search
menu

هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel
امکانات عمومی هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel


هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن از هتل‌های بی‌نظیر و پنج ستاره در شهر دوحه قطر است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و از این‌ جهت در میان گردشگران و توریست‌ها از شهرت زیادی برخوردار است. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود دسترسی به‌تمامی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در این منطقه از هتل بسیار آسان است. از ساحل اختصاصی این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از خلیج‌فارس را تماشا کنید و اینکه به دلیل قرارگیری این هتل ۵ ستاره در مرکز شهر دوحه دسترسی مستقیمی به ساحل اختصاصی خواهید داشت. موقعیت قرارگیری هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel به‌گونه‌ای است که می‌توانید در عرض چند دقیقه به مرکز خرید سیتی سنتر دسترسی داشته باشید و در این مرکز انواع وسایل و لوازم موردنیاز و سوغاتی را تهیه کنید. همچنین کمتر از ۲۰ دقیقه به فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارید که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن


برخی از مسافران در هنگام سفر به این منطقه از ماشین شخصی استفاده می‌کنند و با اقامت در این هتل برایشان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌شده است، استفاده از این پارکینگ رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه و رزرو قبلی ندارد. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و چینی تسلط دارند. اینترنت وای فای در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعت ارائه می‌شود، البته به یاد داشته باشید که برای استفاده از این امکانات باید هزینه پرداخت کنید. در لابی می‌توانید از پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید و با خیال راحت در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. همچنین در لابی هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel خدماتی مانند خدمات باربری، اتاق چمدان و تبدیل ارز ارائه می‌شوند. خدمات مربوط به شستشو نیز در این هتل عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس که هریک از این خدمات با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس در مرکز بیزینس این هتل انجام می‌گیرد و امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان در این مرکز فراهم گردیده شده است، همچنین از فکس و کپی نیز می‌توانید بهره‌مند شوید. در فضای بیرونی این هتل محلی برای پیک‌نیک فراهم‌شده است و خدماتی مانند باربیکیو نیز در باغ این هتل انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


استخرهای شنای موجود در داخل این هتل از لحاظ دما کنترل‌شده‌اند و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از اجرای موسیقی زنده، پارک آبی با هزینه مجزا، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان، انواع ورزش‌های آبی با هزینه مجزا، کلوپ‌های شبانه با هزینه مجزا، دوچرخه‌سواری، غواصی با هزینه مجزا و زمین‌بازی برای کودکان، ماهیگیری. سه استخر شنای موجود در داخل هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel به‌صورت روباز بوده و استخر اول برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، استخر دوم مخصوص کودکان و استخر سوم نیز برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همه استخرها در طول سال دایر بوده و ساعت کاریشان نیز از ۸ صبح تا ۸ شب است. در کنار استخرها می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. از سایر امکانات تفریحی و سلامتی می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی، کلاس‌های یوگا، اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست مو و ناخن، خدمات مربوط به زیبایی، سرسره‌های آبی، جکوزی داغ، انواع ماساژ، سولاریوم و سونا اشاره کرد. در هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت انواع گوناگون سرگرمی و تفریح برای مسافران فراهم گردیده شده است که عبارت‌اند از تنیس، اسکواش و باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین دلوکس، اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئين دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین کلاب با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ کلاب با چشم‌انداز دریا، سوئیت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت دیپلماتیک، سوئیت پنت هاوس، سوئيت دوخوابه پرزیدنتال، سوئیت رویال، سوئیت اکسکیوتیو دوخوابه. اتاق‌ها در داخل هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن دارای بالکن بوده و از این بالکن‌ها چشم‌انداز زیبایی از دریا، شهر و محوطه اطراف را تماشا خواهید کرد.
همه اتاق‌ها نورگیر بوده و از کف تا سقف نیز پنجره شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، میز کار، چای‌ساز و قهوه ساز اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن و بالکن با مبلمان. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق ممنوع است و افراد سیگاری باید به محوطه مشخص‌شده بروند. همچنین دسترسی به طبقات بالای این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید از هفت رستوران بهره‌مند شوید و انواع غذاهای آسیایی شرقی، ایتالیای همچنین چندین غذایی دیگر را به‌صورت بوفه‌ای و منویی سفارش دهید. یکی از رستوران‌های هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel در پشت‌بام هتل قرار دارد و انواع غذاهای عربی سرو می‌کنند. رستوران‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از رستوران Al Hubara غذاهای آسیای شرقی و بین‌المللی به‌صورت منویی، رستوران La Veranda غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران Atrium Lounge غذاهای محلی به‌صورت منویی، رستوران Irish Harp غذاهای هلندی به‌صورت منویی، رستوران Em Sherif غذاهای مدیترانه‌ای و آسیای شرقی به‌صورت منویی، رستوران Nusr –Et Steakhouse مخصوصی استیک به‌صورت منویی و رستوران Pool Cafe مخصوص غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی است.

فاصله هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیچ: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا روستای فرهنگی و تاریخی کاتارا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا سالن باب الریان: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است