search
menu

هتل Lesnoy Country House Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lesnoy Country House Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل لسنوی کانتری هاوس مسکو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لسنوی کانتری هاوس مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lesnoy Country House Moscow


هتل لسنوی کانتری هاوس در منطقه لسنوی گوردوک مسکو واقع شده است. Lesnoy Country House Moscow از هتل‌های ۴ ستاره مسکو است و گزینه‌ای عالی برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری رسیده است و ساختمان نوساز ۴ طبقه‌ای دارد. با انتخاب هتل لسنوی کانتری هاوس تعطیلاتی به یاد ماندنی خواهید داشت. در این هتل لوکس بسیاری از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. فرقی نمی‌کند که قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما مسکو سفری تفریحی یا کاری است، در هر صورت هتل لسنوی پیشنهادی مناسب برای شما است. با استفاده از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی می‌توانید به راحتی از جاهای دیدنی مانند موزه فضانوردی مسکو بازدید نمایید. لسنوی کانتری هاوس مسکو انتخاب خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لسنوی کانتری هاوس مسکو


در هتل لسنوی کانتری هاوس طیف وسیعی از امتیازات برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان داخل هتل قرار دارد و برای استفاده از آن نیازی به رزرو نیست. پذیرش Lesnoy Country House ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدماتی نظیر خدمات تور، تهیه بلیط، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل لسنوی چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی هستند و با تلاش ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. لسنوی کانتری هاوس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، طبق مقررات این هتل افراد بالای ۶ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، لسنوی را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود. از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به تحویل مواد غذایی اشاره کرد. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی ونوکووا تنها ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


Lesnoy Country House دارای ۲۵ واحد اقامتی زیبا و مدرن است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد تویین، سوئیت با تراس و اتاق خانواده است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد لباس، میز، رخت‌آویز، تلفن و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. استعمال دخانیات در اتاق‌های هتل لسنوی ممنوع است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه فرمایید.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در باغ زیبای Lesnoy Country House گردش کنید. کودکان عزیز اوقات خوشی در زمین بازی سپری خواهند کرد. برای سرگرمی بیشتر فعالیت‌های نظیر بولینگ تدارک دیده شده است. در باشگاه مجهز داخل هتل می‌توانید تمرینات ورزشی‌تان را انجام دهید.

رستوران هتل


با اقامت در Lesnoy Country House روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. صبحانه هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای روسی به شمار می‌روند. رستوران Yakitoria در ۱۰۰ متری هتل قرار دارد و McDonald's تنها ۱۵۰ متر تا هتل فاصله دارد. برای صرف نوشیدنی به سالن هتل تشریف ببرید.

فاصله هتل لسنوی کانتری هاوس مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک گورکی مسکو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه یوگنی یوتوشنکو: ۷ کیلومتر
فاصله تا خانه یادبود پاسترناک: ۸ کیلومتر
فاصله تا خانه یادبود چوکوفسکی: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است