search
menu

هتل Mondrian Doha Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mondrian Doha Hotel
امکانات کلی هتل موندریان دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موندریان دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mondrian Doha Hotel


هتل ۵ ستاره مجلل موندریان دوحه که در منطقه وست بی لاگون در کنار برج‌های زیگ زاگ قرار دارد، دسترسی آسانی به Pearl، Lusail City، West Bay، Al Dafna و مرکز مالی و تجاری دوحه دارد. این هتل که در تالاب خلیج غربی، دوحه، در کنار مرکز خرید لاگونا واقع شده است، مقصدی است که باید ساکنان و همچنین بازدیدکنندگان قطر از آن دیدن کنند. موندریان دوحه که با همکاری طراح هلندی مشهور جهان، مارسل واندرز، همراه با معماری South West طراحی شده است، اولین هتل sbe در منطقه است که دارای طراحی نوآورانه و مبلمان سفارشی است. دهکده فرهنگی کاتارا، موزه ملی قطر، مرکز خرید لاگونا، مرکز همایش دوحه و مرکز خرید سیتی سنتر از جمله جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته‌اند. کسانی که مایل به تجربه زیبایی‌های طبیعی منطقه هستند می‌توانند ساحل کاتارا و کورنیش دوحه را کشف کنند. اگر علاقه‌مند به خرید بلیط جام جهانی قطر هستید، می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Mondrian Doha Hotel اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل موندریان دوحه


این هتل خدمات پیشخدمت رایگان، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان و پارکینگ زیرزمینی دارد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی امکان‌پذیر است. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. برای راحتی میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه ای از قبیل ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده است. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. اتاق‌های جلسه بیش از ۳۵۰ متر مربع فضای رویداد همه کاره را برای حداکثر ۳۰۰ میهمان فراهم می‌کنند. Rise یک زمین بازی زیبا روی پشت بام است که در طبقه ۲۷ موندریان دوحه قرار دارد و برای رویدادهای اجتماعی منحصر به فرد و مناسبت‌های خاص نیز در دسترس است.
فضای تماشایی سالن رقص به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، مکان مناسبی برای میزبانی یک عروسی مجلل است و می‌تواند مطابق با سلیقه میهمانان سفارشی شود. پرده‌های تمام قد طلایی، قرمز و آبی سلطنتی با لوسترهای کریستالی چشمگیر ترکیب می‌شوند تا حس لوکس بودن را برای یک روز خاص ایجاد کنند. هتل موندریان دوحه دارای اسپاهای مجزا برای مردان و زنان، ۱۲ اتاق درمانی، از جمله اتاق درمان خصوصی زوج‌ها، اتاق‌های استراحت با تخت خواب گرم و حمام سنتی ترکی است. اسپای زنانه که دارای پنج اتاق درمان و یک مجموعه درمانی VIP با دو اتاق درمان است، پناهگاه آرامش است. دیوارهای موزائیک سفید و صورتی زیبا انرژی زنانه را ایجاد می‌کند.
آبی تیره، خاکستری، سفید و سیاه با هم ترکیب می‌شوند تا محیطی مردانه و جسورانه را در اسپای مردانه ایجاد کنند. چهار اتاق درمان، یک مجموعه درمانی VIP با دو اتاق درمان، اتاق‌های بخار مرطوب و خشک، دوش‌های درخشان و تخت‌خواب‌های گرم، همگی برای استراحت، تجدید قوا و انرژی بخشی به میهمانان طراحی شده‌اند. یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته با طیف وسیعی از تجهیزات و مربیان شخصی در صورت درخواست وجود دارد. این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Mondrian Doha Hotel آزاد است. از استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی خودداری کنید. خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل هتل با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آفریقایی، عربی، آلمانی، فرانسوی، هندی، گرجی، روسی، فیلیپینی، ترکی و چینی از میهمانان استقبال می‌کنند. کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


گلف، موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه و کلوب شبانه از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اوقات فراغت خود را پر کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌‌های هتل Mondrian Doha Hotel عبارتند از:
• سوئیت لافت
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق کینگ سوپریور
• اتاق استاندارد
• سوئیت لافت لوکس
• اتاق سوپریور دارای تراس
• سوئیت لوکس دارای تراس
• سوئیت دو خوابه لوکس
• آپارتمان سه خوابه
• پنت هاوس سه خوابه
• سوئیت اوپال
• اتاق خانوادگی
هتل موندریان دوحه متشکل از ۲۱۱ اتاق خواب و ۵۹ سوئیت است که همگی با مبلمان و وسایل سفارشی طراحی شده توسط مارسل واندرز تزئین شده‌اند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و قسمت‌های جداگانه برای نشستن و میز کار، تلویزیون‌های ال ای دی ۴۰ اینچی، وای فای رایگان، تلفن، مینی بار، کتری برقی و آباژور هستند. حمام‌ها مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند غذاهای خوشمزه را که با استفاده از مواد اولیه محلی تهیه شده‌اند در رستوران Walima امتحان کنند و نوشیدنی‌های خلاقانه را در Smoke and Mirrors بنوشند. Walima دارای بهترین غذاهای قطری و خاورمیانه است، در حالی که میهمانان می‌توانند از همبرگرهای سبک نیویورکی در هادسون لذت ببرند. در بار Rise روی پشت‌بام می‌توانید مناظر پانوراما از قطر را کشف کنید.

فاصله هتل موندریان دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا گلف مال: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر جشنواره دوحه: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است