search
menu

هتل Cosmos Club Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cosmos Club Hotel Moscow
امکانات عمومی هتل کاسموس کلاب مسکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کاسموس کلاب مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cosmos Club Hotel Moscow


هتل ۴ ستاره‌ کاسموس کلاب در طبقه ۲۳ و ۲۴ برج شیشه‌ای در مسکو قرار دارد که به بهترین نحو از مهمانان خود میزبانی می‌کند. از این هتل زیبا چشم‌اندازهای بی‌نظیری از شهر را می‌توانید تماشا کنید. موقعیت مکانی هتل Cosmos Club Hotel Moscow برای کسانی که می‌خواهند به نمایشگاه VDNKh نزدیک باشند کاملاً ایده‌آل است و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به این نمایشگاه برسند. همچنین در ۴۰۰ متری هتل کاسموس کلاب مسکو نیز به ایستگاه متروی VDNKh دسترسی پیدا خواهید کرد و برای رفتن به مرکز شهر مسکو نیز حدوداً ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله خواهید داشت که در این صورت می‌توانید از جاهای دیدنی مانند میدان سرخ مسکو بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی شریمیتیو نیز با ۲۷ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. طبقه ۲۴ در این هتل مخصوص مرکز تناسب‌اندام و رستوران است. سایر امکانات مشهور این هتل دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و آزاد بودن ورود حیوانات خانگی.

امکانات عمومی هتل کاسموس کلاب مسکو


در همه نقاط این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برایتان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل Cosmos Club Hotel Moscow ورود حیوان خانگی آزاد است، فقط به یاد داشته باشید که باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. برای رفاه بیشتر مسافران در این هتل امکاناتی مانند اجاره خودرو، آسانسور، گاوصندوق، آرایشگاه مردانه و زنانه، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی برای دسترسی به فرودگاه، خودپرداز برای تهیه پول نقد، خشک‌شویی و اتوکشی فراهم‌شده است. همچنین هتل Cosmos Club Hotel Moscow با داشتن امکاناتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ مناسبی برای سفرهای کاری مسافران به شهر مسکو محسوب می‌شود. پارکینگ هتل کاسموس کلاب نیز دایر بوده و برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید از قبل رزرو کرده و به طور روزانه هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای دسترسی به این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای میهمانانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل Cosmos Club Hotel دارای دو استخر سرپوشیده است که یک مورد برای تمامی رده‌های سنی و مورد دیگر برای کودکان مناسب است. ساعت کاری هر دو استخر از ۷ صبح تا ۱۰ شب است. در کنار استخرها نیز صندلی و کافی‌شاپ وجود دارند. ضمناً این هتل زیبا با برخورداری از امکانات ویژه‌ مانند سونا، سولاریوم، اسپا، حمام، سالن زیبایی، جکوزی داغ، خدمات مربوط به آرایش و زیبایی، باشگاه بدن‌سازی و برنامه‌های خاص مثل کارائوکه، کلاب شبانه یا خدماتی مانند کرایه خودرو، ماساژ توانسته رضایت همه‌جانبه مهمانان هتل را جلب کند. البته برای بهره‌مندی از این خدمات تفریحی در هتل Cosmos Club Hotel Moscow باید هزینه جداگانه پرداخت کنید که بی‌شک ارزش پرداخت هزینه دارند و لحظات خوشی در انتظار شماست.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در این برج شیشه‌ای اتاق‌هایی با نورگیری عالی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل بیزینس و سوئيت گرند. امکانات مجهزی مثل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، حمام اختصاصی، سشوار، وسایل بهداشتی حمام و تهویه مطبوع در داخل واحدهای اقامتی این هتل قرار داده‌شده است. همه واحدها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Cosmos Club Hotel Moscow مسافران باید بدین مورد توجه داشته باشند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر اتو، فرش، کمد لباس و سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


هتل کاسموس کلاب شامل ۱۲ کافه و رستوران است که هرکدام از این رستوران‌ها با منوهای انتخابی و سلف‌سرویس غذاهای متنوعی را سرو می‌کنند. صبحانه را می‌توانید در اتاقتان نیز میل کنید و یا به رستوران کاسموس هتل بروید و از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل کاسموس کلاب مسکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دولتی تاریخ مسکو: ۲۷۰ متر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا تپه گنجشک‌های مسکو: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع عید بشارت: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا کولومنسکویه: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است