search
menu

هتل Strato Hotel By Warwick Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Strato Hotel By Warwick Doha
امکانات کلی هتل استراتو بای وارویک دوحه
اتاق‌ها و امکانات رفاهی اتاق‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ستراتو بای وارویک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Strato Hotel By Warwick Doha


هتل ۴ ستاره لوکس و مجلل استراتو بای وارویک دوحه با معماری کلاسیک و فضای داخلی زیبا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حمد در مرکز شهر دوحه واقع شده است. این هتل بهترین انتخاب برای مسافران تجاری، خانواده‌ها و زوج‌هایی است که به دنبال تجربه‌ای معتبر در قلب دوحه هستند. کاخ سلطنتی دیوان امیری، استادیوم باشگاه ورزشی قطر، مرکز خرید دانا، موزه ملی قطر، موزه هنرهای اسلامی و کورنیش دوحه از جمله جاهای دیدنی نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. به علت اینکه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر و شهر زیبای دوحه برگزار می‌شود، علاقمندان می‌توانند با خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط جام جهانی قطر و اقامت در هتل Strato Hotel By Warwick Doha سفر بی‌نظیری را تجربه کنند.

امکانات کلی هتل استراتو بای وارویک دوحه


میز پذیرش ۲۴ ساعته، یک دستگاه پول نقد، صرافی، یک سالن مشترک و فروشگاه هدیه در این هتل وجود دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. وای فای رایگان نیز در سراسر هتل ارائه می‌شود. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتلStrato Hotel By Warwick Doha با موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر دوحه، محیطی صمیمی و زیبا را برای یک کنفرانس، جلسه یا رویداد شرکتی با حداکثر ۱۵ میهمان ارائه می‌دهد. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
با کرایه خودرو می‌توانید به گردش و تفریح در سطح شهر بپردازید. استخر روباز روی پشت بام هتل چشم اندازهای عالی از خط افق دوحه را در هر جهت ارائه می‌دهد و پس از یک روز طولانی، جلسات یا کاوش در شهر، لحظاتی آرامش‌بخش را ارائه می‌دهد. این استخر دارای صندلی‌های آفتابگیر راحت و حوله است. در اسپای جدید هتل که در طبقه هفتم و در مجاورت سالن ورزشی و سونا قرار دارد، می‌توانید استراحت کنید و از ماساژ لذت ببرید. از میان منوی متنوعی از ماساژ درمانی که در یکی از چهار اتاق درمانی خصوصی انجام می‌شود، می‌توانید ماساژ دلخواه خود را انتخاب کنید. یک قسمت پذیرش فرش شده برای استراحت قبل یا بعد از ماساژ در دسترس است. اسپا همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۹ شب باز است. مرکز تناسب اندام هتل به صورت ۲۴ ساعته برای استفاده انحصاری میهمانان هتل در دسترس است. امکانات رفاهی شامل وزنه و رختکن مجزا، سونا و اتاق بخار برای مردان و زنان است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها ممنوع است و مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل هتل استراتو بای وارویک دوحه به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات رفاهی اتاق‌ها


انواع اتاق‌های هتل استراتو بای وارویک دوحه عبارتند از: اتاق کینگ لوکس، اتاق کوئین استاندارد، سوئیت جونیور، سوسیت اکسکیوتیو، اتاق توئین لوکس و اتاق‌های خانوادگی. هر یک از ۹۵ اتاق و سوئیت هتل Strato Hotel By Warwick Doha به تمام امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران از جمله وای فای رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های بین المللی، تلفن، وسایل تهیه قهوه و چای، حوله‌های حمام کرکی و دمپایی مجهز شده است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع نیز هستند.

رستوران هتل


غذاهای بین المللی تازه و خوش طعم برای صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل ستراتو بای وارویک دوحه سرو می‌شود. در رستوران لا زاریتا، بار شکلات و سالن راک سیتی، تیم آشپزی پرشور و خلاق هتل Strato Hotel By Warwick Doha غذاهای شگفت‌انگیزی را در مجموعه‌ای از محیط‌های پیچیده و در عین حال جذاب به نمایش می‌گذارد. در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل ستراتو بای وارویک دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کورنیش دوحه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا سوق واقف: ۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است