search
menu

هتل VIP Hotel, Doha,Qatar

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل VIP Hotel, Doha,Qatar
امکانات کلی هتل وی آی پی دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وی آی پی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل VIP Hotel, Doha,Qatar


هتل ۴ ستاره بسیار مجلل و نوساز وی آی پی دوحه در نزدیکی موزه ملی قطر واقع شده و دارای تراس و چشم‌اندازی از شهر است. سوق واقف ۳.۹ کیلومتر و باشگاه ورزشی العربی ۴.۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی حمد دوحه ۶.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ و خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل VIP Hotel,Doha,Qatar اقامت خوبی را در این شهر بی‌نظیر تجربه کنید.

امکانات کلی هتل وی آی پی دوحه


این هتل چهار ستاره کاملا جدید دارای اتاق‌های میهمان مدرن، بزرگ و امروزی، گزینه‌های غذایی و نوشیدنی متمایز، رستوران‌ها، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، کافی شاپ در لابی بزرگ و فضای نشیمن راحت است. از جمله امکانات هتل VIP Hotel,Doha,Qatar می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. برای گشت و گذار در شهر زیبای دوحه و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. قبل از رزرو اتاق خود در هتل وی آی پی دوحه توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
امکانات ویژه‌ای از جمله ویلچر و آسانسور برای راحتی میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده است. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است و اتاق‌های ویژه‌ای برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. اتاق‌های ملاقات و سالن ضیافت بزرگ پذیرای میهمانان برای برگزاری جلسات و رویدادها هستند. خدمات پذیرایی در فضای باز برای عروسی برای ایجاد خاطرات فراموش نشدنی ارائه می‌شود. اسپای هتل باعث ایجاد حس آرامش خواهد شد که می‌توانید از طیف وسیعی از درمان‌های آرامش‌بخش لذت ببرید. با راهنمایی درمانگران مجرب هتل، ماساژهای جامع، درمان‌های بدن و درمان‌های شفابخش شما را به دنیای آرامش منتقل می‌کند. یک سالن آرایشی و زیبایی نیز در هتل وجود دارد. پرسنل بااخلاق و باتجربه هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل VIP Hotel,Doha,Qatar عبارتند از:
• سوئیت اکسکیوتیو
• اتاق کوئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
• اتاق کینگ لوکس
اتاق‌های میهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، حمام، سشوار و میز هستند. در اتاق‌های هتل وی آی پی دوحه حمام اختصاصی مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و جکوزی وجود دارد. برخی اتاق‌ها منظره دریا دارند و دارای آشپزخانه کوچک با مایکروویو هستند. تمامی واحدها کمد لباس و دستگاه قهوه ساز در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. هر اتاق با ملحفه و حوله‌های تمیز مجهز شده است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در خود میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای هر روز در هتل VIP Hotel,Doha,Qatar در دسترس است. رستوران ویولت به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دوحه در نظر گرفته می‌شود و دارای محیطی زیبا با غذاهای بین المللی شگفت‌انگیز است. در این رستوران می‌توانید غذاهای اصیل بین المللی و سنتی شرقی را تجربه کنید. کافه اتریوم هتل وی آی پی دوحه بهترین مکان برای تجمع است. این کافه به عنوان یک مرکز پر جنب و جوش برای میهمانان و یک مکان مرکزی با فاصله کوتاهی از تئاتر، فروشگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری است. کافه آروما دارای منوی آلاکارت است. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل وی آی پی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کورنیش دوحه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است