search
menu

هتل Sapphire Plaza Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sapphire Plaza Hotel Doha
امکانات کلی هتل سافایر پلازا دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سافایر پلازا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sapphire Plaza Hotel Doha


هتل سافایر پلازا اقامتگاه‌های لوکس ۴ ستاره در دوحه ارائه می‌دهد. این هتل یک انتخاب راحت و شیک برای مسافران تجاری و خانوادگی است. این هتل همچنین با طراحی شیک، کلاسیک و رستوران‌های افسانه‌ای که فضایی پیچیده را القا می‌کند، تنها ۲۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی حمد و ۲۵ دقیقه تا مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی قطر فاصله دارد. کاخ سلطنتی دیوان امیری، سوق واقف، قلعه دوحه، پارک البیدا و موزه ملی قطر از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. دهکده فرهنگی کاتارا یکی از معروف‌ترین نقاط گردشگری برای بازدید و عکاسی است. اگر قصد خرید بلیط جام جهانی قطر را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورها اقدام کرده و با رزرو بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Sapphire Plaza Hotel Doha اقامت بی‌نظیری را در این شهر فوق العاده زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سافایر پلازا دوحه


این هتل خدمات میز پذیرش مانند خدمات دربان، تحویل سریع یا چک کردن سریع، انبار چمدان و صندوق امانات را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز، خدمات بلیط و تورها حتی می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو بهترین نمایش‌ها و برنامه‌های اطراف کمک کنند. میهمانان می‌توانند از رستوران هتل لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. وای فای رایگان در طول اقامت ارائه می‌شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل سافایر پلازا دوحه در خدمت میهمانان است. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. خدمات کرایه تاکسی و ماشین که توسط هتل ارائه می‌شود، برنامه ریزی سفرهای روزانه، گشت و گذار و موارد دیگر در اطراف دوحه را آسان می‌کند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان فقط به مناطق مشخص شده محدود می‌شود. برای میهمانانی که دارای کم‌توانی یا ناتوانی جسمانی هستند، خدماتی از قبیل ویلچر ارائه می‌شود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. تیم کنفرانس و ضیافت با شما همکاری می‌کند تا نیازهای منحصر به فرد شما را درک کند و یک رویداد آرام و موفق را تضمین کند. هتل Sapphire Plaza مجموعه‌ای چشمگیر از جلسات درجه یک، کنفرانس‌ها، فعالیت‌های شرکتی و رویدادهای اجتماعی را ارائه می‌دهد. دوستداران تناسب اندام که می‌خواهند در تعطیلات نیز اندام خود را حفظ کنند، می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کنند. شنا کردن در استخر هتل از دیگر فعالیت‌هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید انجام دهید. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپای هتل Sapphire Plaza Hotel Doha رفته و استراحتی به بدن خود دهید. هتل دارای محیطی پاکیزه و بسیار تمیز است و خدمات نظافتی روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان با‌اخلاق و مجرب هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان گرامی استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Sapphire Plaza Hotel Doha عبارتند از: اتاق کلاسیک، سوئیت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت دیپلماتیک، اتاق توئین لوکس، اتاق کینگ لوکس و اتاق‌های خانوادگی. هتل سافایر پلازا دارای ۱۷۴ اتاق و سوئیت است که با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند. میهمانان در اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با مبلمان مجلل و دکورهای بدیع آن که از بهترین سنت‌های عربی الهام گرفته شده است، احساس راحتی خواهند کرد. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی بار و وای فای رایگان است. برخی از اتاق‌ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. یک کتری برقی حتما در اتاقتان پیدا خواهید کرد. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هستند. برای راحتی میهمانان، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها تعبیه شده است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. در هتل سافایر پلازا گزینه‌های غذاخوری عالی وجود دارند. می‌توانید از غذاهای بین‌المللی در رستوران آل ماها لذت ببرید. گردهمایی‌های ویژه‌ای مانند جشن تولد یا شام خانوادگی نیز ممکن است ترتیب داده شود. رستوران همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰:۳۰ شب باز است. می‌توانید در کافه سافایر در حین خوردن تنقلات سبک با مجموعه‌ای از کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه جشن بگیرید. پس از یک روز پر از تنش در محل کار یا یک روز خسته کننده در گشت و گذار در مناظر زیبای قطر، سالن لابی یا قسمت نشیمنگاه کافه باغ مکانی ایده آل برای لذت بردن و استراحت میهمانان و افراد محلی فراهم می‌کند. کافه همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب باز است.

فاصله هتل سافایر پلازا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیش دوحه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای مدرن عرب: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است