search
menu

هتل Retaj Salwa Resort & Spa Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Retaj Salwa Resort & Spa Doha
امکانات کلی رتاج سالوا ریزورت اند اسپا دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله رتاج سالوا ریزورت اند اسپا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Retaj Salwa Resort & Spa Doha


هتل ۵ ستاره رتاج سالوا دوحه در ۱۴ کیلومتری Dragon Mart واقع شده است. این هتل حدود ۱۵ کیلومتر تا گرند مال قطر و ۱۷ کیلومتر تا آکادمی اسپورت اسپایر فاصله دارد. پارک آبی قطر ۹ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی حمد ۳۱.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل مجلل Retaj Salwa Resort & Spa Doha اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی رتاج سالوا ریزورت اند اسپا دوحه


این هتل یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان را برای میهمانان فراهم می‌کند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان و محوطه پیک نیک اشاره کرد. امکانات ویژه عبارتند از مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی. این هتل دارای ۳ اتاق جلسه برای برگزاری رویدادها است. چه بخواهید یک مراسم صمیمی یا یک عروسی باشکوه داشته باشید، این هتل همه نیازهای شما را برآورده می‌کند. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی (۲۴ساعته) ارائه می‌شود. هتل Retaj Salwa Resort & Spa Doha مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله استخر، جکوزی و مرکز تناسب اندام را ارائه می‌دهد. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های ویژه‌ای برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل رتاج سالوا ریزورت اند اسپا ندارید. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز احساس راحتی کنند. کارکنان هتل به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. قیمت مناسب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، تمیزی هتل و رزرواسیون آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در دوحه به شمار می‌آیند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر انجام می‌‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


امکانات ورزشی مانند زمین فوتبال مینیاتوری، زمین والیبال، دارت، تنیس، واترپلو و انیمیشن کودکان در هتل Retaj Salwa Resort & Spa Doha موجود است. کودکان همچنین می‌توانند در زمین بازی و اتاق بازی سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های رتاج سالوا ریزورت اند اسپا دوحه عبارتند از:
• اتاق پرستیژ
• سوئیت اکسکیوتیو
• ویلای یک خوابه
• ویلای دو خوابه
• ویلای سه خوابه
• اتاق خانوادگی
۱۶۸ اتاق، سوئیت و ویلای مجلل، همه به ‌صورت مجزا و به سبک مدرن طراحی شده‌اند که ترکیبی عالی از امکانات خانگی و لوکس و مناظر خیره‌کننده را ارائه می‌دهند. ۷۴ اتاق بزرگ پرستیژ با امکانات رفاهی مدرن و دکوری زیبا به شما اجازه می‌دهد که آرامش فوق العاده‌ای را تجربه کنید. همه اتاق‌های میهمان در هتل Retaj Salwa Resort & Spa Doha دارای یک قسمت نشیمن و یک تلویزیون صفحه تخت هستند. حمام خصوصی مجهز به حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. اتاق‌های رتاج سالوا ریزورت و اسپا دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلفن و میز هستند. وای فای رایگان نیز در دسترس است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از امکانات موجود در اتاق استفاده کنید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. میهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی در رستوران داخلی هتل لذت ببرند که انواع غذاهای بین المللی را سرو می‌کند و همچنین گزینه‌های حلال را ارائه می‌دهد. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله رتاج سالوا ریزورت اند اسپا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواپارک قطر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۱۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است