search
menu

هتل Rawda Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rawda Hotel Doha
امکانات کلی هتل راودا دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل راودا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rawda Hotel Doha


هتل ۳ ستاره راودا در قلب دوحه واقع شده و دارای ۲۵ اتاق میهمان مبله است. این هتل مکانی عالی برای تجربه دوحه و اطراف آن است. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. هتل راودا مکان مناسبی برای کشف مناظر و جاذبه‌های فرهنگی جذاب دوحه است. سوق واقف ۲.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد، در حالی که کاخ سلطنتی دیوان امیری در ۲.۶ کیلومتری هتل قرار دارد. فرهنگ محلی را از طریق معماری در دهکده فرهنگی کاتارا می‌توانید تجربه کنید. فرودگاه بین المللی حمد ۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. هتل Rawda Hotel Doha با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت محسوب می‌شود.

امکانات کلی هتل راودا دوحه


در هتل راودا دوحه تمام تلاش بر این است که با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی، احساس راحتی در میهمانان ایجاد شود. با وای فای رایگان هتل به راحتی می‌توانید به تمام ارتباطات خود دسترسی داشته باشید. میهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان در هتل لذت ببرند. خدمات میز پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدمات دربان، تحویل سریع یا چک‌اوت، انبار چمدان و صندوق امانات می‌تواند به نیازهای شما کمک کند. رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می‌توان به راحتی با خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل ترتیب داد. با کرایه خودرو می‌توانید گشت و گذار در منطقه اطراف را آسان‌تر کنید. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان و کارکنان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مکان‌های مشخص شده برای سیگار کشیدن مجاز است. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز در حین اقامت احساس راحتی کنند.
جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. همچنین برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. مجموعه پیشنهادات تفریحی هتل به شما این اطمینان را می‌دهد که کارهای زیادی در طول اقامت خود انجام دهید. حتما زمانی را صرف گشت و گذار در ساحل کنید که مستقیما از هتل قابل دسترسی است و مدتی را به استراحت در استخر هتل بگذرانید. نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز می‌توانید در فضای باز در بار کنار استخر هتل میل کنید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Rawda Hotel Doha ممنوع است. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان با اخلاق و با تجربه هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و فیلیپینی مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Rawda Hotel Doha عبارتند از:
• اتاق توئین اکسکیوتیو
• اتاق کینگ اکسکیوتیو
• اتاق لوکس دوخوابه
• اتاق خانوادگی
در هتل راودا، تمامی ۲۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، آشپزخانه کوچک با اجاق، مایکروویو، کتری، توستر، دیگ پخت و پز، تابه و بشقاب هستند. تلویزیون ۴۰ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی، تلفن و وای فای رایگان از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند. در برخی از اتاق‌ها، می‌توانید یخچال و قهوه‌ساز یا چای‌ساز را در اختیار داشته باشید. برای راحتی بیشتر، حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان در اتاق‌ها پیدا خواهید کرد. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

فاصله هتل راودا دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کورنیش دوحه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است