search
menu

هتل Saint Yard Arbat Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saint Yard Arbat Moscow
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنت یارد آربات مسکو
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
فاصله هتل سنت یارد آربات مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Saint Yard Arbat Moscow


اقامتگاه لوکس سنت یارد آربات مسکو با فاصله ۹۰۰ متری از خیابان آربات، در قلب شهر مسکو قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره به لطف موقعیت مکانی عالی خود، در چند قدمی بسیاری از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شهر مسکو قرار دارد. گالری ترتیاکوف جزو همین اماکن ممتاز محسوب می‌شود که فاصله‌ی ۴.۷ کیلومتری با هتل دارد. همچنین، اقامتگاه Saint Yard Arbat Moscow با میدان معروف سرخ که در مرکز شهر واقع شده است و قلب تپنده مسکو به شمار می‌رود، فقط ۵.۷ کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر آن دو، اختلاف مکانی ۵.۸ کیلومتری با کلیسای جامع سنت باسیل که تا سال ۱۶۰۰ میلادی بلندترین سازه در روسیه به شمار می‌رفت و به عبارتی اجر و قربی برای خودش داشت، یک مزیت برای هتل قلمداد می‌شود. بدون هیچ اغراقی، با هر قدمی که در شهر مسکو برمی‌دارید، انواع زیبایی‌های تاریخی را با چشمان خود می‌بینید و با تمام وجود حس می‌کنید. قاعدتا واقع شدن هتل محل اقامت یک مسافر در نزدیکی رود طویل مسکو، جذابیت‌های خاص خودش را دارد و بی شک قدم زدن برای رسیدن به این مکان از هتل، خاطرات شیرینی از خود بر جای خواهد گذاشت. زیبایی‌های اطراف هتل به بهترین نحو، ارزش خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق را به رخ می‌کشند. اما لازم به ذکر است، خدمات و امکانات داخل هتل سنت یارد آربات مسکو نیز به قابلیت‌های آن می‌افزایند. به همین جهت، هر یک از این موارد به تفصیل در ادامه مطلب شرح داده خواهند شد.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنت یارد آربات مسکو


به دلیل اهمیت وجود اینترنت و نقش بی بدیل آن در زندگی افراد، اینترنت بی‌سیم رایگان با سرعت بالا در هتل سنت یارد آربات قرار داده شده است تا مهمانان از آن استفاده کنند. برخلاف اینترنت رایگان، یکی از خدمات این اقامتگاه که حمل و نقل فرودگاه باشد، با پرداخت هزینه‌ای اندک میسر می‌شود اما حقیقت این است که ارزش آن از مبلغ دریافتی بیشتر است. پذیرش ۲۴ ساعته و پاسخگویی شبانه روزی کارکنان اقامتگاه Saint Yard Arbat Moscow جزو دیگر خدمات آن محسوب می‌شود. ناگفته نماند که تیم خدماتی مجموعه سنت یارد آربات به دو زبان روسی و انگلیسی مسلط هستند و از این طریق قادر به پاسخگویی به سوالات و نیازهای مهمانان خواهند بود. یکی از نقاط قوت این هتل چهار ستاره، ایجاد امنیت کامل برای مهمانان است؛ چه از نظر جانی و چه از نظر مالی. در هتل Saint Yard Arbat Moscow شما می‌توانید تعداد زیادی کپسول آتش نشانی برای اطفا حریق در بخش‌های مختلف ساختمان ببینید. همچنین دوربین‌های مداربسته، هم در اطراف هتل و هم در قسمت‌های عمومی داخل هتل، تمامی رفت و آمدها را ثبت و ضبط می‌کنند. لازم به ذکر است، آژیرهای خطر، درب‌های کلید کارتی، نگهبانی ۲۴ ساعته و نیز صندوق امانت، دیگر عناصر تامین امنیت مهمانان به شمار می‌رود. ورود حیوانات حیوانات خانگی به این هتل آزاد است اما ناگفته نماند که هزینه‌هایی نیز ممکن است در قبال آن اعمال شود. یکی دیگر از امکانات که اشاره به آن خالی از لطف نیست، آسانسور است که طبیعتا تردد را مخصوصا برای افراد دارای کودک خردسال آسان می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


بدون تردید می‌توان گفت، مهم‌ترین بخش هر هتلی اتاق‌های آن است. اتاق‌های اقامتگاه Saint Yard Arbat Moscow نیز همچون اکثر اقامتگاه‌های دنیا، دارای امکانات متنوع و متعددی است. اینترنت پر سرعتی که پیشتر ذکر شده بود، در اتاق‌ها نیز قابل استفاده است و تنها محدود به بخش خاصی از ساختمان نمی‌شود. به دلیل وجود تلویزیون‌ ال سی دی همراه با شبکه‌های کابلی، تماشای برنامه‌های مختلف ممکن می‌شود. اتاق‌ها دارای امکانات عمومی متنوعی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اتو همراه با میز مخصوص، تلفن، میز مخصوص مطالعه و کار هستند. حمام‌های اختصاصی اتاق‌ها یکی از کامل ترین بخش‌ها محسوب می‌شود. این بخش شامل دوش، حوله مخصوص، توالت و دستمال توالت، سشوار و نیز لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. آشپزخانه اتاق‌ها دارای میز غذاخوری، کتری برقی و یخچال است. ناگفته نماند که اتاق‌ها مجهز به عایق صوتی هستند که آرامش کامل به مهمانان هدیه می‌کند. همچنین اتاق‌های سنت یارد آربات به صورت روزانه توسط کارکنان نظافت می‌شود. با خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در این هتل، لحظات ماندگاری را در ذهن خود حک کنید.

فاصله هتل سنت یارد آربات مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دولتی تاریخی مسکو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا تالار نمایش بلشوی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت باسیل: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا صومعه نوودویچی: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است