search
menu

هتل Pullman Doha West Bay Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman Doha West Bay Hotel
امکانات کلی هتل پولمن وست بی دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پولمن وست بی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pullman Doha West Bay Hotel


هتل پنج ستاره مجلل و لوکس پولمن وست بی دوحه در برجسته‌ترین منطقه دوحه واقع شده است، یک برج مدرن و مرتفع خیره‌کننده است که تنها چند دقیقه پیاده از مرکز نمایشگاه و همایش دوحه، مرکز خرید گیت و مراکز خرید مرکز شهر دوحه فاصله دارد. این هتل در نزدیکی مرکز فرهنگی اسلامی قطر و مسجد جامع قرار دارد و نقطه عزیمت عالی برای بازدید از جاذبه‌های برتر مانند سوق واقف، موزه ملی قطر، کورنیش دوحه، مروارید و استادیوم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ است. کاخ سلطنتی دیوان امیری در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد. این اقامتگاه ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو DECC فاصله و ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس شماره ۱۱ فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی حمد دوحه است که تقریبا ۱۱ کیلومتر از این مکان فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی قطر می‌توانید با رزرو هتل شیک Pullman Doha West Bay Hotel اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. پیشنهاد می‌شود که هتل پولمن وست بی را نه تنها به عنوان مکانی برای اقامت، بلکه به عنوان مکانی برای رشد انتخاب کنید.

امکانات کلی هتل پولمن وست بی دوحه


این هتل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. در Pullman Fit که برای هر نوع ورزشکار، از تازه کار گرفته تا ورزشکاران ماهر، طراحی شده است، می‌توانید ورزش کنید. همچنین می‌توانید یک منطقه آرامش خالص در یک فضای داخلی باشکوه را در اسپا پولمن در دوحه پیدا کنید. سونا، جکوزی، اتاق بخار و سالن زیبایی از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. هر اقامتگاه در این هتل ۵ ستاره دارای منظره شهر است و میهمانان می‌توانند از دسترسی به بار و سالن استراحت مشترک لذت ببرند. هتل Pullman Doha West Bay Hotel پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، سرویس اتاق و صرافی را برای میهمانان فراهم می‌کند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح نیز می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. این هتل همچنین یک مرکز تجاری ارائه می‌دهد و میهمانان می‌توانند از دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی یا از دستگاه ATM استفاده کنند. خدماتی از قبیل ویلچر، آسانسور و سرویس بهداشتی دارای سطح شیبدار برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۳ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل پولمن وست بی دوحه به زبان‌های عربی، انگلیسی، آفریقایی، بنگالی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، اندونزیایی، روسی، فیلیپینی، ترکی و اوکراینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله یوگا، بیلیارد، ایروبیک، کلاس‌های آشپزی و شرکت در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی در هتل Pullman Doha West Bay Hotel وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل پولمن وست بی دوحه دارای انواع اتاق‌های لوکس پریمیوم، اتاق سوپریور، اتاق اکسکیوتیو سوپریور، سوئیت اکسکیوتیو و پنت هاوس پولمن است که با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. این هتل ۳۷۵ اتاق و سوئیت بزرگ به همراه ۹۳ آپارتمان با مناظر فوق‌العاده از خلیج غربی، همراه با اتاق‌های جلسه معاصر و مدرن‌ترین اتاق‌ها را ارائه می‌دهد. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و حمام اختصاصی مجهز به دوش را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. برخی از اتاق‌ها آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال نیز دارند. همه اتاق‌های میهمان در هتل Pullman Doha West Bay Hotel دارای حوله‌های حمام و ایستگاه اتصال iPod هستند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در اقامتگاه در دسترس است. هتل پولمن وست بی دوحه دارای رستورانی است که غذاهای محلی سرو می‌کند. Lavazza Espression، رستوران Qavanna و Leila Min Lebnen با غذاهای متنوع حدود ۵۰ متر دورتر از هتل هستند. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه و تنقلات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل پولمن وست بی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا لاگونا مال: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ورزشی العربی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است