search
menu

هتل Gulf Pearls Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulf Pearls Hotel Doha
امکانات عمومی هتل گلف پیریلز دوحه
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلف پیریلز دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulf Pearls Hotel Doha


هتل گلف پیریلز دوحه هتلی ۴ ستاره در شهر دوحه است که دکوراسیون جذاب و امکانات متنوع آن می‌تواند برای کسانیکه به دنبال رزرو هتل در قطر هستند جذاب باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دوحه حدود ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل دارای واحدهایی با اتاق‌های بسیار بزرگ است که امکانات کاملی دارند. انتخاب Gulf Pearls Hotel Doha بعنوان محل اقامت شما می‌تواند آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان آورد تا شما علاوه بر اقامت راحت بتوانید از جاهای دیدنی دوحه مانند: بازار سوق واقف دوحه قطر، فستیوال سیتی دوحه، جنگل ساحلی التکیره و ... نیز دیدن فرمایید. برای کسب آگاهی‌های بیشتر در رابطه با این هتل تا ادامه متن با ما همراه باشید.

امکانات عمومی هتل گلف پیریلز دوحه


این هتل از جمله هتل‌هایی است که علاوه بر داخل هتل در بیرون از آن نیز امکانات بسیاری وجود دارد تا مسافران با خاطره بسیار خوب آن را ترک کنند. در فضای باز بیرون از هتل شاهد این خواهید بود که مبلمان و حتی کباب پز نیز در در بخش‌های مخصوصی تعبیه شده‌است و شما می‌توانید در این بخش‌ها به همراه همسفرانتان لحظات خوبی را تجربه کنید. در مورد فرهنگ محلی نیز می‌توانید در کلاس‌ها یا تورهای ویژه شرکت کنید که از طرف هتل برای شما برگزار می‌شود. در مورد غذا و نوشیدنی‌ها هم تمهیدات و امکانات ویژه‌ای وجود دارد که در بخش مختص به رستوران هتل Gulf Pearls Hotel Doha در مورد آن صحبت خواهد شد. اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید تماس‌ها و کارهای اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. اگر در این سفر خودرو به همراه دارید و وجود پارکینگ برای شما مهم است باید بدانید که این هتل پارکینگ رایگان را برای افراد معلول و سایر افراد در نظر گرفته‌است که بصورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر با خرید بلیط هواپیما دوحه و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید بهتر است بدانید می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید و به راحتی بین فرودگاه و هتل رفت و آمد خواهید کرد. تبدیل ارز و وجود صرافی در هتل به راحتی در دسترس شما خواهد بود.
خدمات سرایداری نیز در هتل وجود دارد و پذیرش نیز بصورت ۲۴ ساعته برای شما آماده‌است. در بخش‌های عمومی هتل سیگار کشیدن ممنوع است و شما به راحتی می‌توانید اتاقی که سیگار در آن ممنوع است را نیز از پذیرش درخواست کنید. خدمات بهداشتی مانند آرایشگاه، وجود خشکشویی و لاندری با هزینه مجزا برای راحتی کار مسافران ارائه می‌شود. مینی مارکت در هتل وجود دارد و علاوه بر این در صورت داشتن خرید یا نیاز نسبت به مواد غذایی می‌توانید آن را از هتل درخواست کنید. می‌توانید از هتل درخواست کرایه خودرو را نیز داشته‌باشید. آسانسور نیز از سایر مواردی است که در ساختمان هتل تعبیه شده‌است تا به راحتی رفت و آمد کنید. باشگاه ورزشی، اسپا، ماساژ، سونا و استخر از دیگر امکانات مفرحی هستند که در بهترین شرایط بهداشتی و استاندارد قرار دارند تا بتوانید نهایت لذت و آرامش را داشته‌باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌های بسیار بزرگ با امکانات فوق العاده است. تلویزیون مسطح با امکان اتصال به کانال‌های مختلف در تمام واحدها وجود دارد. تخت‌های بسیار راحت، میز و کمد، چراغ خواب، تلفن و بسیاری امکانات دیگر همه و همه برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مسافران هتل تعبیه شده‌اند. اینترنت مانند بخش‌های عمومی در داخل اتاق‌ها نیز وجود دارد. واحدهایی که بصورت سوئیت هستند دارای آشپزخانه‌های مجهز به لوازم ضروری و مورد نیاز برای آشپزی هستند. سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز با تمام امکانات بهداشتی در واحدها وجود دارند. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Gulf Pearls Hotel Doha رزرو کنید شامل:
• اتاق استاندارد کینگ
• اتاق دلوکس دو نفره
• سوئیت جونیور با بالکن
• سوئیت جونیور
• سوئت اکزگتیو با تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل از نظر مواد غذایی و ارائه امکانات غذایی بسیار امتیاز خوبی را برخوردار است. منوهای مختلف و ویژه‌ای برای افرادی که بخواهند از تنوع غذایی برخوردار باشند وجود دارد. برای کودکان نیز می‌توانید درخواست غذای مخصوص به سنشان را داشته‌باشید.

فاصله هتل گلف پیریلز دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دوحه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش دوحه: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا فستیوال سیتی دوحه: ۱۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است