search
menu

هتل The Townhouses The Pearl Qatar Hotel

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Townhouses The Pearl Qatar Hotel
امکانات کلی هتل تاون هاوسز د پریل قطر
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاون هاوسز د پریل قطر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Townhouses The Pearl Qatar Hotel


هتل تاون هاوسز د پریل قطر بین کانال و ساحل خصوصی قرار گرفته است و فقط ۱.۵ کیلومتر از مرکز خرید لاگونا و ۹ کیلومتر از مرکز شهر دوحه فاصله دارد. مرکز نمایشگاه بین المللی قطر ۳.۳ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد، در حالی که استادیوم باشگاه ورزشی قطر در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است. روزهای گرم و آفتابی در این شهر کویری کاملا تضمین شده است و موزه‌ها، مراکز خرید و مکان‌های تفریحی با تهویه مطبوع آن را به مکان‌هایی جذاب برای فرار از گرما در طول روز تبدیل می‌کند. کسانی که به گشت و گذار می‌پردازند، سواحل زیبایی را در داخل و اطراف شهر پیدا خواهند کرد. شهر دوحه میزبان اولین نشست در سطح وزیران در توسعه مذاکرات سازمان تجارت جهانی دوحه بود. همچنین به عنوان میزبان تعدادی از رویدادهای ورزشی، از جمله بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، بازی‌های پان عرب ۲۰۱۱ و بیشتر بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ انتخاب شد. شهر ورزشی دوحه یا منطقه آسپایر، همچنین یک مقصد ورزشی بین‌المللی است که شامل استادیوم بین‌المللی خلیفه، استادیومی برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲می‌شود. فرودگاه بین المللی حمد ۱۴.۸ کیلومتر تا این هتل آپارتمان فاصله دارد. برای خرید بلیط جام جهانی قطر و بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و با رزرو هتل The Townhouses The Pearl Qatar Hotel اوقات خوبی را در این شهر بی‌نظیر سپری کنید.

امکانات کلی هتل تاون هاوسز د پریل قطر


این هتل محل اقامتی با استخر روباز، بار، باغ و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. این آپارتمان همچنین دارای یک استخر خصوصی است. سونا، جکوزی و تراس از دیگر امکاناتی هستند که در هتل تاون هاوسز د پریل قطر وجود دارند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. پرسنل هتلThe Townhouses The Pearl Qatar Hotel به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ الی ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. در این هتل از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل The Townhouses The Pearl Qatar Hotel دارای اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های سه خوابه است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. این هتل آپارتمان دارای تهویه مطبوع بوده و مجهز به اینترنت بی سیم رایگان است. یک اتاق نشیمن، آشپزخانه کاملا مجهز و تلویزیون صفحه تخت از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند. مینی بار و ماشین لباسشویی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. دکوراسیون هتل تاون هاوسز د پریل قطر به گونه ای طراحی شده است که دلپذیر و در عین حال پیچیده باشد. مواد طبیعی مانند چوب و چرم به طور روان با فلزات و خطوط مینیمالیستی ترکیب می‌شوند. آشپزخانه‌هایی که هوشمندانه طراحی شده‌اند، به طور کامل با ظروف و لوازمی زیبا مجهز شده‌اند. حمام‌ها نیز با انعکاس هنرهای بی عیب و نقص با بهترین مرمرهای ایتالیایی و دیوارهای موزاییک به طور کامل با بالاترین کیفیت مواد وارداتی تجهیز شده‌اند و دارای سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


هتل The Townhouses The Pearl Qatar Hotel فاقد رستوران است. نزدیک‌ترین رستوران به هتل، رستوران The Kitchen است که برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. صبحانه بوفه‌ای هر روز در آپارتمان در دسترس است. در بار هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل تاون هاوسز د پریل قطر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر جشنواره دوحه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است