search
menu

هتل Warwick Doha Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Warwick Doha Hotel
امکانات کلی هتل وارویک دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وارویک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Warwick Doha Hotel


هتل لوکس و مجلل وارویک یک جواهر ۵ ستاره جدید در شهر دوحه است. هتل در مرکز شهر دوحه قرار دارد و میهمانان را در میانه همه امکاناتی که شهر برای ارائه دارد، از جمله سوق واقف، موزه هنر اسلامی، کورنیش دوحه، مجموعه ورزشی Aspire Zone و محله برجسته West Bay قرار می‌دهد. اما این فقط موقعیت مکانی نیست که هتل را متمایز می‌کند، زیرا میهمانان استاندارد جدیدی از تجمل را در این هتل پیدا خواهند کرد. این هتل با ترکیبی از ظرافت فرانسوی و گرمای عربستان، مجموعه‌ای از اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا و همچنین غذاخوری‌های شیک، برای ایجاد خاطره‌انگیزترین اقامت در قطر طراحی شده است. فرودگاه بین المللی حمد ۲۰ دقیق با ماشین تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو بلیط جام جهانی قطر می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Warwick Doha Hotel اقامت بی‌نظیری را در شهر دوحه قطر تجربه کنید.

امکانات کلی هتل وارویک دوحه


این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، میز تور، صرافی و صندوق امانات است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. برای میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. هتل وارویک دوحه با معماری باشکوه، فضای داخلی مجلل و استخر و عرشه دیدنی روی پشت بام با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از خط افق، یکی از برترین مکان‌های برگزاری رویداد در شهر است.
چه میزبان یک جلسه صبحانه کوچک یا جلسه هیئت مدیره باشید یا یک کنفرانس فروش یا ضیافت شام برای ۱۲۰ میهمان داشته باشید این هتل گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. هر یک از اتاق‌های کنفرانس مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری مدرن، از جمله صفحه نمایش، پروژکتور و سیستم‌های صوتی است. آبگرم وارویک تجربه‌ای مجلل را ارائه می‌کند که از بهترین سنت‌های زیبایی و ترمیمی از سراسر جهان بهره می‌برد. متخصصان زیبایی ماهر در ۵ سوئیت درمانی خصوصی، شامل دو اتاق برای مردان و سه اتاق برای زنان و درمان‌های متنوع و ماساژها، شما را به یک سفر آبگرم هیجان‌انگیز می‌برند که باعث تسکین، آرامش و تجدید قوا در بدن، ذهن و روح می‌شود. سالن زیبایی و یک مرکز تناسب اندام برای علاقمندان به بدنسازی در هتل Warwick Doha Hotel وجود دارد. کارکنان مجرب هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل وارویک دوحه عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق کینگ سوپریور، اتاق کینگ لوکس، اتاق کینگ اکسکیوتیو، سوئیت جونیور، سوئیت رویال با چشم انداز شهر، اتاق توئین سوپریور، اتاق توئین لوکس و اتاق توئین اکسکیوتیو. سبک جاودانه لوکس و مدرن در هر یک از ۱۶۴ اتاق و سوئیت اقامتی در هتل Warwick Doha Hotel ترکیب شده است. هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ میهمان که زمینه را برای اقامتی آرامش‌بخش با تجملات بی‌نظیر فراهم می‌کند، سبک مجلل کلاسیک و عربی را با راحتی معاصر ترکیب می‌کند. کف‌پوش‌ها و مبلمان چوبی گرم، پالت‌های رنگی آرامش‌بخش با رنگ‌های طلایی و قرمز و فرش‌های زیبای ایرانی، فضایی دلپذیر برای استراحت را ایجاد می‌کنند. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های بین المللی، تلفن، وای فای رایگان، کتری برقی و مینی‌بار هستند. هر واحد شامل حمام اختصاصی، حوله، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


کلمه فرانسوی L'aubergeبه معنای "مهمانخانه" است، عبارتی که برای توصیف بسیاری از فرهنگ‌های مختلف که به یکدیگر پیوند می‌خورند، استفاده می‌شود، دقیقا مانند مواد تشکیل دهنده یک غذا که با هم جمع می‌شوند تا یک غذای خوشمزه درست کنند. این فلسفه در منو منعکس شده است، که طیف گسترده ای از غذاهای قاره ای، عربی، آسیایی و غربی را به صورت بوفه یا سبک آلاکارت ارائه می دهد.
ساعات کاری: صبحانه:۶:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰صبح
ناهار: ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۰۰
شام: ۷:۰۰ شب تا ۲۲:۳۰ شب
طعم‌ها و محیط دنیای قدیم ایتالیا در رستوران کاریزما به شکلی باشکوه جان می‌گیرد. با رنگ‌های روشن، میز و صندلی‌های چوبی که با پارچه‌های مخملی قرمز تیره پوشانده شده‌اند، کف‌های مرمری، مبل چرمی قرمز و موسیقی ملایم ایتالیایی مکمل هر وعده غذایی است. ساعات کاری شام: از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۳:۰۰ باز است.
رستوران مون دک هتل وارویک دوحه روی پشت بام با چشم‌اندازهای خیره‌ کننده از خط افق دوحه و فضایی آرام و خودمانی کنار استخر فراهم می‌آورد. هم روی عرشه استخر و هم زیر آلاچیق سایه‌دار، میهمانان روی مبلمان چوبی طراحی شده استراحت می‌کنند و از غذاهای لذیذ عربی و بین‌المللی که به‌ سبک بوفه یا خانوادگی سرو می‌شود، لذت می‌برند. همچنین مجموعه گسترده‌ای از آبمیوه‌های سالم، نوشیدنی‌های انرژی زا، قهوه سرد و داغ، چای، ماکتل، اسموتی، نوشابه و چندین برند آب وجود دارد. ساعات کاری شام: از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب باز است.
کافه لابی: این محل گردهمایی جذاب و صمیمی در دوحه دارای دیوارهای چوبی گرم، رنگ طلایی زیبا، کف‌های مرمری، سقف‌های بلند و یک لوستر بزرگ است. این کافه برای لذت بردن از طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها، ساندویچ‌های سبک، کیک‌های خوشمزه و شیرینی‌های عربی ایده‌آل است. ساعات کاری: از ۷:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب باز است.

فاصله هتل وارویک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رویال پلازا قطر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک البیدا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است