزبورگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر ماریینسکی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع دریایی سنت نیکلاس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پل پوتسلوف: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت ایزاک: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ارمیتاژ: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ زمستانی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه پولکوو: ۲۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است