search
menu

هتل Radisson Blu Olympiyskiy Hotel Moscow

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Olympiskiy Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل رادیسون بلو المپیسکی مسکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون بلو المپیسکی مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Olympiskiy Hotel Moscow


هتل رادیسون بلو المپیسکی در شهر مسکو واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره در موقعیت بسیار عالی از شهر قرار دارد و از این محل تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی وجود دارد و بازدید از جاهای دیدنی به همه مسافران توصیه می‌شود. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. با توجه به اینکه این هتل در منطقه آرام‌بخشی قرار دارد و به خیابان پراسپکت میرا دسترسی راحتی دارد، بنابراین بسیاری از گردشگران به دلیل تماشای حیرت‌انگیز شهر این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. همچنین با اقامت در هتل Radisson Blu Olympiskiy Hotel Moscow تا میدان سرخ مسکو حدوداً ۴ کیلومتر فاصله وجود دارد و تا ایستگاه متروی پراسپکت نیز با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید دسترسی داشته باشید. فرودگاه شرمتیوو با ۳۲ کیلومتر فاصله از این هتل زیبا واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، آزاد بودن ورود حیوانات، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدن‌سازی مجهز، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل رادیسون بلو المپیسکی مسکو


در هتل رادیسون بلو مسکو طبقه‌ای مخصوص کنفرانس دایر شده و مسافرانی که به قصد تجارت عازم شهر مسکو می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند جلسات کاری‌شان را در این مرکز برگزار کنند، با توجه به اینکه شش اتاق مستقل برای برگزاری جلسه در نظر گرفته‌شده است. با توجه به اینکه ورود حیوانات به هتل Radisson Blu Olympiskiy Hotel Moscow آزاد اعلام‌شده است، بنابراین مسافرانی که حیوانات خانگی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به تهیه بلیط برای حیواناتشان هم باشند. فقط لازم به ذکر است که باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنند. در تمامی قسمت‌های هتل رادیسون بلو اینترنت وای فای ارائه می‌شود. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی دایر شده است. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی این مجموعه ارائه می‌شوند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


هتل رادیسون بلو دارای باشگاه بدن‌سازی بوده که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در هتل رادیسون بلو دارای وسایل مدرنی هستند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئیت با چشم‌انداز شهر، اتاق اکسکیوتیو، سوئیت جونیور، اتاق توئین پریمیوم، اتاق استاندارد، اتاق سوپرییر و اتاق خانواده. از پنجره همه اتاق‌های هتل Radisson Blu Olympiskiy Hotel Moscow می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر مسکو را تماشا کنید. در هریک از اتاق‌ها امکاناتی نظیر چای‌ساز و قهوه ساز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، تلویزیون، تلفن، میز کار، فضای نشیمن و کتری برقی. دقت داشته باشید که تمامی اتاق‌ها از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در رستوران هتل Radisson Blu Olympiskiy Hotel Moscow می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه، ارگانیک و محلی را نوش جان کنید، بی‌شک این رستوران جزو مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود. این رستوران Fire Lake نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، دریایی، استیک، اروپایی و گریل را به صورت منویی و بوفه‌ای سرو می‌کنند.

فاصله هتل رادیسون بلو المپیسکی مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر بولشوی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت باسیل: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش مسکو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج استانکینو: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است