search
menu

هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel
امکانات کلی هتل رامادا انکور بای ویندهام دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا انکور بای ویندهام دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس رامادا انکور بای ویندهام دوحه یک هتل تجاری دلپذیر است که در قلب تاریخی دوحه واقع شده است. این هتل در ۱٫۵ کیلومتری مسیر ساحلی دوحه، موزه هنر اسلامی، موزه قطر و سوق واقف قرار دارد و تنها چند دقیقه با تمام خیابان‌های اصلی و جاهای دیدنی دوحه فاصله دارد. همچنین این هتل در کنار پروژه نوظهور Msheireb Downtown دوحه واقع شده است. در نزدیکی کورنیش می‌توانید از منظره اقیانوس لذت ببرید. برخی از جاذبه‌های منطقه عبارتند از کوئست دوحه و دهکده فرهنگی کاتارا. هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel اتاق‌های شیک و مینیمال، یک لابی دلپذیر و یک تجربه غذاخوری هیجان انگیز در رستوران Hub را برای شما به ارمغان می‌آورد. فرودگاه بین المللی حمد ۱۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای راحتی میهمانان خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دوحه و رزرو هتل را داشته باشید می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کنید.

امکانات کلی هتل رامادا انکور بای ویندهام دوحه


وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. گزینه‌های تفریحی در هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel شامل سونا، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام است. کارکنان میز پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانند خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و صرافی را ترتیب دهند. یک مرکز تجاری و فروشگاه رفاه نیز در این هتل وجود دارند. میهمانان می‌توانند از فکس، فتوکپی و زیراکس استفاده کنند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی دارای معلولیت هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. این هتل به سیستم اعلام و اطفا حریق مجهز است تا از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در اختیار خریداران بلیط هواپیما قرار می‌گیرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کودکان بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل رامادا انکور بای ویندهام دوحه به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی، هندی، روسی و فیلیپینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel عبارتند از:
• اتاق اقتصادی
• اتاق پریمیوم
• اتاق کوئین استاندارد
• اتاق کوئین لوکس
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
• سوئیت دیپلماتیک
این ساختمان ۱۳ طبقه‌ای با طراحی مدرن و نوآورانه دارای ۱۰۷ اتاق میهمان مجهز به تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچی، کانال‌های ماهواره‌ای، چای ساز، قهوه‌ساز، بطری آب روزانه، یخچال، تهویه مطبوع و دسترسی رایگان Wi-Fi است. هر اتاق در هتل رامادا انکور بای ویندهام دوحه دارای مینی بار، میز کار و همچنین حمام اختصاصی با امکانات رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح سرو می‌شود، در حالی که غذاخوری تمام روز در The Hub در دسترس است. میهمانان همچنین می‌توانند با استفاده از سرویس اتاق هتل Ramada Encore Doha by Wyndham Hotel از غذای راحت خود لذت ببرند. می‌توانید در رستوران هندی که غذاهای مدرن را در محیطی دلپذیر سرو می‌کند، ناهار بخورید. رستوران فست فود Raju Omlet Center در ۵۰۰ متری این هتل پیشرفته واقع شده است.

فاصله هتل رامادا انکور بای ویندهام دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه الکوت: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه دوحه: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است