search
menu

هتل Saraya Palace Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saraya Palace Hotel Doha
امکانات کلی هتل سارایا پالاس دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سارایا پالاس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Saraya Palace Hotel Doha


هتل ۴ ستاره سارایا پالاس در خیابان ۲۱۰ ساختمان شماره ۱۰ منطقه ۱۶ راس ابو عبود در دوحه واقع شده و موزه ملی قطر در یک کیلومتری آن قابل دسترسی است. گالری هنری سوق واقف و مرکز خرید سیتی سنتر ارزش بررسی دارند، در حالی که کسانی که مایلند زیبایی‌های طبیعی منطقه را تجربه کنند می‌توانند دوحه کورنیش و ساحل کاتارا را کشف کنند. فرودگاه بین المللی حمد دوحه در ۷.۷ کیلومتری هتل واقع شده است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل لوکس Saraya Palace Hotel Doha اقامت بی‌نظیری را در آن تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سارایا پالاس دوحه


هتل سارایا پالاس دوحه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان برای میهمانان فراهم شده است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی برای افراد سیگاری ارائه می‌شود. در صورت لزوم، سرویس ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌شود. یک سالن ضیافت برای رویدادهای جشن و یک سالن کنفرانس برای جلسات کاری وجود دارد. در ساختمان آسانسور وجود دارد. برای میهمانانی که از نظر جسمانی کم توان یا ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. علاوه بر این‌ها، خدماتی مانند دربان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در محل موجود است. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام، آرایشگاه و مرکز تجاری است. یک استخر روباز نیز وجود دارد که بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار آن دراز کشیده و استراحت کنید. همچنین بعد از شنا و ورزش با مراجعه به مرکز اسپا می‌توانید استراحتی به بدن خود دهید. صندوق امانات نیز برای نگهداری از اشیای با ارزش در هتل تعبیه شده است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل Saraya Palace Hotel Doha دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. کارکنان اقامتگاه به زبان‌های فیلیپینی، انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۶ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ شب الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Saraya Palace Hotel Doha عبارتند از: اتاق کینگ لوکس، اتاق توئین لوکس، اتاق کینگ استاندارد، سوئیت جونیور و اتاق خانوادگی. این هتل دارای ۱۱۷ اتاق است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل مجلل تجربه کنید. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، مینی بار و حمام اختصاصی با حمام، سشوار، حوله و دمپایی هستند. هتل سارایا پالاس برخی از اتاق‌ها را با منظره باغ ارائه می‌دهد و هر اتاق دارای امکانات تهیه چای و قهوه است. میهمانان می‌توانند با استفاده از دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم وب گردی کنند. امکانات تجاری مناسب شامل میز و تلفن است. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه ارائه می‌شود و می‌توان میز اتو و اتو درخواست کرد.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس همه روزه در هتل سارایا پالاس سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران هتل بروید. میوه، تنقلات، عصرانه، قهوه و غذای مخصوص کودک در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل سارایا پالاس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجارت الروناق: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است