search
menu

هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل ویلا كاداشی بوتیک مسکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویلا كاداشی بوتیک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow


هتل ویلا كاداشی بوتیک مسکو یک هتل چهار ستاره است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است. هتل در یک ساختمان تاریخی قرار گرفته که از بناهای معماری قرن نوزدهم محسوب می‌شود. این ملک در خیابان Kadashevsky واقع شده است، مکانی دنج است که فضای مسکو قدیمی را به تصویر می‌کشد. این هتل در فاصله چند قدمی مرکز تجاری و تاریخی روسیه قرار دارد، اما این محله‌ها هنوز مکانی آرام و منحصر به فرد هستند. در اینجا هر آنچه را که برای برگزاری جلسات کاری، رویدادهای اجتماعی، کنفرانس‌ها و همچنین یک سالن پذیرایی شیک در رستوران نیاز دارید، دارد. ایستگاه مترو Tretyakovskaya تنها ۴۰۰ متر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه به هتل Vnukovo International Airport است که فاصله هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow تا آن ۲۸ کیلومتر است. اقامت در این هتل رویایی تجربه‌ای بی‌نظیر است که در کنار بازدید از جاهای دیدنی مسکو مانند: مقبره لنین، کاخ کرملین، میدان سرخ و ... می‌تواند سفری بسیار خاطره انگیز برای شما باشد.

امکانات عمومی هتل ویلا كاداشی بوتیک مسکو


به مسافران هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow اینترنت پرسرعت رایگان ارائه می‌شود و اینترنت در واحدها نیز قابل استفاده است. پارکینگ نیز وجود دارد و برای استفاده از آن هزینه مجزایی باید پرداخت شود. نظافت روزانه در هتل قابل انجام است و می‌توانید لباس‌هایتان را به خشکشویی و اتو موجود در هتل بسپارید و هزینه مجزای استفاده از آن را بپردازید. انبار چمدان، خدمات دربانی و پذیرش ۲۴ ساعته از سایر مواردی هستند که برای مسافران هتل در نظر گرفته شده‌است. وجود فکس، فتوکپی، امکانات لازم برای برقراری جلسات و همایش‌ها همه و همه می‌توانند برای کسانیکه به این امکانات نیاز دارند یا هدفشان یک سفر کاری است، بسیار مفید باشد. اگر بلیط هواپیما را بصورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما و به کمک تورهای مسافرتی انجام داده‌اید خیالتان راحت باشد زیرا هتل دارای سرویس شاتل فرودگاهی البته با هزینه مجزا است. معلولان به راحتی می‌توانند اتاق در طبقه بالا را انتخاب کنند و از طریق آسانسور به آن‌جا بروند. تهویه مطبوع هتل نیز دارای سیستم مناسبی است تا هوای مناسبی در هتل در جریان باشد. شما می‌توانید به دو زبان روسی و انگلیسی با کارکنان هتل در ارتباط باشید. دوربین‌های مداربسته و کپسول‌های آتش نشانی برای امنیت جانی و مالی شما در تمام بخش‌های هتل وجود دارند. کف بخش‌های عمومی کاشی و مرمر است و بخش‌های مختلف هتل دارای دکوراسیون جذابی است تا برای چند لحظه بتوانید با نگاه کردن به هر قسمت حس آرامش بگیرید. در بیرون از هتل نیز چیدمانی صورت گرفته تا از محوطه هتل نیز لذت ببرید.در ضمن ذکر این نکته ضروری است که سیگار کشیدن در هتل ممنوع است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


در هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow هر اتاق دارای یک میز است. هتل ویلا کاداشی واحدهایی را ارائه می‌دهد که دارای صندوق امانات هستند و هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش می‌باشد. در این اقامتگاه، هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای است. اتاق‌ها و بخصوص اتاق‌های زیر شیروانی فضایی رویایی را به مسافران ارائه می دهند. اتاق‌های زیر شیروانی جذابیت ویژه‌ای دارند و می‌توانید با رزرو کردن آن‌ها اقامت رویایی را تجربه کنید. چراغ خواب‌ها، پرده‌ها، رو تختی‌ها، فرش‌ها و ... تمام اجزای موجود در واحدها بسیار زیبا هستند. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل:
• واحد سوپریور دابل
• واحد دلوکس دابل
• سوئیت جونیور دابل

رستوران هتل


رستوران هتل Villa Kadashi Boutique Hotel Moscow انواع غذاهای اروپایی را برای مسافران آماده می‌کند. می‌توانید تمام وعده‌ها را در رستوران شیک و دنج هتل میل کنید.

فاصله هتل ویلا كاداشی بوتیک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ کرملین: ۹۵۰ متر
فاصله تا مقبره لنین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است