search
menu

هتل Greenwood Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Greenwood Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل گرینوود مسکو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرینوود مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Greenwood Hotel Moscow


هتل گرینوود در سال ۲۰۱۲ در شهر مسکو به بهره‌برداری رسیده است. Greenwood Hotel Moscow از هتل‌های ۴ ستاره مسکو به شمار می‌رود. در هتل گرینوود امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل، موقعیت مکانی آن است. ایستگاه مترو در ۲ کیلومتری Greenwood Hotel قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید آسان و ارزان در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی مسکو بازدید نمایید. جاذبه‌های متعددی مانند تپه‌های گنجشک در شهر زیبای مسکو وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما مسکو می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. هتل گرینوود مسکو پیشنهاد مناسبی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرینوود مسکو


در هتل گرینوود مسکو از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برخوردار خواهید شد. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل گرینوود مسکو ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و خودپرداز به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل گرینوود چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل گرینوود مسکو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان فراهم کرده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش Greenwood Hotel را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در هتل گرینوود مسکو خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در ۱۲ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل بلامانع است؛ ممکن است هزینه‌ای بابت این سرویس از مهمانان دریافت شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل گرینوود مسکو دارای ۳۷۶ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی Greenwood Hotel شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق کامفورت تویین، سوئیت جونیور، استودیو و اتاق خانواده است. اتاق‌های این مجموعه دارای فضای داخلی روشنی با رنگ‌های بژ هستند. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، کمد لباس، تلویزیون صفحه‌تخت، رخت‌آویز، میز و سیستم گرمایش اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. از دیگر خدمات تفریحی Greenwood Hotel می‌توان به مرکز اسپا، سونا و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

رستوران هتل


با اقامت در Greenwood Hotel روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. هتل گرینوود خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و شما می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای اروپایی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شود. انواع میوه و نوشیدنی نیز موجود است. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل گرینوود مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج تلویزیونی اوستانکینو: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه لنین: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا قصر کرملین: ۱۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است