search
menu

هتل Swiss-Belinn Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swiss-Belinn Hotel Doha
امکانات کلی هتل سوئیس بلین دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیس بلین دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Swiss-Belinn Hotel Doha


هتل ۳ ستاره سوئیس بلین در خیابان السد در دوحه واقع شده است و دسترسی آسانی به ایستگاه متروی السد دارد. باشگاه ورزشی العربی، کورنیش دوحه، سوق واقف، کاخ سلطنتی دیوان امیری و موزه ملی قطر از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. همچنین پیشنهاد می‌شود که بازدید از دهکده فرهنگی کاتارا را از دست ندهید. فرودگاه بین المللی حمد ۱۱.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای تهیه بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ و خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Swiss-Belinn Hotel Doha اقامت بی‌نظیری را در دوحه تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سوئیس بلین دوحه


هتل دارای ۳ رستوران در محل، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و یک سالن مشترک است. این هتل ترانسفر فرودگاهی دارد و ممکن است هزینه اضافی اعمال شود. میهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در منطقه ماشین کرایه کنند. مجموعه خدمات و امکانات هتل شامل یک مرکز تجاری است. دو اتاق جلسه و یک سالن رقص با ظرفیت حداکثر ۱۲۰ میهمان برای فعالیت های تجاری و خصوصی در دسترس هستند که برای میزبانی نمایشگاه، سمینار، همایش، عروسی، شام جشن یا میهمانی خصوصی ایده‌آل هستند. هر اتاق جلسه به طور کامل با طیف وسیعی از امکانات مدرن مجهز شده است. مرکز تناسب اندام هتل سوئیس بلین دوحه به خوبی با مجموعه‌ای از تجهیزات ورزشی برای کمک به میهمانان در حفظ اندام خود در نظر گرفته شده است. خدمات و امکانات هتل نیز شامل دربان، غذاخوری ۲۴ ساعته در اتاق، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، خدمتکار، فکس و فتوکپی است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان در سرتاسر هتل امکان‌پذیر است.
کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران و کارکنان ایجاد نکنند. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدماتی از قبیل ویلچر ارائه می‌شود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. برای امنیت بیشتر به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. همچنین برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید یا از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. کارکنان کاربلد هتل Swiss-Belinn Hotel Doha به زبان‌های انگلیسی، عربی، هندی، تامیلی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به اتاق از ساعت ۱۴ الی ۲۳:۳۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Swiss-Belinn Hotel Doha عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق کینگ لوکس
• سوئیت دارای دو تخت دبل
• اتاق خانوادگی
همه ۱۲۴ اتاق با مبلمان زیبا تزئین شده و دارای وای فای رایگان و خدمات اتاق ۲۴ ساعته هستند. برای کمی سرگرمی، تلویزیون‌های LED دارای کانال‌های کابلی هستند و میهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند مینی‌بار، تلفن، گاوصندوق و قهوه ساز نیز استفاده کنند. در هتل سوئیس بلین دوحه همه اتاق‌ها دارای کمد لباس هستند. حمام‌ها شامل ترکیب دوش و وان، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. به علاوه، اتاق‌ها شامل آب معدنی رایگان، اتو و میز اتو هستند. خانه داری روزانه نیز ارائه می‌شود.

رستوران هتل


میهمانان هتل Swiss-Belinn Hotel Doha می‌توانند از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. برای یک تجربه غذاخوری لذت بخش، کافه سوئیس غذاهای محبوب بین المللی، عربی، آسیایی و اروپایی سرو می‌کند. برای چشیدن طعم غذاهای هندی، رستوران سلطانی هتل غذاهای معتبر را در منوی آلاکارت یا به سبک خانوادگی ارائه می‌دهد. در کنار سالن لابی، شیرینی و نانوایی برای لذت بردن در محل یا گرفتن و رفتن ارائه می‌شود. میوه، غذاهای بدون گلوتن، عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل سوئیس بلین دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رویال پلازا قطر: ۳۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید رامز: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است