search
menu

هتل Hilton Doha West Bay

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Doha
امکانات عمومی هتل هیلتون دوحه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Doha


هتل ۵ ستاره هیلتون در شهر دوحه واقع‌شده است. این هتل بی‌نظیر به دلیل دسترسی آسان به فرودگاه یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب در شهر دوحه به شماره می‌رود، به‌طوری‌که تا فرودگاه بین‌المللی دوحه حدوداً ۱۵ دقیقه رانندگی خواهید داشت. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و لحظات خوش همراه با آرامش را در این منطقه به میهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در منطقه دیپلماتیک دوحه به نقاط مختلف و جاهای دیدنی و گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت، بنابراین پیشنهاد ما رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفر مارکت و رزرو این هتل بی‌نظیر است، مطمئناً از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد. موقعیت قرارگیری هتل Hilton Doha در نزدیکی ساحل چشم‌انداز بسیار زیبایی از بندر دوحه را می‌توانید از پنجره‌های اتاق‌هایتان تماشا کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هیلتون دوحه


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که در بخش شستشوی این هتل ارائه می‌شوند. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری می‌توانید به مرکز بیزینس هتل هیلتون سربزنید. اینترنت وای فای در تمامی اتاق‌ها و محوطه قابل‌دسترس بوده و به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، البته توجه داشته باشید که باید بابت استفاده از این خدمات هزینه پرداخت کنید.
پارکینگ اختصاصی مجموعه رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارید. در بخش پذیرش آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند و در قسمت تبدیل ارز نیز می‌توانید با خیال راحت پول رایج کشور قطر را تهیه کنید. همچنین برای نگهداری از بار و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان سر بزنید. سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی هتل دایر گردیده شده و مسافران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و برای دسترسی به تمامی طبقات هتل Hilton Doha آسانسور تعبیه‌شده است. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. با توجه به اینکه کارکنان در این مجموعه آماده ارائه خدمات هستند، همگی مجرب بوده و به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به مرکز اسپا و استخر روباز اشاره کرد. این استخر رایگان بوده و در تمامی طول سال دایر می‌شود. همچنین می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه، کلاب شبانه و زمین‌بازی برای کودکان اشاره کرد. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از حمام ترکی، جکوزی، انواع ماساژ در مرکز اسپا، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها، اتاق بخار و کلاس‌های یوگا.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه هتل هیلتون در شهر دوحه دارای انواع اتاق و سوئیت است، شما نیز در هنگام سفر به این شهر می‌توانید با خیال راحت نسبت به انتخاب اتاقتان اقدام کنید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق توئین، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کینگ اکسکیوتیو، سوئیت با چشم‌انداز دریا، سوئیت دو خوابه پرزیدنتال و اتاق خانواده دو خوابه. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز هستند. همه اتاق‌ها حمام اختصاصی داشته و این حمام‌ها نیز مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، حوله و دمپایی هستند. امکانات اتوکشی به‌صورت رایگان در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است و همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به خلیج عرب دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hilton Doha عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و بالکن. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این مورد را دقت داشته و رعایت کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل هیلتون دوحه انواع غذاهای مدیترانه‌ای و عربی سرو می‌کنند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در قسمت بار این هتل قابل‌ارائه است. برخی از غذاهای آسیایی نیز در رستوران سرو می‌شود. سه رستوران در این هتل دایر شده است که عبارت‌اند از رستوران Trader Vic’s در هنگام میان وعده و شام دایر بوده و انواع غذاها را به‌صورت منویی ارائه می‌دهد. رستوران دوم Mawasem نام داشته و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام همراه با میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. در نهایت رستوران Tahitian Village انواع غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی را به‌صورت منویی در میان وعده، ناهار و شام ارائه می‌دهد.

فاصله هتل هیلتون دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر مال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا روستای فرهنگی کاتارا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک البیدا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف مال: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن باب الریان: .۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است