search
menu

هتل La Castele Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل LA CASTLE HOTEL Doha
امکانات کلی هتل لا کستل دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا کستل دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل LA CASTLE HOTEL Doha


هتل ۳ ستاره لا کستل در مرکز شهر دوحه، در ۱.۱ کیلومتری کاخ سلطنتی دیوان امیری واقع شده است. بیشتر اتاق‌ها چشم‌اندازی نفس‌گیر و پانوراما از کورنیش، سوق واقف و پارک البیدا دارند. خلیج غربی، مرکز خرید سیتی سنتر و فرودگاه بین‌المللی حمد همگی با ماشین در فاصله ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای از هتل قرار دارند. در طول اقامت خود در هتل، مدتی را به گشت و گذار در دوحه اختصاص دهید. در موزه هنرهای اسلامی واقع در ۱.۹ کیلومتری هتل، می‌توانید با بهترین هنرهای شهر آشنا شوید. دهکده فرهنگی کاتارا در ۸.۱ کیلومتری هتل قرار دارد و یکی از مشهورترین نقاط گردشگری شهر به شمار می‌آید. با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی شما می‌توانید بعد از خرید بلیط جام جهانی قطر و خرید بلیط هواپیمای خارجی در هتل LA CASTLE HOTEL Doha اقامت بسیار راحتی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

امکانات کلی هتل لا کستل دوحه


هتل LA CASTLE HOTEL Doha امکانات متعددی را ارائه می‌دهد تا همه میهمانان را راضی نگه دارد. Wi-Fi رایگان در طول اقامت شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. تاکسی، کرایه ماشین و خدمات شاتل ارائه شده توسط هتل، برنامه ریزی سفرهای روزانه، گشت و گذار و موارد دیگر در اطراف دوحه را آسان می‌کند. اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود سفر کنید، می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید. این هتل خدمات میز پذیرش ۲۴ ساعته مانند خدمات دربان، تحویل سریع یا چک کردن سریع، انبار چمدان و صندوق امانات را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. امکانات تفریحی هتل برای آرامش شما طراحی شده است. روزهای تعطیل خود را می‌توانید با رفتن به ماساژ، اسپا و سونا به پایان برسانید. دوستداران تناسب اندام که می‌خواهند در تعطیلات روتین خود را حفظ کنند، می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنند. همچنین می‌توانید با دوستان یا خانواده خود خوش بگذرانید یا حتی با افراد جدید در سالن مشترک و فضای تلویزیون ملاقات کنید. سوغاتی‌های به یاد ماندنی برای خود، خانواده یا دوستانتان را می‌توانید در مغازه‌های سوغاتی پیدا کنید.
خدماتی مانند ویلچر، آسانسور و سرویس بهداشتی دارای ریل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل لا کستل خودداری کنید. کشیدن سیگار فقط محدود به فضاهایی می‌شود که به این امر اختصاص داده شده و در مکان‌های عمومی ممنوع است. هتل دارای یک مرکز تجاری و اتاق کنفرانس نیز است. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. هتل دارای محیطی دلنشین و بسیار تمیز است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. در صورت نیاز خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل لا کستل دوحه به زبان انگلیسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل لا کستل دوحه عبارتند از: اتاق کینگ سوپریور، اتاق توئین لوکس، استودیو کینگ و اتاق خانوادگی. با توجه به نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. تمامی واحدهای هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایشی رایگان هستند. اتاق‌ها دارای کتری هستند، در حالی که برخی از اتاق‌های این هتل آشپزخانه کوچکی با مایکروویو، یخچال و فر دارند. در هتل LA CASTLE HOTEL Doha هر اتاق دارای ملحفه و حوله‌های تمیز است. وای فای رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


این اقامتگاه یک صبحانه قاره‌ای یا à la carte ارائه می‌دهد. رستوران هتل LA CASTLE HOTEL Doha غذاهای متنوعی را برای وعده‌های غذایی ناهار و شام ارائه می‌دهد. منوهای رژیم غذایی و غذاهای گیاهی نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل لا کستل دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دوحه: ۶۰۰ متر
فاصله تا دیوان امیری: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه الکوت: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک البیدا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۲.۷ کیلومتر
قاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است