search
menu

هتل Magnum Hotel & Suites West Bay Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Magnum Hotel & Suites West Bay Doha
امکانات کلی مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Magnum Hotel & Suites West Bay Doha


مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه یکی از هتل‌های ۵ ستاره دوحه است که ۱۵ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل در منطقه دیپلماتیک دوحه واقع شده و مشرف به خلیج فارس است. مرکز خرید سیتی سنتر، تفرجگاه کورنیش و موزه هنرهای اسلامی از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند. دهکده فرهنگی کاتارا در ۳.۳ کیلومتری هتل قرار دارد و یکی از مشهورترین نقاط گردشگری برای بازدید و عکاسی است. فرودگاه بین المللی حمد با ماشین ۲۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. شاتل فرودگاهی نیز در صورت درخواست در دسترس است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی قطر می‌توانید با رزرو هتل Magnum Hotel & Suites West Bay Doha اقامت بی‌نظیری را در دوحه تجربه کنید.

امکانات کلی مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه


این هتل آپارتمان دارای میز تور، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و سالن آرایش است. پارکینگ رایگان و وای فای رایگان نیز در دسترس هستند. هنگام اقامت در هتل Magnum Hotel & Suites West Bay Doha اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل خواهید داشت و این یکی از مزایای اقامت در این هتل است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. این هتل دارای استخر سرپوشیده پیشرفته و ۴ گزینه غذاخوری است. سونا، جکوزی و کلاس های یوگا برای سرگرمی در نظر گرفته شده است. برای تناسب اندام می‌توانید به باشگاه ورزشی هتل مراجعه کنید. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. همچنین برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. این هتل در برگزاری میهمانی‌های خاص، کنفرانس‌های مطبوعاتی، جلسات هیئت مدیره و سمینارهای آموزشی تخصص دارد. کارکنان کارآزموده مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه به زبان‌های عربی، انگلیسی، بنگالی، هندی، تامیلی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. تمیزی و پاکیزگی هتل و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۱۹۰ سوئیت دو یا سه خوابه است که از بزرگترین سوئیت‌های قطر هستند. انواع اتاق‌های مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• سوئیت دو خوابه
• سوئیت سه خوابه
• سوئیت پنت هاوس
سوئیت‌هایی که به زیبایی تزئین شده‌اند، منظره دریا یا شهر و سرویس اتاق ۲۴ ساعته دارند. هر کدام دارای یک اتاق نشیمن با فضای ناهار خوری، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای فای رایگان هستند. آشپزخانه مجهز شامل اجاق گاز، مایکروویو و یخچال است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای رایگان همه روزه در مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه سرو می‌شود. کافی‌شاپ به این معنی است که می‌توانید هر روز صبح یا هر زمانی که دوست داشتید، از یک فنجان قهوه واقعی و تازه دم شده لذت ببرید. اگر حوصله بیرون رفتن برای غذا خوردن ندارید، می‌توانید غذاهای خوشمزه را در اتاق خود میل کنید. میوه، تنقلات و انواع نوشیدنی‌ها نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله مگنوم هتل اند سوئیتس وست بی دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک البیدا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است