search
menu

هتل Imperial Suites Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Imperial Suites Hotel Doha
امکانات کلی هتل امپریال سوئیتز دوحه
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امپریال سوئیتز دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Imperial Suites Hotel Doha


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس امپریال سوئیتز دوحه در ۲.۹ کیلومتری کورنیش واقع شده است. این مکان در قلب دوحه واقع شده و حدود ۱۶ دقیقه پیاده تا موزه ملی عرب قطر فاصله دارد. مرکز دوحه ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. ایستگاه متروی موزه ملی تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. چه برای تجارت و چه برای تفریح به دوحه سفر کنید، تجربه فراموش نشدنی، آسایش، تجمل و اقامت لذت بخش را در این هتل تجربه خواهید کرد. جاذبه‌های گردشگری مهم مانند سوق واقف به دلیل فروش لباس‌های سنتی، ادویه‌جات، صنایع دستی و سوغاتی‌ها مشهور است. موزه هنر اسلامی که متاثر از معماری باستانی اسلامی است و طراحی منحصر به فردی دارد در نزدیکی هتل واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی حمد است که در ۷.۶ کیلومتری هتل قرار دارد. با رزرو بلیط هواپیمای خارجی و بلیط جام جهانی قطر از طریق تورهای گردشگری و اقامت در هتل Imperial Suites Hotel Doha می‌توانید سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل امپریال سوئیتز دوحه


هتل دارای صندوق امانات، رستوران، عرشه آفتاب و استخر روی پشت بام است. میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و میز تور از جمله خدماتی هستند که در هتل امپریال سوئیتز دوحه ارائه می‌شوند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. در صورت نیاز به مبادله ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل Imperial Suites Hotel Doha دارای محیطی پاکیزه است و خدمات نظافتی روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای میهمانانی که دارای مشکلات مفصلی و معلولیت جسمانی هستند، خدماتی از قبیل ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی داشته باشند. میهمانان همچنین می‌توانند در طول اقامت خود در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. میهمانان می‌توانند با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت هزینه خدمات را پرداخت کنند. تخت نوزاد به طور رایگان در اختیار افرادی که دارای فرزند کوچک هستند، قرار می‌گیرد. هر نوع تخت اضافی یا تخت کودک بنا به درخواست است و باید توسط مدیریت تایید شود. پرسنل هتل امپریال سوئیتز به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و اردو صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Imperial Suites Hotel Doha عبارتند از:
• آپارتمان یک خوابه
• آپارتمان دو خوابه
اتاق‌ها دارای دکوراسیونی مدرن هستند که با تلویزیون صفحه تخت، تلفن، وای فای رایگان، فضای غذاخوری و وسایل اتو تکمیل می‌شوند. یخچال و ظروف آشپزخانه را نیز در هر یک از اتاق‌های هتل امپریال سوئیتز دوحه خواهید یافت. هر گردشگری از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، جکوزی، جا لباسی، صندوق امانات و کتری برقی در اتاق‌ها لذت می‌برد. پنجره‌ها عایق صدا بوده و از نمای شهر از پنجره اتاق خود لذت خواهید برد. در هر واحد حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران هر روز برای صبحانه باز است. Desi Fusion در همان نزدیکی، غذاهای هندی و چینی را با غذاهای ویژه خود سرو می‌کند. رستوران سنتی هتل Imperial Suites Hotel Doha به سبک خانگی انواع غذاهای بین المللی و شرقی را سرو می‌کند.

فاصله هتل امپریال سوئیتز دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۸۰۰ متر
فاصله تا سوق واقف: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه الکوت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک میا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا لاگونا مال: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است